MODEL: Toyota MR2 ZZW30 2000 rok, roadster
SILNIK: seryjnie 1ZZ Toyoty 143, swap na K20 z Civica TypeR – zakończone
Modyfikacje głowicy: seria K20
Modyfikacje bloku: Seria K20

UKLAD DOLOTOWY: Air box z dolotem by PromotrR
UKLAD WYDECHOWY: custom z oryginalnych wydechów MR’ki i CTRa pod nowy silnik – zakończono
ELEKTRONIKA: HONDATA K-Pro – zakończone
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia seria z K20, półosie dorabiane z diesel'a toytoy i z civica TypeR – zakończone
ZAWIESZENIE: robione na zamówienie
UKLAD HAMULCOWY: seria, (na razie badam temat na upgrade)
BODY-KIT: seria + hardtop JDM, carbonowa maska oraz tylna klapa i dokładka przedniego zderzaka z carbonu - oczekuje
ŚRODEK: na razie seria (po civicu 5 gen jest bajeczne i się nim cieszę ) klimatyzacja - Status
CAR-AUDIO: oryginalne radio Toyoty i zmieniarka na CD Toyota
INNE:
MOC: seria 140 KM i 170 NM i po swapie mam nadzieje ze 200 KM i 200 NM jest


Auto było zakupione z myślą o swpie na K20 z CTR ! Plan zakładał lekkie RWD z silnikiem centralnie z tyłu, żeby napęd przekazywany był przez półosie, auto miało być stosunkowo świeże, wybór padł na MR2 III generacji bo auto w serii waży ok. 1000 kg jest stosunkowo młode ma silnik umieszczony centralnie z tyłu i konstrukcyjnie silnik Toyoty jest zbliozny do Hondowskiego K20 (4 cylindry, lekki aluminiowy blok i podobne gabaryty silników) co pozawala na zachowanie fabrycznego rozkładu mas i podobnej wagi. K-seria wybrana została do projektu ze względu na bardzo dobre parametry wyjściowe oraz bardzo dużą podatność na modyfikacjie i z zamiłowania do marki
Auto ma dawać dużo frajdy z jazdy na zakrętach czasem wypad na ćwiartkę i pozostać w pełni uliczne !!!

Auto i kierowca miało już swój pierwszy raz na zakrętach z seryjnym silnikiem i zawieszeniem na torze w Lublinie i musze przyznać ze prowadzi się jak mały gokart nerwowe i dość mocno pływa na seryjnym zawiasie … no i na pewno to połączenie silnik centralnie z tyłu w RWD wymaga dużo pokory i praktyki od kierowcy
Za pomoc przy realizacji projektu dziekuje Kubie, Piotrkowi Łukaszowi i Mambie

Zdjęcia:











prace ….

Oryginalny silnik:



przymiarka K20:



auto już dopalone i jezdzi
Fajny projekt.
Zawias, hebel, ladne kolo, pare wolnossacych kucy i jakies skrzydlo na tyl (ten element nie kazdemu sie spodoba, ale przy takim aucie, kazdy kilogram docisku z tylu duzo daje).

I zebys nie popelnil bledu Mamby z uturbianiem auta.
Zawias, hebel, ladne kolo, pare wolnossacych kucy i jakies skrzydlo na tyl



na poczatek napewno kola, opony i zawias ... reszta bedzie musiala chwile poczekac

Taka mr'ka tylko z hybryda k24 na pokładzie ładnie zamiatała hondy w któryms odcinku BM

Bardzo fajna kombinacja
Pomysl-super! Innowacyjny projekt. Wykonanie-swietne.
To auto z seryjnym silnikiem nie robilo szalu (jak dla mnie).
Domyslam sie ze teraz jest inaczej
Mati-gratulacje.
mi sie to auto bardzo podoba ,
dzwiek VTECa z K20 za plecami priceless

ps a ja ci mati ogarne jakiegos small blocka hondy K2x juz w tym roku
zeby temat Lotusa wyjasnic ...

graty zbieram i ciekawe NA powroci
fajne autko Ci się udało zrobić, mam tylko jedna nadzieje ze nie będzie służyło do 1/4??
Auto ma dawać dużo frajdy z jazdy na zakrętach czasem wypad na ćwiartkę i pozostać w pełni uliczne !!!

fajne autko Ci się udało zrobić





Swietny projekt. Jak dla mnie rewelacja.gratuluje. A sporo problemu jest z wsadzeniem w to to K20?? Jeszcze raz stary auto kozak.
Marzenie
bajka
K20 za plecami
Jeszcze raz gratuluje i życzę jak najwięcej zakrętów
Mati czy autko było ważone przed i po swapie?
nie wazony by; , ale motory podobnie waza ...
swietny projekt.
ale ja jestem pod wrazeniem ze miniac ogarnol to w zaledwie 2 tyg. wydaje sie poprostu nieprawdopodobne. szacun
Dzieki dzieki, ale przy tym projekcie moge sie przyznac jedynie do mocnego trzymania kciukow i finalnej jazdy probnej Cala niesamowita robote wykonal Piotrek i Lukasz z PromotoRa, oraz specjalista od polosi wszelkich - Krystian. Poszlo tak sprawnie, ze sam juz nie wiem czy ten swap taki prosty czy pomysly takie dobre
napisze krótko... świetny projekt
pierwsze jazdy juz byly i leon 270hp dostal 2-3dl
a do ctr k24 komopresor brakuje jakies 2-3dl

jest dobrze
podaje
Dzieki dzieki, ale przy tym projekcie moge sie przyznac jedynie do mocnego trzymania kciukow i finalnej jazdy probnej Cala niesamowita robote wykonal Piotrek i Lukasz z PromotoRa, oraz specjalista od polosi wszelkich - Krystian



Wielkie podziekowania dla całej ekipy PromotoRa za bardzo szybką robote i super serwis po zmieleniu pierwszej półoski (od razu było widać ze jest moc )

za silnik
za wybór nadwozia
Baaaaajka
dla mnie ten projekt jest hitem, gratuluję
dla mnie ten projekt jest hitem, gratuluję



jestem tego samego zdania, choc z wygladu mi sie nie podoba to rozumiem dlaczego akurat taki wybor, swap robi wrazenie .

ps Ciekawe jak reaguja fanatycy Toyoty na takie zjawisko .
przegladaja allegro "k20 ->search"
Wow Mati, dopiero co na Lublinie sobie latałeś lajtowo na serii, a tu proszę, K20 pod... klapą . Jestem pod wrażeniem! A byłbym pod jeszcze większym jak byś mi pokazał kiedyś przy okazji jak to lata POzdro!
ps Ciekawe jak reaguja fanatycy Toyoty na takie zjawisko .



http://www.zastec.pl/mr2-vvti-turbo.html

ale trzeba przyznać że k20 w mr2 robi duże zamieszanie
2 różne koncepcje, ja podałem tylko alternatywę:) co kto lubi vtec czy zawór upustowy.

Pozdrawiam.
jest jeszcze inna opcja zeby przełożyć silnik z corolli/celicy TSport 1.8 192 KM i 6 biegowa skrzynia z LSD to tez brałem pod uwage przy projekcie ! ale jak to mowia hamburgery "no replacement for disaplacement" a do silnika Celicy jest stroker tylko na 2 litry a tu juz w serii mam tyle nie mowiac ze K20/K24 mozna zrobic prawie na 2,7 litra
jest jeszcze inna opcja zeby przełożyć silnik z corolli/celicy TSport 1.8 192 KM i 6 biegowa skrzynia z LSD to tez brałem pod uwage przy projekcie ! ale jak to mowia hamburgery "no replacement for disaplacement" a do silnika Celicy jest stroker tylko na 2 litry a tu juz w serii mam tyle nie mowiac ze K20/K24 mozna zrobic prawie na 2,7 litra



Mati, ten silnik Toyoty to porazka. Jest po prostu mulowaty. A skrzynia w Corolli jest zle zestopniowana.
K20 jest najlepsza opcja.
No i jest jeszcze toyotowskie 3SGE BEAMS, montowane w mr'kach i celicach na japonie 2.0 200km w serii. Tylko znalezienie go jest problemem

Niemniej k20 jest najlepszym wyborem imo.
BEAMS jest kozak, tylko weź to znajdź i przy tym nie wydaj fortuny...

projekt mega, gratki
BEAMS jest kozak, tylko weź to znajdź i przy tym nie wydaj fortuny...

projekt mega, gratki



A co to za silnik? 3SGE BEAMS? Można więcej o tym?
Jest jeszcze jedna opcja - V6:
http://www.woodsport.org/...onversions.html
tak dla wyjaśnienia 3sge nie byłby lepsza opcją gdyż:
-nie pasuje p&p niestety (seryjnie wchodził do MR2 gen2 i celici gen6)
-black top z altezy był wzdłużnie tak więc trzeba przerabiac miskę
-3sge mają żeliwny blok tak więc silnik jest ciężki (w lekkiej zw30 zachwiałby balans)
-mała ilość 3sge ze zmiennymi fazami rozrządu (red i black top) stwarzają problemy z nabyciem i eksploatacją a także tuningowalnością i know how
wydaje się że K20 jest idealną alternatywą na szybkie n/a, przy turbo chyba można zostać przy seryjnym silniku
ps. świetny projekt, cieszę się że zaczynają się u nas w PL pojawiać wypasione zw30
udalo sie juz cos wymyslec z podpieciem przedkosciomierza i obrotomierza ? powiem szczerze ze oddzial 3city/wawa jest bardzo zainteresowany tym projektem

pomysl mistrz , wykonanie wiadomo- gdzie indziej bym tego nie oddal


ps miniac sie wczoraj wyjebal na rolkach
udalo sie juz cos wymyslec z podpieciem przedkosciomierza i obrotomierza ?



jedno i drugie działa niemal od początku, jedynie wskazówka obrotomierza zatrzymuje się na końcu skali - 8tys - a silnik ochoczą wkręca się dalej. Olaf mówi, że to absolutnie w niczym nie przeszkadza.

ps miniac sie wczoraj wyjebal na rolkach



Co za glupek LOL...

...Ciebie też widziałem w trawie
Tak razem na rolki chlopcy...ladniutko

A oddzial 3citi/Wwa zainteresowany, owszem, tylko chyba inna motorownia - za duzo tych K20 juz
Tak razem na rolki chlopcy...ladniutko



Trening kondycyjny przed Poznaniem. Wczoraj ćwiczyłem dachowanie

ps. Daniel dostaje "z rolki" od Olafa na parapecie
Olaf mówi, że to absolutnie w niczym nie przeszkadza.


taaaaaaaa metoda Olafa, policzyć do 3 i zmieniać bieg no ale przecież to seria

bez kitu olaf z rolki na parapecie idzie prawie jak rowerzysta heaheaeh



A to przeciez seryjny Olaf...
Daniel, chyba jakies odelzenie by sie przydalo
bez kitu olaf z rolki na parapecie idzie prawie jak rowerzysta heaheaeh

...a jak jeszcze wsadzimy te lozyska do kolek Tody robione przez Skunka to
czy z "rolki" czy od zera przegonie kazdego frajera
A parapet dalej bedzie seria...
Dobra Mati, sorry za Off topic.
Chlopaki, zmiencie dilera, albo bierzcie polowe.
Good job! No drugs..
wjechał torowy zawias HPS

wrażenia bardzo pozytywne ... w miare znosnie taczajac sie po miescie juz nie moge doczekac sie jakiegos wypadu na zkrety zeby zrobic powazny test tej inwestycji
no dobra, musimy sie ustawic na jakis testdrive w ciagu najblizszych dni..musze sie przymierzyc do mr2 , bo w lotusie majac 187cm dotykalem dachu glowa , mam nadzieje ze tu jest troche wiecej miejsca
no dobra, musimy sie ustawic na jakis testdrive w ciagu najblizszych dni..musze sie przymierzyc do mr2 , bo w lotusie majac 187cm dotykalem dachu glowa , mam nadzieje ze tu jest troche wiecej miejsca



troszke wiecej miejsca jest, ale nie liczy tu na salony
Mati jestem w weekend w wawie. jest szansa sie zalapac jak juz tak ludzi wozisz?
po małych testach na kilku zakretach jestem bardzo zadowolony z zawiasu ! na zakretach jest bardzo dobrze a po miescie do zaakceptowania własnie o taki kompromis mi chodziło

a na wprost udało sie pogonic zakute B16Turbo w civicu
wow.
mati ale mam nadzieje ze nie czerwone??
a na wprost udało sie pogonic zakute B16Turbo w civicu


start był niesamowity. Silnik z tyłu i napęd na tył katapultują ten samochód tak, że każdy był w szoku.

Idealny projekt, gratulacje
dokładnie tak jak Marcinek pisze, fura robi wrażenie
wow.
mati ale mam nadzieje ze nie czerwone??



pewnie granatowe

w niedziele?
co to za zawias ten HPS??
Pewnie HP Sporting...
Albo Henio PerformenS Serwis........
Albo Henio PerformenS Serwis........



Twoja propozycja chyba brzmi bardziej wiarygodnie.
cfaniak trafil w 10
Z tego co mówił Mati, Pan Henio utwardził amorek a spring został seryjny - podobno bardzo dobry rezultat.
Z tego co mówił Mati, Pan Henio utwardził amorek a spring został seryjny - podobno bardzo dobry rezultat.



mialem takie cos w poprzednim samochodzie- bylem bardzo zadowolony.
co to za zawias ten HPS??



Znany i sprawdzony * Henio Performance Suspension .. myslisz ze skad te czasy na torze
A pana Henia to gdzies mozna znalezc??
A pana Henia to gdzies mozna znalezc??


Na stadionie handluje


a na wprost udało sie pogonic zakute B16Turbo w civicu





jaki pomysl na koła ?

jaki pomysl na koła ?



Wprawdzie nie w tej budzie, ale taka 17" by dala rade:





A tu juz na wlasciwej budzie (tylko rozmiar wiekszy zeby byly):



na tej MRce nowej to wyglądają jakby były zardzewiałe jakieś fuiii po za tym jej body kit jest fatal error !!!

no chyba że zamienimy ją na jej starszego brata to już fura robi łołłłłł
no i się wczoraj znowu potwierdziło, że fura robi niesamowite zamieszanie na starcie aż strach pomyśleć co będzie jak silnik złapie oddech (bo chyba chłodzenie nie jest jeszcze rozwiązane) i r8 sklei
no w sumie start to ma mistrzowski myślałem że z tamtym wydłubanym k20 będzie w miare równo ale tył napęd robi szał.....
fajna mr-ka. gratulacje
no w sumie start to ma mistrzowski myślałem że z tamtym wydłubanym k20 będzie w miare równo ale tył napęd robi szał.....


Fizyka w sluzbie czlowieka
Naped na przod to po prostu nieporozumienie jest i nie ma co porownywac...
ale na końcu EK było z przodu
ale na końcu EK było z przodu



tylko nie wiadomo gdzie był koniec, bo 402 metr moim zdniem to było równo ! ale ja dokaldnie nie wiem gdzie koncze cwiartke bo nie jechałem zadnego pomiaru jeszcze, wiec sie zobaczy ... a za drugim razem to toyotka była przed EK20 do samego konca
A na jakich kołach teraz jeździsz?
a za drugim razem to toyotka była przed EK20 do samego konca

jak 2'ka nie weszła to nie ma co się dziwić. tak czy inaczej wolne nie jest to brzydkie kaczątko
Już to pisałem, ale napisze jeszcze raz, WYJŚCIE Z PROGU MA MISTRZOWSKIE
A na jakich kołach teraz jeździsz?



narazie felgi są seryjne, a opony niestety te smietniki na których kupiłem auto czyli BFGoodridge 205/50 ... ale jest niezła lipa bo chialem kupic R888 w tym samym rozmiarze co seria ale juz nie ma w PL 205/50/15 wiec nie wiem co zrobić ?

co do felg to tez narazie nie wiem co kupić .... do okazjonalnych wypadów na zakrety zostawie seryjne felgi, ale na docelowy felunek sie jeszcze nie zdecydowałem

kolejna zmiana bedzie w dolocie bo temperatura jest tam bardzo duża i napewno da sie tam cos ugrać jak zrobimy cos porzadnego

wydech zapewne poczeka na zimowe zmiany ... aczkolwiek mocno sie zastanawiam nad wydechem bo jest cichutko jak w serii tylko na VTEC'u troche sie drze za plecami
http://www.rpmotorsport.p...888-p-8314.html

?
http://www.rpmotorsport.pl/auta/opony_toyo_205_50_zr15_86w_r888-p-8314.html

?



tez tak myslałem okazało sie ze oferta nie pokrywa sie ze stanami magazynowymi i żaden sklep juz nie ma tego rozmiaru
idź w 16"
Na zakrętach będzie się lepiej prowadzić a i na codzień będzie lepiej wyglądać
http://www.opony-moto.inf...88-20550r15-86w

tu sa

cholera znowu nie widzialem jak to jezdzi
Mati, kup R1R. O wiele bardziej przyjazna na codzień - klei mistrz, a na dodatek wody absolutnie sie nie boi.
Wysłany: Dzisiaj 9:52
http://www.opony-moto.inf...88-20550r15-86w

tu sa



tu tez nie ma bo dzwoniłem

Widzę, że sytuacja z R888 podobna jak z felgami w naszym kraju.
Miesiąc czasu składałem zamówienia w różnych sklepach w poszukiwaniu lekkiej felgi i żebym wiedział, że tak będzie to bym wolał coś ze stanów ściągnąć. Ale mam wreszcie OZ Ultraleggera, a w następnym tygodniu zakładam R1R.

R888 u Ciebie to tylko na jakieś eventy. Nie wyobrażam sobie jazdy 200 HP MR2 na R888 gdyby popadało. Mi się udało przy seryjnym motorze, jadąc po mokrym łuku zrobić obrót 360 stopni bez telemarku . Ale opony z którymi kupiłem samochód to tez już tragedia.
Ale mam wreszcie OZ Ultraleggera, a w następnym tygodniu zakładam R1R.



jak juz załozysz to podeslij mi koniecznie foto bo nie bede ukrywał ze te felgi tez sa w kregu moich zainteresowan a kolor auta masz ten sam wiec bede mial idealny obraz Spydera na tych felach ! W jakim rozmiarze kupiles felge ?


W jakim rozmiarze kupiles felge ?


15x7, nie wiem tylko czy przy ET37 opona nie będzie mi obcierać z przodu, ale wydaje mi się, że się zmieści.

Widzę, że sytuacja z R888 podobna jak z felgami w naszym kraju.
Miesiąc czasu składałem zamówienia w różnych sklepach w poszukiwaniu lekkiej felgi i żebym wiedział, że tak będzie to bym wolał coś ze stanów ściągnąć. Ale mam wreszcie OZ Ultraleggera, a w następnym tygodniu zakładam R1R.

R888 u Ciebie to tylko na jakieś eventy. Nie wyobrażam sobie jazdy 200 HP MR2 na R888 gdyby popadało. Mi się udało przy seryjnym motorze, jadąc po mokrym łuku zrobić obrót 360 stopni bez telemarku . Ale opony z którymi kupiłem samochód to tez już tragedia.



to nie wina opon tylko rozmieszczenia mas w aucie(motor jest centralnie) po drugie my się taczamy po mieście więc nie widzę problemu w użytkowaniu r888 w 200konnym NA
ps. Mati myślę ze Ozety to też świetny wybór
ATS DTC
ATS DTC



Długi dobrze radzi
ATS DTC to jedna z moich faworytów co do felgi szkoda tylko ze nie ma jej w rozmiarze 16" pozytyw tego jest taki ze 15" zawsze bedzie taniej z oponami
mati wez 16 z itra
w takim aucie fajnie może wyglądać większa fela z tyłu (przód 15, tył 16) jak np. w NSX
w takim aucie fajnie może wyglądać większa fela z tyłu (przód 15, tył 16) jak np. w NSX



tak też jest w MR2 Spyder ale po liftingu od 2004 z przodu była własnie 15 a tył 16 cali ... też juz o tym myslałem ale to rozwiazanie ma jedna wade cieżej pozniej sprzedać felgi
co wy tak panikujecie z R888 na mokrym? złapało mnie na praktycznie łysej R888 podczas deszczu i jadac normalnym tempem bez jakis ekscesów to najmniejszego problemu nie mialem ze skrecaniem czy hamowaniem
R888 na mokrym w Civicu to jedno, w MR2'ce to troche inna bajka
bajek będzie wiele bo każdy się "przejedzie" przy innej prędkości, ja czasami na służbóbce dostaję aquaplaningu powyżej 160km/h i też boli , nie no wiadomo, że eRki będą bardziej podatne, ale do 80-90 /h nie powinny być uciążliwe, a Mateusz i tak nie pokonuje tras dojazdowej na zawody szybciej
mr2 + http://cgi.ebay.co.uk/Wed...%3A1%7C294%3A50 = <małpka z fajką w ręku wykonująca ruch posuwisto-zwrotny>
fail - mr2 matiego jest 4x100.
fail - mr2 matiego jest 4x100.


no to rzeczywiście fail

Myślałem, że na aukcji jets 5x100 i że Mati ma rozstaw jak prawie każda toyota, czyli 5x100. No ale ani jedno, ani drugie się nie zgadza
<małpka z fajką w ręku wykonująca ruch posuwisto-zwrotny>



rozstaw zostawili mi 4x100 bo chyba czuli ze włoże tam K-serie

dzis byłem w Ułęży na pojezdzawce organizowanej przez Wróbla i było super !

auto spisało sie swietnie tylko kierowca niestety nie dostosował sie jego poziomu, ale powoli sie uczy i z kazdym przejazdem było coraz lepiej i po tym dniu wiem ze jeszcze duuuuzo musze sie uczyc i jezdzic !!! Dzien pełen radochy z upalania na zakretach
tym razem wizyta na 1/8 w Olsztynie

na StreetWars 3 miejsce w klasie do 2000cm3 NA bez wzgl na naped
i 1 miesjce klasie w Otwartym Pucharze Polski WST

tak, tak, to bezalkoholowe


w wydzielonym miesjcu dla BeerHondaWawa na SW i OPP WSTrazem z CVC Wielkiego







baaaardzo duze zainteresowanie motorkiem Hondy w Toyocie


rwd vtec


w sumie tak bylo fajnie ze chlopcy zalozyli Backstreet Boys . Wielki NoName Buster 11 i Mati


Mati z szefem teamu BHW i Wielkim
szefie a gdzie lotus ??
na seacie bedzie prawdziwy bhw team
szefie a gdzie lotus ??



Warsztat. Troche przypomina puzzle.
przymiarki do NA

[ Dodano: 2009-07-09, 10:19 ]
na seacie bedzie prawdziwy bhw team



na seacie BHW to odpoczywa na rybkach
Prawdziwy = wieksza ilosc aut a bhw
To Was nie ma tylko nad bialy jestescie czy jak? bo ja bede
gratuluje podium
widzialem dzis autko w akcji całkiem niezle sie spisuje
Mati Ty dalbys troche fory konkurencji, prawie 2 sekundy roznicy w eliminacjcach to rzekłbym nokaut ... no i gratulacje kolejnego 1 miejsca
mam nadzieje ze dojechaliscie bez wiekszych przygód i gratuluje upragnionej 13stki
plan zrealizowany 13-ka jest teraz bedzie walka o kolejne dziesiate

przejazd eliminacyjny na mokrym ET 14,0

http://www.youtube.com/watch?v=8fEwHcXyvn0
zniszczyles rywali przeokrutnie


czas jakiego sie spodziwalismy
w eliminacjach wygladalo jakbys mati jechal na 350metrow przygod pare bylo ale fura mistrz
mniam
zgadza sie masakratoro

ciekawe jak ogarniesz dolocik to jak bedzie to jedziło:))
Rewelacyjne czasy jak na ~200KM

Jak będzie miało z 50KM więcej to będzie masakra
dziś w rykach udało sie awansować z 4 miejsca po eliminacjach, a w finałach zająć I miejsce z czasem przejazdu ET+RT 13,9 i samo ET 13,8 i głównie dzieki reakcji wygrałem finał z 300 konnym Porsche bo Prosiaczek był szybszy ale trochę zaspał

film z przejazdu eliminacyjnego ET 13,9:

http://www.youtube.com/watch?v=l9-_a4LeYzg

musze przyznać ze dzieki napedowi na tylna oś moje pojedynki z rywalami z klasy są naprawde z ciekawymi autami (porsche, Ford Mustang GT, Mercedes 500 czy Dodge) bo powiem szczerze ze juz troche nudne było wojowanie ciagle na przedniej osce z samymi civicami i golfami a tu zawsze cos ciekawego i bananowego mi sie trafia
finał marzenie
reakcja mistrz

gratuluje
finał marzenie



zjesc prosiaczka w finale to naprawdę przyjemna sprawa


finał klasy Profi Plus MR typeR vs Porsche:

http://www.youtube.com/watch?v=mi31KoKDxIc
fajny finał, jak widać czasem jednak liczą się na ćwiartkę umiejętności Chciałbym to zobaczyć na zakrętach, może 8 sierpnia na Ułęż byś się wybrał z Wróblem Mati?
chyba bedzie 8 lub 15 ....
fajny finał, jak widać czasem jednak liczą się na ćwiartkę umiejętności


i wiedza, na którym świetle startować żeby RT było dobre
gratulejszyn , 13, na seryjnym silniku ( chyba ze o czyms nei wiem ) to tez dobry wynik. Ale tak jak arvid najchetneij bym gdzies zobaczyl na zywca na zakreach, bedzie jakas szansa na to ?
bedzie jakas szansa na to ?



to nie wiedziałeś że BHW to skrót od Broad Highway Warriors...

ja to tylko czekam, aż w aucie zagości porzadny wydech, kolektor RBC z dobrym dolotem i Dominik dotknie elektroniki... wtedy będzie już mega masakratorem...
a to juz nie Miniac buduje to auto?
latal juz w Ułęzy z Wroblem
ale fotek ani filmikow nie ma
13-ka jest na serii ! ... po cichu licze ze po kompletnym ukladzie wydechowym, dolocie (ktory już zostal zrobiony) i strojeniu uda sie zrobic 13,6-13,5. W Ułezy z Wroblem już byłem i napewno jeszcze zawitam ... 8.08 raczej nie bo termin mi nie bardzo pasuje a szkoda bo widzialem ze niezla ekipa wybiera sie wtedy ale 15.08 powinienem być !!!

w aucie jest K-pro a stroił będzie Miniac
czarna mamba napisał/a:
finał marzenie


zjesc prosiaczka w finale to naprawdę przyjemna sprawa



no coz , wypada sie powtorzyc ...

final marzenie
reakcja mistrz
gratuluje zwyciestwa

Olsztyn 13,8 i 1 miejsce w klasie

za nim porsche 300hp
merc 320hp
corvette 300hp
po eliminacjach byłem pierwszy z czasem 13,9 (bo brano czasy ET+RT ) i w finale klasy Profi Plus spotkałem sie znowu z Porsche które pokonałem na ostatnich Rykach o 0,06 sekundy,w finale udało sie obronić 1 miejsce z eliminacji ale wygrana była jeszcze mniejsza niż ostatnio bo zaledwie o 0,02 sekundy, pochwale sie tez czasem reakcji z Finału bo było to zaledwie 0,03 sekundy

filmy:

MR typeR BHW vs CRX:

http://www.youtube.com/watch?v=6A8cKhdV89E

MR typeR BHW vs BMW:

http://www.youtube.com/watch?v=DdCjeoPyQug

Finał klasy Profi+ vs Porsche:

http://www.youtube.com/watch?v=GC-cnnkQF78
gratuluje, pieknie BHW no i prosiak z mr bez szans i komentator mistrz
komentator był bredził co chwilę o czem innym , jakby za dużo na słońcu spoczywał

ale mimo to mati79 dał radę i cała nasza ekipa nie zawiodła,

będzie coraz trudniej ale i wiele przed nami

jeszcze raz mati gratki za prosiaka bo to nie tylko auto , ale również Ty na to pracujesz

pozdr
dla niektórych to może będzie to już nudne z 4-tego miejsca po eliminacjach wygrałem klase Profi Plus na ostatniej rundzie Pucharu Polski WST !!! wgrywając w finale znowu z Porsche

film z przejazdu finałowego:

http://www.youtube.com/watch?v=nyZifqUhW8Q

i tym samym dzięki 4-rem zwycięstwom na 5 rund wygrałem również klasyfikacje generalna za cały sezon w klasie Profi Plus z przewagą 8 punktów nad 2-gim Porsche

ale chyba czas zając się silnikiem w zimę bo te 4-te miejsca po eliminacjach (z samego czasu ET) dają mi info ze jest trochę za wolno w stosunku do konkurencji ... chyba ze przyszły sezon bedzie dla MR-ki pod znakiem zakretów bo równolegle z 1/4 jezdzilem z Wróblem po zakretach i mimo zupełnie odmiennych wyników niż na wprost to emocje i frajda były wieksze
Gratulacje pieknie odchodzisz od prosiakow
Kierowca Porsche ma takiego laga w reakcji, ze powinien chyba startowac na pierwsze zolte.

{k20} jak chce to potrafi brawo mistszu
Start mistrzostwo , jednak masa robi swoje
Ps. Kiedy zawias i jakas wieksza felga, bo trochę smutno wyglada seryjna MR'ka?



zawias już jest, był zrobiony na zamówienie w PL ( nie zmieniło sie obniżenie auta tylko właściwości amortyzatorów) . nad felgami będę intensywnie myślał w zime

start to jest jakas masakra jak z procy GRATULACJE
i jakas wieksza felga



... i klime podlacz

ps gratuluje generalki
na Bemowie poprawiłem mój rekord na ET 13,6

i dzięki pomiarom SSS wreszcie wiem ile mam 60 stóp 1,9
1,9


Bardzo fajne 60ft. Wg pomiarów z pierwszego bemowa mam tyle samo

[ Dodano: 2009-09-29, 23:36 ]
wczoraj pogonilismy ze swiatel MRka dwa razy EVO10
co raz wolniejsze te evo kolejne robia

... po opowiesci ze mamy motor hondy 2.0 200hp NA itp
widac bylo ze nie wierzy i mysli ze drwimy z niego

ps pracujemy aby next year MRa robila 12s
i oto chodzi
EVO X w serii to meeega wolna kupa.
zakupiłem wkład do miski olejowej

piękności
Ozesz... widzialem juz rozne, ale takiej budowli jeszcze nigdy. Kto jest tego producentem? Zalej to czyms i zrob jakis filmik jak to dziala. Ciekawie musza sie te klapki ruszac
Mati79, boksy startowe dla myszy są mega Czyj to produkt ? Istnieje jakas sznasa, że zawiasiki klapek zalepią sie przez jakies opiłki, czy inne silnikowe syfy, czy raczej ich konstrukcja wyklucza taką opcej, a może producent zaleca ich serwisowanie co pewien okres ?
co chcialbys tutaj serwisowac i czym mialyby sie zapchac przy sprawnym silniku?
no MATI widzę że się zbroimy=)

do szczęścia brakuje jeszcze tego quaifa
tez mi się wydaje ze przy sprawnym silniku i regularnie wymienianym oleju nic sie nie powinno stać ... zresztą producent nie przewiduje żadnych czynności serwisowych, być może opiłki z docierania silnika z taka przegroda mogły by cos namieszać, ale nie zamierzam robic nic w silniku co wymagałoby docierania (a jesli nawet kiedys to na ten czas sie ja wyjmie i po sprawie)

A powiesz kto to produkuje czy to jakas tajemnica jest?
Mati79, dzięki za odpowiedź
sliczna- dobry zakup pod choinke
A powiesz kto to produkuje czy to jakas tajemnica jest?



nie jest to tajemnica, robi to Clock Wise Motion firma z UK która zajmuje się praktycznie tylko K-seria w rożnych nadwoziach
Niezle to wyglada, zdecydowanie lepiej niz "wstawki" mjugena...


Mam nadzieje ze bedzie okazje gdzies razem pojezdzic w 2010.

pzdr
Mam nadzieje ze bedzie okazje gdzies razem pojezdzic w 2010.

pzdr



tez mam taka nadzieje
dobry ruch
Mati jakie bierzesz jeszcze pod uwage szpery?
miska mega jak sie mocuje ten wklad??
nie jest to tajemnica, robi to Clock Wise Motion

a czy przypadkiem oni tylko tym diluja a P1 Racing jest producentem?
a czy przypadkiem oni tylko tym diluja a P1 Racing jest producentem?



Jest dokladnie na odwrot
Mati jakie bierzesz jeszcze pod uwage szpery?



albo Quaife albo płytkowa ...


auto zmierzone na hamowni wynik to 198 KM i 189 NM, troszkę poniżej oczekiwań

padło podejrzenie ze silnik moze nie jest w najlpeszej kondycji wiec Kuba sprawdził i wszytko jest dobrze, wiec zapewne to ten seryjny wydech z MR'ki jest wąskim gardłem (szczególnie powyżej 6500 rpm mocno dusi bo moment spada dosc mocno) i mam nadzieje ze po zrobieniu kolektora wydechu (co już następuje) i wystrojeniu będzie troche lepiej


a co z dolotem, bo on też nie jest profi rozwiązany. No chyba, że już się coś zmieniło.
a co z dolotem, bo on też nie jest profi rozwiązany. No chyba, że już się coś zmieniło.



dolot juz jest zrobiony, tylko auto nie było jeszcze strojone (wgrane były mapy serii K20 i sprawdzony tylko AFR)
Jak rozwiązaliście dolot?
Masz jakieś zdjęcia, albo przynajmniej możesz opowiedzieć?
O tu:

http://promotormocy.pl/mo...ikiem-k20-hondy
ooo całkiem ciekawe rozwiązane... można się jeszcze pokusić o odizolowanie/owiniecię tego kwasa.

Nie dopuszczajcie tego karła Olafa do projektu, bo zaraz coś popsuje
ooo całkiem ciekawe rozwiązane... można się jeszcze pokusić o odizolowanie/owiniecię tego kwasa.



To nie kwas. Do 'puszki' wpada całe powietrze z bocznego wlotu.


Nie dopuszczajcie tego karła Olafa do projektu, bo zaraz coś popsuje



Zaraz zaraz.. Olaf jest potulny jak baranek, bardziej przy projekcie obawiałbym się ingerencji dzikich zwierząt
czas 13,6 na 1/4 przy "serii" jest bardzo obiecujacy
oprocz wydechy cos wiecej .... ?
tak Czarny brat będzie wspomagał
Mati auto w tym sezonie bedzie bardziej uniwersalne?? Nie tylko 1/4?? Rozumiem, ze masz zamiar troche bardziej na torze poupalac??
po to się wkłada przegrody do miski
czyli tak jak w zeszłym sezonie mam nadzieje ze będzie coraz szybciej
wspominki...

http://promotormocy.pl/20...ota-z-vtec-kiem
miska i plany na szpere są oczywiście pod zakręty! które były już grane w zeszłym sezonie ale mam nadzieje odwiedzać w tym roku częściej tego typu imprezy ... choć na ćwiartce tez pewnie sie jeszcze pojawie




Kuba czy ty sie przymierzasz do wydawania jakiejś gazety tuningowej
wydech juz zrobiony

czekam na strojenie ...
Nie dzialaja foty, tzn logowac sie trzeba..



edit: o, juz ok mega..
juz poprawione
działają, spróbuj jeszcze raz
wydech wygląda pięknie, ciekawe jaki przyrost








i jeszcze to..
Wydech zajebisty!!!
konkretny wydeszek
szczęka opada w duł
zajebisty.
Piękny wydech , chętnie bym go posłuchał
Gratuluje furki
profi robota.

Mati, jak się sprawują hpsy?
jak wy to zmieściliście ?
jak wy to zmieściliście ?


też jestem ciekaw.


Jak już tak profi wydech jest ogarnięty, to teraz pora wziąć się za body, może:
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C11517030

Jak już tak profi wydech jest ogarnięty, to teraz pora wziąć się za body, może:
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C11517030


buhehehehe noi się wydało, Mamba wcale nie ma lotusa tylko mrkę... Mati kupuj body od ferrari będzie lansss!

Wydech wygląda jak z jakiegoś hot roda
Wydech mistrz, powinien być na widoku, żeby można było go podziwiać!

Mati, jak się sprawują hpsy?



ja jestem zadowolony, tylko przebieg za mały zeby powiedziec cos wiecej
dawaj katy i opinie

nie ma mocnych teraz już chyba poza czarnym
A jak po wydechu i strojeniu??
A jak po wydechu i strojeniu??



przyrosty zgodne z oczekiwaniami +20 KM i +20 NM zważywszy ze wydech jest praktycznie tak samo cichy jak był seryjny
no i o to pytałem, bravo dla Kuby, wyszło mistrz
A jak po wydechu i strojeniu??
_________________




13,1 k20 plus wydech
http://www.youtube.com/watch?v=1ZQWu5KpcII

Doskonały przykład że trakcja na 1/4 mili to podstawa 60ft - 1.9s

Trochę go doprężyć i będzie masakra
przyznam sie ze nie spodziewałem sie takiej poprawy czasu po samym wydechu

finał klasy RWD Drag - MR2 2.0 N/A vs Porsche:

http://www.youtube.com/watch?v=d17se1qaGwo

jak widać dzieki dobrej reakcji prawie zrobiłem psikusa Pawłowi
pieknie tylko gratulowac swietnie dobranych modow i fajnej poprawy czasu
no mati teraz czas na tą 12 stkę >
Mati79, jechales rozete?
I miejsce na Bemowie Men's Day WST w klasie Profi Plus

film z finalu

MR2 K20 (ET 13,2) vs Chevrolet Camaro SS 6.2 420hp (ET 13,6)

http://www.youtube.com/watch?v=esbAfK62wWM
Doskonały przykład że trakcja na 1/4 mili to podstawa 60ft - 1.9s


tez tak chce...
wsadz motor do bagaznika
to jedyny sposób

nawet mega slick nie da ci takiego 60ft
wsadz motor do bagaznika



bycmoze w nastepnym aucie nie bedzie takiej potrzeby, zeby miec podobny czas 60ft pozdr dla BHW
wsadz motor do bagaznika
to jedyny sposób

nawet mega slick nie da ci takiego 60ft



bez przesady, 2.0s 60ft jest spokojnie do zrobienia w FWD na ulicznych oponach
bez przesady, 2.0s 60ft jest spokojnie do zrobienia w FWD na ulicznych oponach



a może http://www.youtube.com/watch?v=DyQX0hRaf-g ??

http://www.extreme-sportscars.com/
http://www.youtube.com/user/l8vea#g/u



bez przesady, delikatnie mówiąc.
to jak kupowanie fake takaty
albo podrób fake takaty