Witam,
ostatnimi czasy zastanawiałem się nad zmianą skrzyni w mojej preludce V gen. (niestety jest z AT) jednakże kiedy dowiedziałem się jaki jest to koszt (tz ok 4000 jeśli zdecyduje się na na skrzynie z LSD) zrezygnowałem. Wtedy przyszedł mi do głowy inny pomysł a mianowicie wymiana całego silnika na K24 z 6 biegowym manualem. I tu pytanie do speców w dziedzinie SWAPów: czy wraz z tym SWAPem wiążą się jakieś większe przeróbki oprócz mocowań i wydechu? Czy nie będzie problemu z tym że silnik będzie za nisko zawieszony a co za tym idzie czy miska olejowa nie będzie narażona na bliskie spotkanie z np koleinami jak u Gaseba?
Niestety póki co ze względów $$$ ta operacja pozostanie tylko w planach, lecz chcę się czegoś więcej dowiedzieć jeżeli zdecydowałbym się na to w przyszłości. Jakby miało to jakieś znaczenie to narazie mam H22A5. Aha i jeszcze jedno czy może ktoś się ogólnie wypowiedzieć o K24: (dostępność części, awaryjność, łatwość przeróbek, charakterystyka).
Z góry dzięki i pozdrawiam.