SILNIK: B18CR STAGE 2 (CR ~12.1-12.3:1)
*Blok b18c4
*Głowica B16A2
*Wał korbowy INTEGRA TYPE R
*Tłoki EK9 B16B BY NIPPON RACING
*Korby INTEGRA TYPE R
*Pierścienie NPR
*Wałki rozrządu ROCKET MOTORSPORTS M22X
*Sprezynki SUPERTECH
*Tytanowe talerzyki REV HARD
*Regulowane kółka rozrządu GOLDEN EAGLE
*Uszczelka pod głowice 3 warstwowa - OEM
*Panewki KING
*Zawory INTEGRA TYPE R
*Uszczelniacze SUPERTECH
*Śruby głowicy ARP
*Świece NGK LASER PLATINIUM
*Przewody MAGNECOR COMPETITION KV85
*Pasek rozrządu GATES RACING
UKŁ. DOLOTOWY:
*Chłodnica aluminiowa GODSPEED przewidziana do ITR'a
*Parówka na stożku K&N RU3480
*Kolektor ssący AEBS
*Hondata Heatshield
*Przepustnica OEM B16A2 rozwiercona 63[mm]
*Wtryski PRELUDE 2.2
*Termostat GATES RACING
UKŁ. WYDECHOWY:
*KOPIA HYTECH 4-4-2-1 2.5" owinięty bandażem DEI + Silicone Coating Spray DEI
ELEKTRONIKA:
*Całość wystrojona przez Artura (TURBOGENICS (Zielona Góra))
*posiada 2 mapy paliwa przełączane manualnie włącznikiem. Oprócz głównej hardcorowej (VTEC 4800 odcięcie 9100) 2 jest bardzo cywilizowana (VTEC 6250 odcięcie 8800) i spalanie rzędu 9-11l w jeździe mieszanej.
UKŁ. NAPĘDOWY:
*Skrzynia B16A2
*Szpera od b18c4
*Lekkie koło zamachowe FIDANZA
*Sprzęgło ACT


Uploaded with ImageShack.us
Silnik jest w świetnej kondycji, złożony kilka miesięcy temu przez Adama (ASO KOKOTÓW), blok poddany obróbce pod nadwymiar tłoka , (pasowanie tłoków 0.03mm), głowica planowana, sprawdzona ciśnieniowo, zawory dotarte, obecnie ma ok 3000km, nie kopci, nie bierze oleju. Eksploatowany z głową, każdy Kto mnie zna wie jak obchodzę się z autem. Sam zostałem zrobiony w bambuko na kupnie samochodu , wiem ile wsadziłem w remont tego silnika i nie wciskam bubla. Koszt budowy silnika z robocizną i strojeniem wyszedł ponad 15 000zł. Silnik jeździ na VALVOLINE VR1 RACING 10W60, w skrzynii oczywiście ORI OEM HONDA MTF.
Posiadam filmiki z hamownii gdzie auto było krecone przez 5h do 9100 i przy odcince nie puszcza żadnego bąka. Mogę wysłać na maila tak samo dodatkowe zdjęcia.
Jest pare pierdół które mogą razić , ale mi nie przeszkadzaja:
*kasowniki VTECa - koszt nowych z ASO ok 300zł
*pocenie z pod uszczelki VTECa - ok. 100zł
*poprawić motylek w przepustnicy (ok.100zł), lub zmienić przepustnice na taka o takiej samej średnicy (ITR- 300zł) , motylek jest źle dobrany i jest za duża szpara, co powoduje albo obroty 1600 przy korekcie odbojnika , albo falowanie obrotów.
*komp wywala błąd nr 41 - grzałka sondy lambda
*odmalować pokrywe zaworów - 100zł
Sprzedaje bo nie mam więcej kasy i nerwów na pakowanie w samochód.
Oferta jest ważna od 1 czerwca ze względu na badania silnika do pracy mgr, jak kogoś interesują świstki typu analiza spalin to będzie jak znalazł. Silnik można sprawdzić w Rymanowie (podkarpackie) lub Krakowie . Istnieje możliwość sprawdzenia kompresji. Nie mam nic do ukrycia.
Cena jaka mnie interesuje to 12 000zł do negocjacji - istnieje możliwość sprzedaży bez chłodnicy GODSPEED - cena wówczas 11 000zł. Cena jest bardzo atrakcyjna , porównując do cen dużo słabszych silników z ITRa po przebiegu 100-150 000km wręcz śmieszna.
Kontakt:
668 669 894
UP: nowe foty

