moc rosnie do konca i po zakreceniu wyzej wyprodukujesz jej jeszcze wiecej?
bo jesli nie, to wyzsze krecenie nie ma sensu.
Doktor krecil do realnych 9. dawalo rade.
Do ilu obr można zakręcić seryjne B16? Seria idzie do 8500 na liczniku, realne 8 tys. Z tego co wiem, można bezpiecznie go podkręcić o 250-500 obr. Co o tym myślicie?
Marcin a hamowałeś się z podniesioną odcinką? Ciekaw jestem jak rośnie moc w tych ostatnich kilkuset obrotach
Po prostu nie odczuwam takiej potrzeby jechać na rolki.
Ciekaw jestem jak rośnie moc w tych ostatnich kilkuset obrotach
Do ilu obr można zakręcić seryjne B16? Seria idzie do 8500 na liczniku, realne 8 tys. Z tego co wiem, można bezpiecznie go podkręcić o 250-500 obr. Co o tym myślicie?
Zreszta krzywe w B16 (a nawet seryjnym B18C) sa takie, ze 9k to sie ewentualnie oplaca dokrecic na 1 i 2. Na wyzszych biegach bez sensu - wykres za bardzo leci na ryj, a przelozenia sa zbyt do siebie zblizone.
wykres za bardzo leci na ryj, a przelozenia sa zbyt do siebie zblizone.
Tak z ciekawości... co u Ciebie znaczy "leci na ryj" ?
Spadek mocy względem najwyższego punktu o 2KM, 5KM, 25KM przy 9K na seryjnych gratach? A jaki spadek Nm? Konkretnie się wypowiedz, pewnie wszyscy będą ciekawi.
rys_ds napisał/a:
I jeszcze jedna ważna rzecz... jak wiadomo obrotomierz żyje własnym życiem względem silnika wiec nie sugerował bym się jego odczytami, raczej dane fabryczne lub laptop podłączony na którym widać dokładnie jakie sa obroty.
To chyba dla kazdego jest oczywiste. Zwlaszcza, ze obrotki w B16 i B18 to wyjatkowi klamcy potrafia byc