Jurek Killer2009-02-01, 15:25
Jak w temacie. Czy sa jakies przeciwskazania?
1) tzn czy nie bedzie problemu ze kolektor ma wiekszy "wlot" niz seryjna przepustnica?
2) czy seryjna przepustnica bedzie pasowac p&p do takiego kolektora?
3) czy silniczek krokowy i inne czujiniki srujniki beda pasowaly do tego kolektora?
4) do c4 mam brac kolektor 1994-01 GSR (B18C1)?
zalozylbym edelbrocka performeX ale z tego co widze ma on dluzszy ten "baniak" a do tego jest wygiety i wyglada na to ze moj dolot parowka nie podejdzie (a taki chce zostawic).
pzdr
Tomac2009-02-01, 15:49
Ad1. Do Skunka wskazane jest używać przepustnic od 64mm do 75mm.
Ad3. Wszystkie kabelki powinny do niego pasować.
Ad4. Tak.. do GSR B18C1.
Noemi2009-02-01, 16:12
może przepustnica Erick"s Racing nadała by się
gooffy2009-02-01, 16:42
1. wymien od razu przepustnice na wieksza
2. tak
3. tak
4. tak
Jesli chesz spasowac kolektor z parowka to jedynym p&p rozwiazaniem jest skunk2.
tsss2009-02-01, 19:11
czy sam sobie poradze z wymianą kolektora/przepustnicy ? Czy trzeba wieźć do kogoś auto?
Jurek Killer2009-02-01, 19:19
ok dzieki za szybka odp.
Ew jaka srednice przepustnicy wybrac ?
(b18c4 n/a kolektory wydechy itp waleczki sraleczki moze kiedys)
Gr00bY2009-02-01, 19:23
Jak auto na ulice to więcej niż 68mm bym nie dawał.
Łycha2009-02-03, 11:01
zgadzam sie z Gr00bym, bezsensowna zabawa, zastosuj przepustnice od h22
marcinm2009-02-06, 13:09
czym się różni kolektor C4 a C1??
marcinm2009-02-06, 13:59
No to jaki podpasi pod C4 ale nie skunk/edelbrock
bzyq20012009-02-06, 20:15
jak nie chcesz wydawac chorych pieniedzy, to zostaja albo chinske gowna, albo obx, no a z tych w miare dobrych i tanich jak nie chcesz skunka to aebs
Jurek Killer2009-02-10, 22:28
chce sie tylko upewnic, czy ponizsze zabawki sa niezbedne do prawidlowego zainstalowania skuksa do c4:
Integra-R throttle cable bracket / Honda part # 16411-P73-000
Integra-R throttle cable / Honda part # 17190-ST7-R01
Throttlebody pulley from a non-GSR throttlebody
Lemon2009-02-11, 13:41
zdecydowanie nie sa niezbedne.
Jurek Killer2009-02-11, 14:15
Drag2202009-03-14, 17:21
podłącze się pod temat czy seryjne wtryski pasują bez problemu do skunk2 chodzi o b18c4 oczywiście
Drag2202009-03-14, 17:50
dzięki za szybką odpowiedź
E2rd2009-03-14, 22:35
T^o jeszcze ja zapytam. Jaką średnicę ma przepustnica od h22 i czy ta sama była we wszystkich typach H22 włącznie z JDM ??
GANJA2009-03-15, 01:41
62mm chyba we wszystkich h22a poza a7 tam było 65mm
Jurek Killer2009-03-16, 11:04
panowie, takie szybkie pytanie. Czy do przepustnicy skunka kupic jakas inna/nowa linke, bo przepustnica skunka chodzi ciezej niz seryjna i moja niemloda juz linka moze pieprznac w ktoryms momencie? wiem juz ze linka od itr do ek nie pasuje
!markos2009-03-16, 11:37
linki same z siebie raczej sie nie zrywaja.. a jesli masz watpliwosci, to zamow sobie nowa w autolince.
Stavros2009-03-30, 18:51
Mierzył ktoś ile mm ma kolektor Skunka na wejściu? Swojego nie mam w domu a chce ogarnąć jakąś przepustnicę.
Jeżeli ma 64mm to rozumiem, że przepustnica nie powinna mieć mniejszej średnicy. Najlepszym rozwiązaniem będzie OEM z H22A7 lub A8 (mają po 65mm) ?? Przepustnice od pozostałych H-serii mają 62mm czy więcej?
Z Góry Dzięki
Pati2009-03-30, 18:56
maja po 65mm ale na wejsciu. na wyjsciu (za motylkiem) maja po 62mm
Stavros2009-03-30, 19:01
maja po 65mm ale na wejsciu. na wyjsciu (za motylkiem) maja po 62mm
dziękować. Musze chyba sam Skunksa zmierzyć. Jeżeli ma na wejściu 64mm to znaczy, że przepustnice z w/w silników są jeszcze ciut za małe i wypadałoby rozwiercić wyjście do 64mm?
Pati2009-03-30, 19:06
tak. zmieniając też motylek.
Stavros2009-03-30, 19:12
tak. zmieniając też motylek.
to prawie mam jasność sprawy. Ostatnie kwestia. Czy do 64mm nie da się rozwiercić seryjnej przepustnicy z B16A2?? Czy są może jakieś inne przesłanki konstrukcyjne, która przemawiają na przepustnicą z H-series?
havok2009-03-31, 00:14
Od czego dostać taki motylek? 1. szybko/dostępnie 2. żeby cena nie zabiła?
!markos2009-03-31, 10:04
motyle na dana srednice sie dorabia, a nie "dostaje"
havok2009-03-31, 21:16
O, co dzień człowiek czegoś nowego się uczy. W takim razie punkty 1. i 2. zostają, proszę zamienić sobie w pytaniu "Od czego dostać" na "Gdzie dorobić". Hm??
!markos2009-03-31, 22:40
tam gdzie beda ci rozwiercac przepustnice...
grzesiuh2009-08-09, 14:27
Widzicie sens montażu przepustnicy edelbrock 70mm Do seryjnego kolektora b18c4 ?? W pozniejszych planach zmiana kolektora na edelbrock performeX ??
ARTX2009-08-09, 17:59
nie widzimy, wskazane bylyby jeszcze ostrzejsze walki i przy tym caly wydech aby ta przepustnica cos dała, oczywiscie na koniec strojenie.
grzesiuh2009-08-09, 18:24
wydech juz jest ;p cały na przelocie 2.5'' na ebayowym kolektorze. Proponujecie wałki od B16A2 ?? Strojenie rzecz jasna ;]
ARTX2009-08-09, 18:39
Proponujecie wałki od B16A2 ??
sa takie same jak w B18C4... predzej z B18C6 lub np. skunk2
rdk2009-08-09, 23:23
sa takie same jak w B18C4...
a właśnie... mam takie z dupy pytanie, może ktoś będzie wiedział - czemu c4 nie brzmi tak jak a2? wałki niby te same...
rdk2009-08-09, 23:30
chruścik, pytasz mnie czy stwierdzasz wiem że różnią się pojemnością, ale to by miało wpływ na choćby dźwięk na VTECu?
druga sprawa - może ja widziałem same dziwne c4
Fawor2009-08-09, 23:52
chruścik, pytasz mnie czy stwierdzasz
ośmiele się stwierdzać Inaczej brzmi b16, b18 i b20, porównując choćby tą samą serię silnika. Im więcej pojemności tym 'głębszy' dzwięk. Popadając w skrajność przypomnij sobie jak brzmią V8. Nie wynika to tylko z innego ułożenia cylindrów
Emre2009-08-10, 11:13
70mm w seryjnym C4? nie przydużo?
Długi2009-08-10, 12:05
Mamba mial 70mm w jajku to tak zeby pokazac ze c4 to troszeczke malo jak na 70mm...
biesiad22010-01-24, 19:54
Hey... szukalem troche po necie i znalazlem sie na tej stronie i mam pytanie . Znajomy posiada prelude H22a i ma zamiar sciagnac graty za wilekiej wody. Dokładnie: Wydech Pełen przelot magnaflow/skunk2 Megapower R, kolektor wydechowy Greedy, Wałki - kolektor ssący - przepustnice 66mm (skunk2 Pro Series). I teraz pytanko wiadomo ze moc autka troszke wzrosnie (oczywiscie strojenie takze w planach) i czy seryjne serducho H22a wytrzyma te przerobki?? Czy lepiej odczekać i najpierw zakuć bebechy??
!markos2010-01-24, 20:13
zakuc pod pare dupereli? a jakiej mocy sie spodziewa po wymianie strony ssacej i wydechowej, ze az o kucie sie martwi?
no i wiesz.. h22 nie zakuwa sie ot tak.. trzeba je najpierw tulejowac.
bzyq20012010-01-25, 14:12
mozna kupic mahle gold
ale racja, po co je zakuwac?
haste2010-02-12, 16:44
Dokleje sie do watku, bo mam maly dylemat - a glupich pytan podobno nie ma, a wiec czy te 65mm przepustnicy z H22a7/a8 to jest srednica wewnetrzna czy zewnetrzna?
bzyq20012010-02-12, 19:18
tj srednica wewnetrzna na wejsciu czyli mierzona nie z tej strony co trzeba
haste2010-02-22, 18:43
To jeszcze o jedno dopytam - z czego poza a7/a8 mozna jeszcze wykorzystac przepustnice do skunka w b18C4 tak aby bez przerobek spasowala? (oczywiscie min 65mm).
Juz poluje ponad 2 miesiace i ledwo dwie oferty jedna niby a7 ale miala tylko 60mm, a druga to z ITR'a - na ktora nie dostalem potwierdzenia ze spasuje...
Poki co pomijam jeszcze dedykowane nowe skunka, edelbrock....
!markos2010-02-22, 18:53
sa jeszcze stosunkowo tanie i dzialajace przepustnice o niewyjsciowej nazwie power
tomac chyba taka ma i zdaje sie nigdy nic mu sie nie przycinalo i nie popsulo
Pati2010-02-22, 22:55
a7/a8 nie ma 65mm. chyba ze mierzysz średnice zewnętrzną
jesli ma miec 65mm to tylko aftermarket. tomac ma o ile pamietam perfect product i jest serio spoko.