Mam pytanie:
czy ktos moze mi powiedziec jaka jest roznica w wadze pomiedzy klapami BEZ SZYBY do integry R:
- klapa seryja
- klapa z włókna węglowego
- klapa z włókna szklanego

Dodatkowy warunek to to, ze chce zeby lzejsza klapa miala ksztalt seryjnej od dolu czyli zeby dzialala uszczelka seryjna.
Wiec jak ktos wazyl lekka klape to niech powie czy miala seryjne ksztalty czy byla jedynie imitacja klapy.

I pytanie dodatkowe, ma ktos do sprzedania lub robi takie klapy do ITRa.
Nie mam seryjnej klapy na wzór.
dzieki za pomoc
Z klapą od integry nie wiem jak jest dokładnie, ale opierając się na tym co do tej pory widziałem w innych autach, oraz na tym co sam chce zrobić, to krztałt powinien być jak najbardziej podobny (najlepiej taki sam) jak oryginału. Metoda wytwarzania elementów kompozytowych polega na zdjęciu formy z elementu oryginalnego, a z maską i klapą bagażnika jest najwięcej roboty, bo trzeba zdjąć formę, z wewnętrznej, skomplikowanej części ożebrowań... Tak naprawdę kompatybilność uszczelek, zamków, szyb, czy innych gratów zależy od dokładności wykonania klapy i tego kto ją robi... Różnice w masie są duże... jeśli chodzi o klapę w której później ma być szyba, to do tej pory miałem do czynienia z taką od Audi S2, z laminatu szklanego ważyła 1/3 tego co oryginał. Masa klapy z węgla powinna być minimalnie mniejsza niż ze szkła, ale jakieś 3 razy droższa. Zawsze można zrobić ze szkła z wierzchnią warstwą z węgla.

Pozdrawiam.
nie chcąc zakłądać osobnego tematu, zapytam tu

czy jest ktoś godny polecenia kto zrobiłby mi klapę do almery N15 i drzwi i błotniki, z laminatu , lub "węgla "
wiem ze AutoR PODEJMIE SIE tego ale moze ktoś Tu moze mi polecić kogoś innego ?

Błotniki miałyby być poszerzone , klapa z szybą z poliwęglanu , drzwi tak samo
dzięki z góry za pomoc
rek1n od roty?
fly4fun,
wszystko to wiem i wlasnie dlatego pojawilo sie moje pytanie,
w
integrze wiekszosc klapy to szyba i zastanawialem sie wlasnie ile wazy seryjny "metal".
JEst duza szansa, ze nie warto sie rabac i sciagac klapy z USA w dodatku wykonanej tak, ze tylko zewnetrzna warstwa to karbon.
Pewnie bedzie troche lzejsza ale za to mam watpliwosci co do jej sztywnosci.
Nie wiem czy wiesz ale do klapy jest przyczepiony spoiler i ostatnia rzecza jaka bym chcial to to zeby sie dorobiona klapa sie odginala i zmienial mi sie kat natarcia spoilera w funkcji predkosci.
W kazdym razie, dzieki za odpowiedz
ztcw wszystkie markowe karbony sa tak robione, ze baza jest laminat. tylko robota na zamowienie bedzie w calosci weglowa. nie myslales, zeby zmienic szybe na poliweglan, a reszte zostawic blaszana? to juz bedzie jakas oszczednosc.. choc tej blachy na klapie malo nie jest..
+ ew. wyciąc jeszcze troche blachy
Dokładnie mam taki plan (klapa seryjna plus poliweglan), zobaczymy co z tego wyjdzie.
Nie wiem jak tylna klapa VISa ale maski z tego co wiem sa wlasnie dosc miekkie i dlatego nie podoba mi sie to rozwiazanie.

W EK4 mam maske kevlarowo-weglowa i jest twarda jak kamien. Moglbym miec klape wykonana podobnie. Jest super tylko ze trzeba taka robic na zamowienie, miec idealna klape seryjna, ktos musi zrobic forme i sie okaze ze bedzie to kosztowalo 3k pln.
Wole roznice w kasie wydac na dopracowanie innych elementow.

Mam w planie kupic tylnia "szybe" FAL'a. JEst od razu wyprofilowana i wydaje sie, ze cos przez nia widac LOL.
szyby lex-a-lite są dobrym towarem. ludziska sobie je chwalą
jakiej firmy masz maske w ek?
robila mi ta firma co kiedys byla w okolocach Modlinskiej, moze nadal tam sa.
To chyba carbondesign czy jakos tak.

[ Dodano: 2007-11-18, 12:58 ]