W cenie:
blok B20Z, głowica B18C4 po portingu
przeprofilowane prowadnice zaworowe Supertech
kolektor ssący Skunk2, dolot Comptech, wtryski 310cc
kolektor wydechowy DC 4-1, wydech 2,5"z tłumikiem twinloop
skrzynia biegów S9B z LSD, koło zamachowe Spoon, sprzęgło Exedy St3
śruby korbowodów i szpilki głowicy ARP, zestaw do konwersji Golden Eagle
korek chłodnicy oraz włącznik wentylatora Mugen
aftermarketowa spinka podpór wału, miska olejowa z wspawanymi przegrodami
węże chłodnicy Samco, gruba 2" aluminiowa chłodnica
wzmocnione poduszki silnika
wiązka wraz z kompem P28
wszystkie uszczelki i pierścienie OEM
Przebieg: +/- 3500km.
Silnik złożony przez ssgarage.pl, strojony przez strojenia.pl
tak wygląda:

a tak wygląda na hamowni:

Cena: 16 000.
Drogo? No cóż - nie jest to 15to letni silnik prosto z anglii mający poniżej 100 000km I nie ma w komplecie naklejki "Honda musi dymić"
Możliwość swapa na miejscu w SSG
Zapraszam osoby poważnie zainteresowane.