1995 EJ2 pro-tec
SILNIK:
D15B7 => swap k20a
UKŁAD DOLOTOWY:
stożek fujita
UKLAD WYDECHOWY:
tłumik końcowy OBX EVO STYLE
ELEKTRONIKA:
seria
UKLAD NAPĘDOWY:
seria
ZAWIESZENIE:
- 30mm (pro-tec)
- felgi VTI 5gen
- opony Toyo T1R 195/50/15
UKŁAD HAMULCOWY:
seria
plan: swap hamulców z vti ( przód 282mm z preludy, tył 262mm z EP3 )
- przewody hamulcowe w oplocie - Hell
BODY KIT:
clear black + amber corner
ŚRODEK:
gałka skunk2
CAR-AUDIO:
ALPINE CDA-9812RB
głośniki przód: uDimension Element EL 6 Comp 16cm
INNE:
To jest moja trzecia honda 5-tej generacji.
Początek przygody z hondą zaczął się od kupna EG4 jedak zawsze marzyłem o vti i po ok
trzech kolejnych miesiącach trafiła mi się okazja kupić wersje VTI - EG6 którym niestety
nie nacieszyłem się zbyt długo bo po prawie roku czasu została skasowana przez nietrzeźwego kierownika golfa3
Zaczęłem poszukiwania nowego auta - obecnie jestem posiadaczem hondy civic 5gen w nadwoziu coupe - tak dla odmiany
Początkowo chciałem przełożyć hamulce i silnik z EG6, jedank po prawie rocznej jezdzie b16 stwierdziłem że przydałoby się coś mocniejszego.
Plan był taki żeby założyć kompresor , jednak pewnien uzytkownik forum wystawił swoje auto z k20a na sprzedaż i cos mnie skusiło na k-serie
z tym że kasy starczyło tylko na same graty na swapa - obecnie leżą w ssg gdzie będzie robiony swap w terminie maj-czerwiec - odrazu zrobi sie układ wydechowy i hamulce
( brakuje mi już tylko tarcz hamulcowych na przód ).
Mam nadzieje że k-seria dostarczy mi conajmniej tyle frajdy co moje byłe b16 - troche trzeba było czekać ale mam nadzieje że warto
moje obecne EJ2:
przy okazji strzeliło sie kilka innych fotek:
gała skunksa i depo clear black + amber corner:
moja kupa i mojego brata:
trafiła się okazja kupić tanio w bdb stanie fotele z crx'a więc kupiłem:) kiedyś może jakieś recaro będą ale póki co są ważniejsze sprawy do ogarnięcia jeżeli chodzi o auto.
tak taborety wyglądają w aucie:
...z ciekawości założyłem sobie brata felgi i oto efekt: