Mati792009-05-16, 15:00
MODEL: Toyota MR2 ZZW30 2000 rok, roadster
SILNIK: seryjnie 1ZZ Toyoty 143, swap na K20 z Civica TypeR – zakończone
Modyfikacje głowicy: seria K20
Modyfikacje bloku: Seria K20
UKLAD DOLOTOWY: Air box z dolotem by PromotrR
UKLAD WYDECHOWY: custom z oryginalnych wydechów MR’ki i CTRa pod nowy silnik – zakończono
ELEKTRONIKA: HONDATA K-Pro – zakończone
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia seria z K20, półosie dorabiane z diesel'a toytoy i z civica TypeR – zakończone
ZAWIESZENIE: robione na zamówienie
UKLAD HAMULCOWY: seria, (na razie badam temat na upgrade)
BODY-KIT: seria + hardtop JDM, carbonowa maska oraz tylna klapa i dokładka przedniego zderzaka z carbonu - oczekuje
ŚRODEK: na razie seria (po civicu 5 gen jest bajeczne i się nim cieszę ) klimatyzacja - Status
CAR-AUDIO: oryginalne radio Toyoty i zmieniarka na CD Toyota
INNE:
MOC: seria 140 KM i 170 NM i po swapie mam nadzieje ze 200 KM i 200 NM jest
Auto było zakupione z myślą o swpie na K20 z CTR ! Plan zakładał lekkie RWD z silnikiem centralnie z tyłu, żeby napęd przekazywany był przez półosie, auto miało być stosunkowo świeże, wybór padł na MR2 III generacji bo auto w serii waży ok. 1000 kg jest stosunkowo młode ma silnik umieszczony centralnie z tyłu i konstrukcyjnie silnik Toyoty jest zbliozny do Hondowskiego K20 (4 cylindry, lekki aluminiowy blok i podobne gabaryty silników) co pozawala na zachowanie fabrycznego rozkładu mas i podobnej wagi. K-seria wybrana została do projektu ze względu na bardzo dobre parametry wyjściowe oraz bardzo dużą podatność na modyfikacjie i z zamiłowania do marki
Auto ma dawać dużo frajdy z jazdy na zakrętach czasem wypad na ćwiartkę i pozostać w pełni uliczne !!!
Auto i kierowca miało już swój pierwszy raz na zakrętach z seryjnym silnikiem i zawieszeniem na torze w Lublinie i musze przyznać ze prowadzi się jak mały gokart nerwowe i dość mocno pływa na seryjnym zawiasie … no i na pewno to połączenie silnik centralnie z tyłu w RWD wymaga dużo pokory i praktyki od kierowcy
Za pomoc przy realizacji projektu dziekuje Kubie, Piotrkowi Łukaszowi i Mambie
Zdjęcia:
prace ….
Oryginalny silnik:
przymiarka K20:
auto już dopalone i jezdzi
spoonPL2009-05-16, 15:05
Fajny projekt.
Zawias, hebel, ladne kolo, pare wolnossacych kucy i jakies skrzydlo na tyl (ten element nie kazdemu sie spodoba, ale przy takim aucie, kazdy kilogram docisku z tylu duzo daje).
I zebys nie popelnil bledu Mamby z uturbianiem auta.
Mati792009-05-16, 15:22
Zawias, hebel, ladne kolo, pare wolnossacych kucy i jakies skrzydlo na tyl
na poczatek napewno kola, opony i zawias ... reszta bedzie musiala chwile poczekac
Dejot2009-05-16, 15:26
Taka mr'ka tylko z hybryda k24 na pokładzie ładnie zamiatała hondy w któryms odcinku BM
Bardzo fajna kombinacja
olaf2009-05-16, 15:27
Pomysl-super! Innowacyjny projekt. Wykonanie-swietne.
To auto z seryjnym silnikiem nie robilo szalu (jak dla mnie).
Domyslam sie ze teraz jest inaczej
Mati-gratulacje.
czarna mamba2009-05-16, 15:28
mi sie to auto bardzo podoba ,
dzwiek VTECa z K20 za plecami priceless
ps a ja ci mati ogarne jakiegos small blocka hondy K2x juz w tym roku
czarna mamba2009-05-16, 15:36
zeby temat Lotusa wyjasnic ...
graty zbieram i ciekawe NA powroci
kamo2009-05-16, 15:52
fajne autko Ci się udało zrobić, mam tylko jedna nadzieje ze nie będzie służyło do 1/4??
czarna mamba2009-05-16, 16:12
Auto ma dawać dużo frajdy z jazdy na zakrętach czasem wypad na ćwiartkę i pozostać w pełni uliczne !!!
Mati792009-05-16, 16:19
fajne autko Ci się udało zrobić
Baza2009-05-16, 17:37
Swietny projekt. Jak dla mnie rewelacja.gratuluje. A sporo problemu jest z wsadzeniem w to to K20?? Jeszcze raz stary auto kozak.
emeryt22009-05-16, 18:11
Jeszcze raz gratuluje i życzę jak najwięcej zakrętów
Mati czy autko było ważone przed i po swapie?
czarna mamba2009-05-16, 18:13
nie wazony by; , ale motory podobnie waza ...
MajloBHW2009-05-16, 18:20
swietny projekt.
ale ja jestem pod wrazeniem ze miniac ogarnol to w zaledwie 2 tyg. wydaje sie poprostu nieprawdopodobne. szacun
Miniac2009-05-16, 22:16
Dzieki dzieki, ale przy tym projekcie moge sie przyznac jedynie do mocnego trzymania kciukow i finalnej jazdy probnej Cala niesamowita robote wykonal Piotrek i Lukasz z PromotoRa, oraz specjalista od polosi wszelkich - Krystian. Poszlo tak sprawnie, ze sam juz nie wiem czy ten swap taki prosty czy pomysly takie dobre
Kasik2009-05-16, 22:44
napisze krótko... świetny projekt
czarna mamba2009-05-17, 21:34
pierwsze jazdy juz byly i leon 270hp dostal 2-3dl
a do ctr k24 komopresor brakuje jakies 2-3dl
jest dobrze
Mati792009-05-17, 23:03
Dzieki dzieki, ale przy tym projekcie moge sie przyznac jedynie do mocnego trzymania kciukow i finalnej jazdy probnej Cala niesamowita robote wykonal Piotrek i Lukasz z PromotoRa, oraz specjalista od polosi wszelkich - Krystian
Wielkie podziekowania dla całej ekipy PromotoRa za bardzo szybką robote i super serwis po zmieleniu pierwszej półoski (od razu było widać ze jest moc )
gaseb2009-05-18, 00:48
za silnik
za wybór nadwozia
Yarko2009-05-18, 08:44
dla mnie ten projekt jest hitem, gratuluję
KrzysiekXX2009-05-18, 18:39
dla mnie ten projekt jest hitem, gratuluję
jestem tego samego zdania, choc z wygladu mi sie nie podoba to rozumiem dlaczego akurat taki wybor, swap robi wrazenie .
ps Ciekawe jak reaguja fanatycy Toyoty na takie zjawisko .
rudzinski2009-05-18, 21:21
przegladaja allegro "k20 ->search"
Arv2009-05-18, 22:14
Wow Mati, dopiero co na Lublinie sobie latałeś lajtowo na serii, a tu proszę, K20 pod... klapą . Jestem pod wrażeniem! A byłbym pod jeszcze większym jak byś mi pokazał kiedyś przy okazji jak to lata POzdro!
2SZ-FE2009-05-19, 12:57
2 różne koncepcje, ja podałem tylko alternatywę:) co kto lubi vtec czy zawór upustowy.
Pozdrawiam.
Mati792009-05-19, 13:17
jest jeszcze inna opcja zeby przełożyć silnik z corolli/celicy TSport 1.8 192 KM i 6 biegowa skrzynia z LSD to tez brałem pod uwage przy projekcie ! ale jak to mowia hamburgery "no replacement for disaplacement" a do silnika Celicy jest stroker tylko na 2 litry a tu juz w serii mam tyle nie mowiac ze K20/K24 mozna zrobic prawie na 2,7 litra
spoonPL2009-05-19, 13:29
jest jeszcze inna opcja zeby przełożyć silnik z corolli/celicy TSport 1.8 192 KM i 6 biegowa skrzynia z LSD to tez brałem pod uwage przy projekcie ! ale jak to mowia hamburgery "no replacement for disaplacement" a do silnika Celicy jest stroker tylko na 2 litry a tu juz w serii mam tyle nie mowiac ze K20/K24 mozna zrobic prawie na 2,7 litra
Mati, ten silnik Toyoty to porazka. Jest po prostu mulowaty. A skrzynia w Corolli jest zle zestopniowana.
K20 jest najlepsza opcja.
Dejot2009-05-19, 13:52
No i jest jeszcze toyotowskie 3SGE BEAMS, montowane w mr'kach i celicach na japonie 2.0 200km w serii. Tylko znalezienie go jest problemem
Niemniej k20 jest najlepszym wyborem imo.
TougeFan2009-05-19, 15:56
BEAMS jest kozak, tylko weź to znajdź i przy tym nie wydaj fortuny...
projekt mega, gratki
Arv2009-05-19, 18:12
BEAMS jest kozak, tylko weź to znajdź i przy tym nie wydaj fortuny...
projekt mega, gratki
A co to za silnik? 3SGE BEAMS? Można więcej o tym?
WojtekMR2009-05-19, 20:38
tak dla wyjaśnienia 3sge nie byłby lepsza opcją gdyż:
-nie pasuje p&p niestety (seryjnie wchodził do MR2 gen2 i celici gen6)
-black top z altezy był wzdłużnie tak więc trzeba przerabiac miskę
-3sge mają żeliwny blok tak więc silnik jest ciężki (w lekkiej zw30 zachwiałby balans)
-mała ilość 3sge ze zmiennymi fazami rozrządu (red i black top) stwarzają problemy z nabyciem i eksploatacją a także tuningowalnością i know how
wydaje się że K20 jest idealną alternatywą na szybkie n/a, przy turbo chyba można zostać przy seryjnym silniku
ps. świetny projekt, cieszę się że zaczynają się u nas w PL pojawiać wypasione zw30
Daniel_ITR2009-05-21, 10:00
udalo sie juz cos wymyslec z podpieciem przedkosciomierza i obrotomierza ? powiem szczerze ze oddzial 3city/wawa jest bardzo zainteresowany tym projektem
pomysl mistrz , wykonanie wiadomo- gdzie indziej bym tego nie oddal
ps miniac sie wczoraj wyjebal na rolkach
Miniac2009-05-21, 13:15
udalo sie juz cos wymyslec z podpieciem przedkosciomierza i obrotomierza ?
jedno i drugie działa niemal od początku, jedynie wskazówka obrotomierza zatrzymuje się na końcu skali - 8tys - a silnik ochoczą wkręca się dalej. Olaf mówi, że to absolutnie w niczym nie przeszkadza.
ps miniac sie wczoraj wyjebal na rolkach
Co za glupek LOL...
...Ciebie też widziałem w trawie
Kras2009-05-21, 13:18
Tak razem na rolki chlopcy...ladniutko
A oddzial 3citi/Wwa zainteresowany, owszem, tylko chyba inna motorownia - za duzo tych K20 juz
Miniac2009-05-21, 13:24
Tak razem na rolki chlopcy...ladniutko
Trening kondycyjny przed Poznaniem. Wczoraj ćwiczyłem dachowanie
ps. Daniel dostaje "z rolki" od Olafa na parapecie
marcin_gcw2009-05-21, 13:25
Olaf mówi, że to absolutnie w niczym nie przeszkadza.
taaaaaaaa metoda Olafa, policzyć do 3 i zmieniać bieg no ale przecież to seria
Miniac2009-05-21, 13:30
bez kitu olaf z rolki na parapecie idzie prawie jak rowerzysta heaheaeh
A to przeciez seryjny Olaf...
Kras2009-05-21, 13:41
Daniel, chyba jakies odelzenie by sie przydalo
olaf2009-05-21, 17:33
bez kitu olaf z rolki na parapecie idzie prawie jak rowerzysta heaheaeh
...a jak jeszcze wsadzimy te lozyska do kolek Tody robione przez Skunka to
czy z "rolki" czy od zera przegonie kazdego frajera
A parapet dalej bedzie seria...
Dobra Mati, sorry za Off topic.
spoonPL2009-05-21, 17:51
Chlopaki, zmiencie dilera, albo bierzcie polowe.
Mati792009-06-03, 09:25
wjechał torowy zawias HPS
wrażenia bardzo pozytywne ... w miare znosnie taczajac sie po miescie juz nie moge doczekac sie jakiegos wypadu na zkrety zeby zrobic powazny test tej inwestycji
Daniel_ITR2009-06-03, 15:59
no dobra, musimy sie ustawic na jakis testdrive w ciagu najblizszych dni..musze sie przymierzyc do mr2 , bo w lotusie majac 187cm dotykalem dachu glowa , mam nadzieje ze tu jest troche wiecej miejsca
Mati792009-06-03, 16:50
no dobra, musimy sie ustawic na jakis testdrive w ciagu najblizszych dni..musze sie przymierzyc do mr2 , bo w lotusie majac 187cm dotykalem dachu glowa , mam nadzieje ze tu jest troche wiecej miejsca
troszke wiecej miejsca jest, ale nie liczy tu na salony
rudzinski2009-06-03, 16:55
Mati jestem w weekend w wawie. jest szansa sie zalapac jak juz tak ludzi wozisz?
Mati792009-06-16, 10:35
po małych testach na kilku zakretach jestem bardzo zadowolony z zawiasu ! na zakretach jest bardzo dobrze a po miescie do zaakceptowania własnie o taki kompromis mi chodziło
a na wprost udało sie pogonic zakute B16Turbo w civicu
MajloBHW2009-06-16, 11:32
wow.
mati ale mam nadzieje ze nie czerwone??
marcin_gcw2009-06-16, 11:37
a na wprost udało sie pogonic zakute B16Turbo w civicu
start był niesamowity. Silnik z tyłu i napęd na tył katapultują ten samochód tak, że każdy był w szoku.
Idealny projekt, gratulacje
Yarko2009-06-16, 13:18
dokładnie tak jak Marcinek pisze, fura robi wrażenie
Długi2009-06-16, 14:10
wow.
mati ale mam nadzieje ze nie czerwone??
pewnie granatowe
w niedziele?
Arv2009-06-16, 18:47
co to za zawias ten HPS??
Cfaniak2009-06-16, 19:40
Albo Henio PerformenS Serwis........
spoonPL2009-06-16, 19:44
Albo Henio PerformenS Serwis........
Twoja propozycja chyba brzmi bardziej wiarygodnie.
marcin_gcw2009-06-16, 19:48
cfaniak trafil w 10
Z tego co mówił Mati, Pan Henio utwardził amorek a spring został seryjny - podobno bardzo dobry rezultat.
HIO2009-06-16, 21:01
Z tego co mówił Mati, Pan Henio utwardził amorek a spring został seryjny - podobno bardzo dobry rezultat.
mialem takie cos w poprzednim samochodzie- bylem bardzo zadowolony.
Miniac2009-06-17, 01:07
co to za zawias ten HPS??
Znany i sprawdzony * Henio Performance Suspension .. myslisz ze skad te czasy na torze
Kras2009-06-17, 18:27
A pana Henia to gdzies mozna znalezc??
Kubaa2009-06-17, 21:20
A pana Henia to gdzies mozna znalezc??
Na stadionie handluje
czarna mamba2009-06-19, 12:52
a na wprost udało sie pogonic zakute B16Turbo w civicu
jaki pomysl na koła ?
spoonPL2009-06-19, 14:32
jaki pomysl na koła ?
Wprawdzie nie w tej budzie, ale taka 17" by dala rade:
A tu juz na wlasciwej budzie (tylko rozmiar wiekszy zeby byly):
rafi14302009-06-19, 22:59
na tej MRce nowej to wyglądają jakby były zardzewiałe jakieś fuiii po za tym jej body kit jest fatal error !!!
no chyba że zamienimy ją na jej starszego brata to już fura robi łołłłłł
marcin_gcw2009-06-22, 12:33
no i się wczoraj znowu potwierdziło, że fura robi niesamowite zamieszanie na starcie aż strach pomyśleć co będzie jak silnik złapie oddech (bo chyba chłodzenie nie jest jeszcze rozwiązane) i r8 sklei
b18c42009-06-22, 12:37
no w sumie start to ma mistrzowski myślałem że z tamtym wydłubanym k20 będzie w miare równo ale tył napęd robi szał.....
Kras2009-06-23, 13:22
no w sumie start to ma mistrzowski myślałem że z tamtym wydłubanym k20 będzie w miare równo ale tył napęd robi szał.....
Fizyka w sluzbie czlowieka
Naped na przod to po prostu nieporozumienie jest i nie ma co porownywac...
gaseb2009-06-23, 18:24
ale na końcu EK było z przodu
Mati792009-06-23, 22:48
ale na końcu EK było z przodu
tylko nie wiadomo gdzie był koniec, bo 402 metr moim zdniem to było równo ! ale ja dokaldnie nie wiem gdzie koncze cwiartke bo nie jechałem zadnego pomiaru jeszcze, wiec sie zobaczy ... a za drugim razem to toyotka była przed EK20 do samego konca
emeryt22009-06-23, 23:35
A na jakich kołach teraz jeździsz?
gaseb2009-06-24, 00:27
a za drugim razem to toyotka była przed EK20 do samego konca
jak 2'ka nie weszła to nie ma co się dziwić. tak czy inaczej wolne nie jest to brzydkie kaczątko
adaS2009-06-24, 01:51
Już to pisałem, ale napisze jeszcze raz, WYJŚCIE Z PROGU MA MISTRZOWSKIE
Mati792009-06-24, 09:06
A na jakich kołach teraz jeździsz?
narazie felgi są seryjne, a opony niestety te smietniki na których kupiłem auto czyli BFGoodridge 205/50 ... ale jest niezła lipa bo chialem kupic R888 w tym samym rozmiarze co seria ale juz nie ma w PL 205/50/15 wiec nie wiem co zrobić ?
co do felg to tez narazie nie wiem co kupić .... do okazjonalnych wypadów na zakrety zostawie seryjne felgi, ale na docelowy felunek sie jeszcze nie zdecydowałem
kolejna zmiana bedzie w dolocie bo temperatura jest tam bardzo duża i napewno da sie tam cos ugrać jak zrobimy cos porzadnego
wydech zapewne poczeka na zimowe zmiany ... aczkolwiek mocno sie zastanawiam nad wydechem bo jest cichutko jak w serii tylko na VTEC'u troche sie drze za plecami
Mati792009-06-24, 09:14
http://www.rpmotorsport.pl/auta/opony_toyo_205_50_zr15_86w_r888-p-8314.html
?
tez tak myslałem okazało sie ze oferta nie pokrywa sie ze stanami magazynowymi i żaden sklep juz nie ma tego rozmiaru
marcin_gcw2009-06-24, 09:33
idź w 16"
Na zakrętach będzie się lepiej prowadzić a i na codzień będzie lepiej wyglądać
Fawor2009-06-24, 11:08
Mati, kup R1R. O wiele bardziej przyjazna na codzień - klei mistrz, a na dodatek wody absolutnie sie nie boi.
Mati792009-06-24, 12:56
tu tez nie ma bo dzwoniłem
emeryt22009-06-24, 13:41
Widzę, że sytuacja z R888 podobna jak z felgami w naszym kraju.
Miesiąc czasu składałem zamówienia w różnych sklepach w poszukiwaniu lekkiej felgi i żebym wiedział, że tak będzie to bym wolał coś ze stanów ściągnąć. Ale mam wreszcie OZ Ultraleggera, a w następnym tygodniu zakładam R1R.
R888 u Ciebie to tylko na jakieś eventy. Nie wyobrażam sobie jazdy 200 HP MR2 na R888 gdyby popadało. Mi się udało przy seryjnym motorze, jadąc po mokrym łuku zrobić obrót 360 stopni bez telemarku . Ale opony z którymi kupiłem samochód to tez już tragedia.
Mati792009-06-24, 13:57
Ale mam wreszcie OZ Ultraleggera, a w następnym tygodniu zakładam R1R.
jak juz załozysz to podeslij mi koniecznie foto bo nie bede ukrywał ze te felgi tez sa w kregu moich zainteresowan a kolor auta masz ten sam wiec bede mial idealny obraz Spydera na tych felach ! W jakim rozmiarze kupiles felge ?
emeryt22009-06-24, 14:38
W jakim rozmiarze kupiles felge ?
15x7, nie wiem tylko czy przy ET37 opona nie będzie mi obcierać z przodu, ale wydaje mi się, że się zmieści.
wielki2009-06-24, 15:17
Widzę, że sytuacja z R888 podobna jak z felgami w naszym kraju.
Miesiąc czasu składałem zamówienia w różnych sklepach w poszukiwaniu lekkiej felgi i żebym wiedział, że tak będzie to bym wolał coś ze stanów ściągnąć. Ale mam wreszcie OZ Ultraleggera, a w następnym tygodniu zakładam R1R.
R888 u Ciebie to tylko na jakieś eventy. Nie wyobrażam sobie jazdy 200 HP MR2 na R888 gdyby popadało. Mi się udało przy seryjnym motorze, jadąc po mokrym łuku zrobić obrót 360 stopni bez telemarku . Ale opony z którymi kupiłem samochód to tez już tragedia.
to nie wina opon tylko rozmieszczenia mas w aucie(motor jest centralnie) po drugie my się taczamy po mieście więc nie widzę problemu w użytkowaniu r888 w 200konnym NA
ps. Mati myślę ze Ozety to też świetny wybór
czarna mamba2009-06-24, 17:27
Mati792009-06-24, 18:10
ATS DTC to jedna z moich faworytów co do felgi szkoda tylko ze nie ma jej w rozmiarze 16" pozytyw tego jest taki ze 15" zawsze bedzie taniej z oponami
MajloBHW2009-06-24, 20:15
Nevada2009-06-24, 20:35
w takim aucie fajnie może wyglądać większa fela z tyłu (przód 15, tył 16) jak np. w NSX
Mati792009-06-24, 22:35
w takim aucie fajnie może wyglądać większa fela z tyłu (przód 15, tył 16) jak np. w NSX
tak też jest w MR2 Spyder ale po liftingu od 2004 z przodu była własnie 15 a tył 16 cali ... też juz o tym myslałem ale to rozwiazanie ma jedna wade cieżej pozniej sprzedać felgi
ARTX2009-06-24, 23:37
co wy tak panikujecie z R888 na mokrym? złapało mnie na praktycznie łysej R888 podczas deszczu i jadac normalnym tempem bez jakis ekscesów to najmniejszego problemu nie mialem ze skrecaniem czy hamowaniem
spoonPL2009-06-25, 00:16
R888 na mokrym w Civicu to jedno, w MR2'ce to troche inna bajka
rafi14302009-06-25, 23:11
bajek będzie wiele bo każdy się "przejedzie" przy innej prędkości, ja czasami na służbóbce dostaję aquaplaningu powyżej 160km/h i też boli , nie no wiadomo, że eRki będą bardziej podatne, ale do 80-90 /h nie powinny być uciążliwe, a Mateusz i tak nie pokonuje tras dojazdowej na zawody szybciej
Pati2009-06-26, 11:49
fail - mr2 matiego jest 4x100.
marcin_gcw2009-06-26, 11:52
fail - mr2 matiego jest 4x100.
no to rzeczywiście fail
Myślałem, że na aukcji jets 5x100 i że Mati ma rozstaw jak prawie każda toyota, czyli 5x100. No ale ani jedno, ani drugie się nie zgadza
Pit2009-06-26, 12:14
<małpka z fajką w ręku wykonująca ruch posuwisto-zwrotny>
Mati792009-06-27, 20:17
rozstaw zostawili mi 4x100 bo chyba czuli ze włoże tam K-serie
dzis byłem w Ułęży na pojezdzawce organizowanej przez Wróbla i było super !
auto spisało sie swietnie tylko kierowca niestety nie dostosował sie jego poziomu, ale powoli sie uczy i z kazdym przejazdem było coraz lepiej i po tym dniu wiem ze jeszcze duuuuzo musze sie uczyc i jezdzic !!! Dzien pełen radochy z upalania na zakretach
czarna mamba2009-07-08, 16:16
tym razem wizyta na 1/8 w Olsztynie
na StreetWars 3 miejsce w klasie do 2000cm3 NA bez wzgl na naped
i 1 miesjce klasie w Otwartym Pucharze Polski WST
tak, tak, to bezalkoholowe
w wydzielonym miesjcu dla BeerHondaWawa na SW i OPP WSTrazem z CVC Wielkiego
baaaardzo duze zainteresowanie motorkiem Hondy w Toyocie
rwd vtec
w sumie tak bylo fajnie ze chlopcy zalozyli Backstreet Boys . Wielki NoName Buster 11 i Mati
Mati z szefem teamu BHW i Wielkim
MajloBHW2009-07-08, 21:26
szefie a gdzie lotus ??
na seacie bedzie prawdziwy bhw team
spoonPL2009-07-08, 23:55
szefie a gdzie lotus ??
Warsztat. Troche przypomina puzzle.
czarna mamba2009-07-09, 10:19
przymiarki do NA
[ Dodano: 2009-07-09, 10:19 ]
Mati792009-07-09, 14:14
na seacie bedzie prawdziwy bhw team
na seacie BHW to odpoczywa na rybkach
MajloBHW2009-07-09, 14:54
Prawdziwy = wieksza ilosc aut a bhw
Długi2009-07-09, 15:21
To Was nie ma tylko nad bialy jestescie czy jak? bo ja bede
gratuluje podium
wisnia2009-07-11, 17:49
widzialem dzis autko w akcji całkiem niezle sie spisuje
buster_112009-07-11, 18:30
Mati Ty dalbys troche fory konkurencji, prawie 2 sekundy roznicy w eliminacjcach to rzekłbym nokaut ... no i gratulacje kolejnego 1 miejsca
wielki2009-07-11, 20:19
mam nadzieje ze dojechaliscie bez wiekszych przygód i gratuluje upragnionej 13stki
czarna mamba2009-07-11, 21:41
zniszczyles rywali przeokrutnie
czas jakiego sie spodziwalismy
MajloBHW2009-07-11, 21:58
w eliminacjach wygladalo jakbys mati jechal na 350metrow przygod pare bylo ale fura mistrz
kornel_no_12009-07-12, 08:40
zgadza sie masakratoro
ciekawe jak ogarniesz dolocik to jak bedzie to jedziło:))
BurnOuT2009-07-12, 15:28
Rewelacyjne czasy jak na ~200KM
Jak będzie miało z 50KM więcej to będzie masakra
Mati792009-07-25, 22:17
dziś w rykach udało sie awansować z 4 miejsca po eliminacjach, a w finałach zająć I miejsce z czasem przejazdu ET+RT 13,9 i samo ET 13,8 i głównie dzieki reakcji wygrałem finał z 300 konnym Porsche bo Prosiaczek był szybszy ale trochę zaspał
film z przejazdu eliminacyjnego ET 13,9:
http://www.youtube.com/watch?v=l9-_a4LeYzg
musze przyznać ze dzieki napedowi na tylna oś moje pojedynki z rywalami z klasy są naprawde z ciekawymi autami (porsche, Ford Mustang GT, Mercedes 500 czy Dodge) bo powiem szczerze ze juz troche nudne było wojowanie ciagle na przedniej osce z samymi civicami i golfami a tu zawsze cos ciekawego i bananowego mi sie trafia
czarna mamba2009-07-26, 21:22
finał marzenie
reakcja mistrz
gratuluje
Arv2009-07-28, 21:26
fajny finał, jak widać czasem jednak liczą się na ćwiartkę umiejętności Chciałbym to zobaczyć na zakrętach, może 8 sierpnia na Ułęż byś się wybrał z Wróblem Mati?
czarna mamba2009-07-28, 22:50
chyba bedzie 8 lub 15 ....
chester2009-07-28, 23:29
fajny finał, jak widać czasem jednak liczą się na ćwiartkę umiejętności
i wiedza, na którym świetle startować żeby RT było dobre
rem362009-07-29, 09:02
gratulejszyn , 13, na seryjnym silniku ( chyba ze o czyms nei wiem ) to tez dobry wynik. Ale tak jak arvid najchetneij bym gdzies zobaczyl na zywca na zakreach, bedzie jakas szansa na to ?
Emre2009-07-29, 11:13
bedzie jakas szansa na to ?
to nie wiedziałeś że BHW to skrót od Broad Highway Warriors...
ja to tylko czekam, aż w aucie zagości porzadny wydech, kolektor RBC z dobrym dolotem i Dominik dotknie elektroniki... wtedy będzie już mega masakratorem...
rudzinski2009-07-29, 11:51
a to juz nie Miniac buduje to auto?
czarna mamba2009-07-29, 13:07
latal juz w Ułęzy z Wroblem
ale fotek ani filmikow nie ma
Mati792009-07-29, 14:54
13-ka jest na serii ! ... po cichu licze ze po kompletnym ukladzie wydechowym, dolocie (ktory już zostal zrobiony) i strojeniu uda sie zrobic 13,6-13,5. W Ułezy z Wroblem już byłem i napewno jeszcze zawitam ... 8.08 raczej nie bo termin mi nie bardzo pasuje a szkoda bo widzialem ze niezla ekipa wybiera sie wtedy ale 15.08 powinienem być !!!
w aucie jest K-pro a stroił będzie Miniac
czarna mamba2009-08-12, 10:47
czarna mamba napisał/a:
finał marzenie
zjesc prosiaczka w finale to naprawdę przyjemna sprawa
no coz , wypada sie powtorzyc ...
final marzenie
reakcja mistrz
gratuluje zwyciestwa
Olsztyn 13,8 i 1 miejsce w klasie
za nim porsche 300hp
merc 320hp
corvette 300hp
Długi2009-08-12, 20:04
gratuluje, pieknie BHW no i prosiak z mr bez szans i komentator mistrz
rafi14302009-08-12, 22:27
komentator był bredził co chwilę o czem innym , jakby za dużo na słońcu spoczywał
ale mimo to mati79 dał radę i cała nasza ekipa nie zawiodła,
będzie coraz trudniej ale i wiele przed nami
jeszcze raz mati gratki za prosiaka bo to nie tylko auto , ale również Ty na to pracujesz
pozdr
Mati792009-09-21, 09:33
dla niektórych to może będzie to już nudne z 4-tego miejsca po eliminacjach wygrałem klase Profi Plus na ostatniej rundzie Pucharu Polski WST !!! wgrywając w finale znowu z Porsche
film z przejazdu finałowego:
http://www.youtube.com/watch?v=nyZifqUhW8Q
i tym samym dzięki 4-rem zwycięstwom na 5 rund wygrałem również klasyfikacje generalna za cały sezon w klasie Profi Plus z przewagą 8 punktów nad 2-gim Porsche
ale chyba czas zając się silnikiem w zimę bo te 4-te miejsca po eliminacjach (z samego czasu ET) dają mi info ze jest trochę za wolno w stosunku do konkurencji ... chyba ze przyszły sezon bedzie dla MR-ki pod znakiem zakretów bo równolegle z 1/4 jezdzilem z Wróblem po zakretach i mimo zupełnie odmiennych wyników niż na wprost to emocje i frajda były wieksze
Długi2009-09-21, 09:44
Gratulacje pieknie odchodzisz od prosiakow
spoonPL2009-09-21, 10:52
Kierowca Porsche ma takiego laga w reakcji, ze powinien chyba startowac na pierwsze zolte.
BułeR2009-09-21, 18:41
{k20} jak chce to potrafi brawo mistszu
2SZ-FE2009-09-21, 18:49
Start mistrzostwo , jednak masa robi swoje
Mati792009-09-21, 22:35
Ps. Kiedy zawias i jakas wieksza felga, bo trochę smutno wyglada seryjna MR'ka?
zawias już jest, był zrobiony na zamówienie w PL ( nie zmieniło sie obniżenie auta tylko właściwości amortyzatorów) . nad felgami będę intensywnie myślał w zime
Dareko2009-09-21, 22:48
start to jest jakas masakra jak z procy GRATULACJE
czarna mamba2009-09-23, 00:22
i jakas wieksza felga
... i klime podlacz
ps gratuluje generalki
Mati792009-09-27, 23:08
na Bemowie poprawiłem mój rekord na ET 13,6
i dzięki pomiarom SSS wreszcie wiem ile mam 60 stóp 1,9
buster_112009-09-27, 23:11
1,9
Bardzo fajne 60ft. Wg pomiarów z pierwszego bemowa mam tyle samo
[ Dodano: 2009-09-29, 23:36 ]
czarna mamba2009-11-10, 08:55
wczoraj pogonilismy ze swiatel MRka dwa razy EVO10
co raz wolniejsze te evo kolejne robia
... po opowiesci ze mamy motor hondy 2.0 200hp NA itp
widac bylo ze nie wierzy i mysli ze drwimy z niego
ps pracujemy aby next year MRa robila 12s
spoonPL2009-11-10, 12:11
EVO X w serii to meeega wolna kupa.
Mati792009-12-25, 21:38
zakupiłem wkład do miski olejowej
Lukas G2009-12-26, 10:38
Ozesz... widzialem juz rozne, ale takiej budowli jeszcze nigdy. Kto jest tego producentem? Zalej to czyms i zrob jakis filmik jak to dziala. Ciekawie musza sie te klapki ruszac
elmo2009-12-26, 10:46
Mati79, boksy startowe dla myszy są mega Czyj to produkt ? Istnieje jakas sznasa, że zawiasiki klapek zalepią sie przez jakies opiłki, czy inne silnikowe syfy, czy raczej ich konstrukcja wyklucza taką opcej, a może producent zaleca ich serwisowanie co pewien okres ?
!markos2009-12-26, 12:46
co chcialbys tutaj serwisowac i czym mialyby sie zapchac przy sprawnym silniku?
wielki2009-12-26, 12:48
no MATI widzę że się zbroimy=)
do szczęścia brakuje jeszcze tego quaifa
Mati792009-12-26, 13:02
tez mi się wydaje ze przy sprawnym silniku i regularnie wymienianym oleju nic sie nie powinno stać ... zresztą producent nie przewiduje żadnych czynności serwisowych, być może opiłki z docierania silnika z taka przegroda mogły by cos namieszać, ale nie zamierzam robic nic w silniku co wymagałoby docierania (a jesli nawet kiedys to na ten czas sie ja wyjmie i po sprawie)
Lukas G2009-12-26, 13:09
A powiesz kto to produkuje czy to jakas tajemnica jest?
elmo2009-12-26, 13:30
Mati79, dzięki za odpowiedź
HIO2009-12-26, 18:54
sliczna- dobry zakup pod choinke
Mati792009-12-28, 12:40
A powiesz kto to produkuje czy to jakas tajemnica jest?
nie jest to tajemnica, robi to Clock Wise Motion firma z UK która zajmuje się praktycznie tylko K-seria w rożnych nadwoziach
rem362009-12-28, 21:08
Niezle to wyglada, zdecydowanie lepiej niz "wstawki" mjugena...
Mam nadzieje ze bedzie okazje gdzies razem pojezdzic w 2010.
pzdr
Mati792009-12-29, 18:49
Mam nadzieje ze bedzie okazje gdzies razem pojezdzic w 2010.
pzdr
tez mam taka nadzieje
czarna mamba2010-01-02, 21:39
MajloBHW2010-01-10, 09:48
Mati jakie bierzesz jeszcze pod uwage szpery?
miska mega jak sie mocuje ten wklad??
gaseb2010-01-11, 16:23
nie jest to tajemnica, robi to Clock Wise Motion
a czy przypadkiem oni tylko tym diluja a P1 Racing jest producentem?
groove2010-01-11, 19:22
a czy przypadkiem oni tylko tym diluja a P1 Racing jest producentem?
Jest dokladnie na odwrot
Mati792010-02-02, 11:50
Mati jakie bierzesz jeszcze pod uwage szpery?
albo Quaife albo płytkowa ...
auto zmierzone na hamowni wynik to 198 KM i 189 NM, troszkę poniżej oczekiwań
padło podejrzenie ze silnik moze nie jest w najlpeszej kondycji wiec Kuba sprawdził i wszytko jest dobrze, wiec zapewne to ten seryjny wydech z MR'ki jest wąskim gardłem (szczególnie powyżej 6500 rpm mocno dusi bo moment spada dosc mocno) i mam nadzieje ze po zrobieniu kolektora wydechu (co już następuje) i wystrojeniu będzie troche lepiej
marcin_gcw2010-02-02, 12:42
a co z dolotem, bo on też nie jest profi rozwiązany. No chyba, że już się coś zmieniło.
Mati792010-02-02, 12:44
a co z dolotem, bo on też nie jest profi rozwiązany. No chyba, że już się coś zmieniło.
dolot juz jest zrobiony, tylko auto nie było jeszcze strojone (wgrane były mapy serii K20 i sprawdzony tylko AFR)
marcin_gcw2010-02-02, 13:16
Jak rozwiązaliście dolot?
Masz jakieś zdjęcia, albo przynajmniej możesz opowiedzieć?
marcin_gcw2010-02-02, 16:05
ooo całkiem ciekawe rozwiązane... można się jeszcze pokusić o odizolowanie/owiniecię tego kwasa.
Nie dopuszczajcie tego karła Olafa do projektu, bo zaraz coś popsuje
Miniac2010-02-02, 16:16
ooo całkiem ciekawe rozwiązane... można się jeszcze pokusić o odizolowanie/owiniecię tego kwasa.
To nie kwas. Do 'puszki' wpada całe powietrze z bocznego wlotu.
Nie dopuszczajcie tego karła Olafa do projektu, bo zaraz coś popsuje
Zaraz zaraz.. Olaf jest potulny jak baranek, bardziej przy projekcie obawiałbym się ingerencji dzikich zwierząt
czarna mamba2010-02-03, 20:56
czas 13,6 na 1/4 przy "serii" jest bardzo obiecujacy
oprocz wydechy cos wiecej .... ?
rafi14302010-02-06, 20:32
tak Czarny brat będzie wspomagał
buster_112010-02-06, 20:44
Mati auto w tym sezonie bedzie bardziej uniwersalne?? Nie tylko 1/4?? Rozumiem, ze masz zamiar troche bardziej na torze poupalac??
gaseb2010-02-06, 22:25
po to się wkłada przegrody do miski
wielki2010-02-06, 22:36
czyli tak jak w zeszłym sezonie mam nadzieje ze będzie coraz szybciej
Mati792010-02-07, 09:14
miska i plany na szpere są oczywiście pod zakręty! które były już grane w zeszłym sezonie ale mam nadzieje odwiedzać w tym roku częściej tego typu imprezy ... choć na ćwiartce tez pewnie sie jeszcze pojawie
Kuba czy ty sie przymierzasz do wydawania jakiejś gazety tuningowej
czarna mamba2010-03-21, 15:38
wydech juz zrobiony
czekam na strojenie ...
Hikieloss2010-03-21, 15:40
Nie dzialaja foty, tzn logowac sie trzeba..
edit: o, juz ok mega..
czarna mamba2010-03-21, 15:45
rdk2010-03-21, 15:45
działają, spróbuj jeszcze raz
wydech wygląda pięknie, ciekawe jaki przyrost
bzyq20012010-03-21, 17:40
BułeR2010-03-21, 18:54
szczęka opada w duł
zajebisty.
RAPID232010-03-21, 19:39
Piękny wydech , chętnie bym go posłuchał
Gratuluje furki
marcin_gcw2010-03-21, 23:17
profi robota.
Mati, jak się sprawują hpsy?
wielki2010-03-23, 22:01
jak wy to zmieściliście ?
Tieesto2010-03-24, 07:29
buhehehehe noi się wydało, Mamba wcale nie ma lotusa tylko mrkę... Mati kupuj body od ferrari będzie lansss!
Wydech wygląda jak z jakiegoś hot roda
Arv2010-03-24, 09:00
Wydech mistrz, powinien być na widoku, żeby można było go podziwiać!
Mati792010-03-25, 09:21
Mati, jak się sprawują hpsy?
ja jestem zadowolony, tylko przebieg za mały zeby powiedziec cos wiecej
rafi14302010-03-25, 20:06
dawaj katy i opinie
nie ma mocnych teraz już chyba poza czarnym
buster_112010-03-25, 21:26
A jak po wydechu i strojeniu??
Mati792010-03-26, 15:58
A jak po wydechu i strojeniu??
przyrosty zgodne z oczekiwaniami +20 KM i +20 NM zważywszy ze wydech jest praktycznie tak samo cichy jak był seryjny
rafi14302010-03-26, 22:15
no i o to pytałem, bravo dla Kuby, wyszło mistrz
BurnOuT2010-04-26, 20:51
Doskonały przykład że trakcja na 1/4 mili to podstawa 60ft - 1.9s
Trochę go doprężyć i będzie masakra
Mati792010-04-27, 00:16
przyznam sie ze nie spodziewałem sie takiej poprawy czasu po samym wydechu
finał klasy RWD Drag - MR2 2.0 N/A vs Porsche:
http://www.youtube.com/watch?v=d17se1qaGwo
jak widać dzieki dobrej reakcji prawie zrobiłem psikusa Pawłowi
Cień6962010-04-27, 00:39
pieknie tylko gratulowac swietnie dobranych modow i fajnej poprawy czasu
wielki2010-04-27, 21:29
no mati teraz czas na tą 12 stkę >
MajloBHW2010-04-27, 21:31
Youtro2010-05-16, 12:11
Doskonały przykład że trakcja na 1/4 mili to podstawa 60ft - 1.9s
tez tak chce...
czarna mamba2010-05-16, 20:05
wsadz motor do bagaznika
to jedyny sposób
nawet mega slick nie da ci takiego 60ft
Youtro2010-05-16, 22:12
wsadz motor do bagaznika
bycmoze w nastepnym aucie nie bedzie takiej potrzeby, zeby miec podobny czas 60ft pozdr dla BHW
BurnOuT2010-05-17, 11:23
wsadz motor do bagaznika
to jedyny sposób
nawet mega slick nie da ci takiego 60ft
bez przesady, 2.0s 60ft jest spokojnie do zrobienia w FWD na ulicznych oponach
czarna mamba2010-05-17, 11:37
bez przesady, 2.0s 60ft jest spokojnie do zrobienia w FWD na ulicznych oponach
HIO2010-05-27, 22:45
bez przesady, delikatnie mówiąc.
kopi2010-05-27, 22:54
to jak kupowanie fake takaty