Jak w temacie. Czy sa jakies przeciwskazania?
1) tzn czy nie bedzie problemu ze kolektor ma wiekszy "wlot" niz seryjna przepustnica?
2) czy seryjna przepustnica bedzie pasowac p&p do takiego kolektora?
3) czy silniczek krokowy i inne czujiniki srujniki beda pasowaly do tego kolektora?
4) do c4 mam brac kolektor 1994-01 GSR (B18C1)?

zalozylbym edelbrocka performeX ale z tego co widze ma on dluzszy ten "baniak" a do tego jest wygiety i wyglada na to ze moj dolot parowka nie podejdzie (a taki chce zostawic).
pzdr
Ad1. Do Skunka wskazane jest używać przepustnic od 64mm do 75mm.
Ad3. Wszystkie kabelki powinny do niego pasować.
Ad4. Tak.. do GSR B18C1.
może przepustnica Erick"s Racing nadała by się
1. wymien od razu przepustnice na wieksza
2. tak
3. tak
4. tak

Jesli chesz spasowac kolektor z parowka to jedynym p&p rozwiazaniem jest skunk2.
czy sam sobie poradze z wymianą kolektora/przepustnicy ? Czy trzeba wieźć do kogoś auto?
ok dzieki za szybka odp.
Ew jaka srednice przepustnicy wybrac ?
(b18c4 n/a kolektory wydechy itp waleczki sraleczki moze kiedys)
Jak auto na ulice to więcej niż 68mm bym nie dawał.
zgadzam sie z Gr00bym, bezsensowna zabawa, zastosuj przepustnice od h22
czym się różni kolektor C4 a C1??
niczym
No to jaki podpasi pod C4 ale nie skunk/edelbrock
kazdy do integry GSR.
jak nie chcesz wydawac chorych pieniedzy, to zostaja albo chinske gowna, albo obx, no a z tych w miare dobrych i tanich jak nie chcesz skunka to aebs
chce sie tylko upewnic, czy ponizsze zabawki sa niezbedne do prawidlowego zainstalowania skuksa do c4:

Integra-R throttle cable bracket / Honda part # 16411-P73-000
Integra-R throttle cable / Honda part # 17190-ST7-R01
Throttlebody pulley from a non-GSR throttlebody

zdecydowanie nie sa niezbedne.
ok dzieki.
podłącze się pod temat czy seryjne wtryski pasują bez problemu do skunk2 chodzi o b18c4 oczywiście
Tak.
dzięki za szybką odpowiedź
T^o jeszcze ja zapytam. Jaką średnicę ma przepustnica od h22 i czy ta sama była we wszystkich typach H22 włącznie z JDM ??
62mm chyba we wszystkich h22a poza a7 tam było 65mm
H22A8 też ma 65mm
panowie, takie szybkie pytanie. Czy do przepustnicy skunka kupic jakas inna/nowa linke, bo przepustnica skunka chodzi ciezej niz seryjna i moja niemloda juz linka moze pieprznac w ktoryms momencie? wiem juz ze linka od itr do ek nie pasuje
linki same z siebie raczej sie nie zrywaja.. a jesli masz watpliwosci, to zamow sobie nowa w autolince.
Mierzył ktoś ile mm ma kolektor Skunka na wejściu? Swojego nie mam w domu a chce ogarnąć jakąś przepustnicę.

Jeżeli ma 64mm to rozumiem, że przepustnica nie powinna mieć mniejszej średnicy. Najlepszym rozwiązaniem będzie OEM z H22A7 lub A8 (mają po 65mm) ?? Przepustnice od pozostałych H-serii mają 62mm czy więcej?

Z Góry Dzięki
maja po 65mm ale na wejsciu. na wyjsciu (za motylkiem) maja po 62mm
maja po 65mm ale na wejsciu. na wyjsciu (za motylkiem) maja po 62mm



dziękować. Musze chyba sam Skunksa zmierzyć. Jeżeli ma na wejściu 64mm to znaczy, że przepustnice z w/w silników są jeszcze ciut za małe i wypadałoby rozwiercić wyjście do 64mm?
tak. zmieniając też motylek.
tak. zmieniając też motylek.



to prawie mam jasność sprawy. Ostatnie kwestia. Czy do 64mm nie da się rozwiercić seryjnej przepustnicy z B16A2?? Czy są może jakieś inne przesłanki konstrukcyjne, która przemawiają na przepustnicą z H-series?
da sie
Od czego dostać taki motylek? 1. szybko/dostępnie 2. żeby cena nie zabiła?
motyle na dana srednice sie dorabia, a nie "dostaje"
O, co dzień człowiek czegoś nowego się uczy. W takim razie punkty 1. i 2. zostają, proszę zamienić sobie w pytaniu "Od czego dostać" na "Gdzie dorobić". Hm??
tam gdzie beda ci rozwiercac przepustnice...
Widzicie sens montażu przepustnicy edelbrock 70mm Do seryjnego kolektora b18c4 ?? W pozniejszych planach zmiana kolektora na edelbrock performeX ??
nie widzimy, wskazane bylyby jeszcze ostrzejsze walki i przy tym caly wydech aby ta przepustnica cos dała, oczywiscie na koniec strojenie.
wydech juz jest ;p cały na przelocie 2.5'' na ebayowym kolektorze. Proponujecie wałki od B16A2 ?? Strojenie rzecz jasna ;]
Proponujecie wałki od B16A2 ??


sa takie same jak w B18C4... predzej z B18C6 lub np. skunk2
sa takie same jak w B18C4...

a właśnie... mam takie z dupy pytanie, może ktoś będzie wiedział - czemu c4 nie brzmi tak jak a2? wałki niby te same...
pojemnosc?..
chruścik, pytasz mnie czy stwierdzasz wiem że różnią się pojemnością, ale to by miało wpływ na choćby dźwięk na VTECu?

druga sprawa - może ja widziałem same dziwne c4
chruścik, pytasz mnie czy stwierdzasz


ośmiele się stwierdzać Inaczej brzmi b16, b18 i b20, porównując choćby tą samą serię silnika. Im więcej pojemności tym 'głębszy' dzwięk. Popadając w skrajność przypomnij sobie jak brzmią V8. Nie wynika to tylko z innego ułożenia cylindrów
70mm w seryjnym C4? nie przydużo?
Mamba mial 70mm w jajku to tak zeby pokazac ze c4 to troszeczke malo jak na 70mm...
Hey... szukalem troche po necie i znalazlem sie na tej stronie i mam pytanie . Znajomy posiada prelude H22a i ma zamiar sciagnac graty za wilekiej wody. Dokładnie: Wydech Pełen przelot magnaflow/skunk2 Megapower R, kolektor wydechowy Greedy, Wałki - kolektor ssący - przepustnice 66mm (skunk2 Pro Series). I teraz pytanko wiadomo ze moc autka troszke wzrosnie (oczywiscie strojenie takze w planach) i czy seryjne serducho H22a wytrzyma te przerobki?? Czy lepiej odczekać i najpierw zakuć bebechy??
zakuc pod pare dupereli? a jakiej mocy sie spodziewa po wymianie strony ssacej i wydechowej, ze az o kucie sie martwi?

no i wiesz.. h22 nie zakuwa sie ot tak.. trzeba je najpierw tulejowac.
mozna kupic mahle gold
ale racja, po co je zakuwac?
Dokleje sie do watku, bo mam maly dylemat - a glupich pytan podobno nie ma, a wiec czy te 65mm przepustnicy z H22a7/a8 to jest srednica wewnetrzna czy zewnetrzna?
tj srednica wewnetrzna na wejsciu czyli mierzona nie z tej strony co trzeba
To jeszcze o jedno dopytam - z czego poza a7/a8 mozna jeszcze wykorzystac przepustnice do skunka w b18C4 tak aby bez przerobek spasowala? (oczywiscie min 65mm).
Juz poluje ponad 2 miesiace i ledwo dwie oferty jedna niby a7 ale miala tylko 60mm, a druga to z ITR'a - na ktora nie dostalem potwierdzenia ze spasuje...
Poki co pomijam jeszcze dedykowane nowe skunka, edelbrock....
sa jeszcze stosunkowo tanie i dzialajace przepustnice o niewyjsciowej nazwie power
tomac chyba taka ma i zdaje sie nigdy nic mu sie nie przycinalo i nie popsulo
a7/a8 nie ma 65mm. chyba ze mierzysz średnice zewnętrzną
jesli ma miec 65mm to tylko aftermarket. tomac ma o ile pamietam perfect product i jest serio spoko.