Witam, piszę dla kumpla który ma ED9 z B18C4 z kolektorem dolotowym skunka.

Interesuje go taki zestaw eatona:

http://cgi.ebay.pl/Eaton-...=item3ca8bc275c

Poprostu chciał by sie jak najwiecej dowiedzieć na ten temat, sposób montazu, strojenie, przyrost mocy, czy ten cały KIT podejdzie dobrze pod ten silnik itp.

Bede wdzięczny za pomoc. pozdro
też jestem ciekawy czy ktoś może zna opinie na temat tego kitu???
to pytanie kierujcie do kolege przema72 ale po mojemu zły kompresor nie wiem czemu ale pierwsze co się rzuca w oko to inna obudowa i brak kołka elektro.
niestety ale to jest EATON M45... sporo mniej wydajny niż m62

[ Dodano: 2010-01-06, 01:20 ]
nie wiem czemu ludzie czasami piszą m65 , ale to kompresor m45 nadający sie na jakieś 0,4 bara do d16 i nic poza tym
najlepsze jest ze m45 gabarytowo jest dłuższy od m62 ,ale m45 ma długość rotorów równa 11cm , natomiast m62 ma rotory o długości 16cm
także zestaw z aukcji to m45 nienadający sie na nic większego poza d16
zajebiste pytanie: czy zestaw dedykowany do niczego bedzie pasowal do civica? bedzie pasowal tak samo jak do wszystkich innych samochodow, czyli wcale.

w sumie dobry sposob, zeby opchnac uzywany i wyczyszczony kompresor z merca za dobry hajs dorzucajac do niego chinski intercooler, 2 chinskie rurki, chinskie zlaczki i bova za piatke i piszac, ze pasuje do wszystkiego. jak widac znajda sie tacy, co chcieliby kupic.
odpowiedzialem na twoje ostatnie pytanie. odpowiedz negatywna wyklucza odpowiedzi na reszte pytan, bo po co mowic jakie moga byc przyrosty z czegos, co:
- nie pasuje
- jest za male

cos jeszcze ci nie odpowiada w tym co napisalem?
Kumpel che poważnie to kupić więc czekam dalej na pomocne info. pozdro
dostałeś już konkretną odpowiedz

m45 jest za mały lepiej szukać m62
Kumpel che poważnie to kupić więc czekam dalej na pomocne info

dostales 2x pomocne info:
- m45 jest ZA MALY
- w tym zestawie NIE PASUJE

jesli wszystko u ciebie ok z rozumieniem tekstu, to powinienes przekazac koledze, zeby tego NIE KUPOWAL.
w B18C4 z takiego kompresora to będzie pewnie tak marny przyrost że szkoda marnować czas i pieniądze M90 to byłoby już coś...
ja tez bym szukal m90 ale najpierw sprawdz wymiery czy to wejdzie chociaż wizualnie
No niestety, komora w rexie jest malutka, i miejsca jest naprawde mało.. ale dla chcącego nic trudnego

BTW, dlaczego przez to że markos tu pisze ja dostaje warny. żal
bo to forum publiczne a tylko ty w tej konwersacji jestes chamem.
jesli chcesz dalej pociągnąć tę polemikę, to licz się z wydłużeniem czerwonej kreski pod swoim nickiem.
ziom , moze ja sie wypowiem.

Ja mialem zalozony M45 w B16a2.
dmuchalo 0,3 bara
z 160 koni zrobilo sie 201
jak tyle ci starcza to kupuj, a jak chcesz wiecej mocy to odpusc....

ps. osobiscie uwazam ze sie nei oplaca.... lepiej dozucic troche hajsu i wiecej dmuchac.

zreszta zagladnij do mojego tematu auta... tam znajdziesz troche na temat M45 i B16a2

pozdr
a dla porównania m62 w moim d16 z 125 zrobił 210 więc jak widać lepiej od razu kupować m62
No spoko, a do jakiej mnie więcej mocy mozna dmuchać żeby nie kuć, gdzie ejst granica, 300hp ?
0.5 bara wytrzyma. Przy tym ciśnieniu możesz mieć 250 albo 200KM. Zależy jak i czym wystroisz auto itd.
U mnie bez kucia dmucha 0,6 ale będzie 0,7
Podlacze sie pod pytanie ile moze sie spodziewac KM i momentu przy polaczeniu b18c4 i m62. Drugie pytanie to mam skrzynie y21 i s9b ktora wlozyc pod kompresor domyslam sie, ze s9b bo dluzsza ale moge byc w bledzie. Chcialbym was zapytac czy trzeba odprezac silnik czy jest to zbedne i ile wytrzymuje b18c4 na seryjnych gratach.
Do m62 polecałbym dłuzsza skrzynie s9b tym bardziej ze ma ona jeszcze szpere. Silnika nie trzeba odprezac do małych doładowań, lecz nie zaleca sie przekraczac 0,5 bara i 250km w b serii. Przy 0,5 bara, zdrowym silniku i IC powinno sie osiągnąc myśle jakies 230-250km. Ten wynik zalezy oczywiscie tez od tego jakich uzyjesz części typu kolektor ssący, wydechowy, wydech itp. no i oczywiscie poprawne strojenie.
wystarczy poszukac zeby wiedziec wszystko:

http://passwordjdm.pl/vie...?t=7722&start=0
Długi ten temat juz caly przestudiowałem i to kilku krotnie.. dzieki
Panowie wykopałem ten temat ponieważ mam pytanie dotyczące kompresora . Jaki będzie lepszy kompresor do silnika h22a 200 KM m62 czy m90 ? oraz do jakiej skali można go nadmuchać . Zaznaczam iż nie chciałbym kuć . Pozdrawiam
m90, chyba, że dopasujesz kółka i zakręcisz m62 do 15k obrotów. Chociaż przy h22 to i tak może być za mało
A czemu Twoim zdaniem m62 jest za mały ?? Jakie są przeciwskazania?


Z tego co było mi dane widzieć to z m90 mógłby być mały problem, jest chyba ciut za duży by go zamontować po ludzku..
użyłem kalkulatora ftlracing - wyniki teoretyczne dla 1,8 były bardzo zbliżone do praktycznych, dla 2,2 i koła pasowego 16cm wyszło doładowanie około 5psi, dla prawie 18cm kompresor się kręci 14000 i doładowanie ok. 7 psi. Nie wiem na ile te wyniki będą prawdziwe, nie miałem okazji sprawdzić.
Widziałem projekt e36 2.8 z M62, kompresor ładował tam 7psi, myśle że to w zupełności wystarczy jak na softa, przy tym doładowaniu patrzac po roznych projektach 270hp jest w zasięgu ręki po odpowiednim wystrojeniu. Przy większych mocach już trzeba kuć bo H-series kuloodporne to nie są...