Ciekawi mnie czy cokolwiek da wymiana skrzyni na hybryde bądź krótka z D13 lub D15

Mam Honde 6g coupe D16Y7 z dolotem i przelotem.

Pozdro i z góry dzieki
da cokolwiek
Ciekawi mnie czy cokolwiek da wymiana skrzyni na hybryde bądź krótka z D13 lub D15

Mam Honde 6g coupe D16Y7 z dolotem i przelotem.

Pozdro i z góry dzieki



da i poczujesz w chuj różnice ja mam Fd 4,25 w ed9 d16a9 i jestem bardzo zadowolony ewentualnie 4,4 ale to juz srednio ekonomiccznie w trasie wychodzi
a co powiesz na zwykłą skrzynie z D13?
Gdzieś czytałem, że ta fajna "krótka" skrzynia w d13 to była dopiero koniec 94 roku. Ile w tym prawdy - nie wiem
ponoc nawet z 95roku
D15



to chyba zależy z jakiego d15.

jeśli dobrze pamiętam, to w b7 jest dość długa skrzynia przez co auto jest dość ekonomiczne.

[ Dodano: 2010-01-07, 01:00 ]
95r hatback d13b2 - FD 4,437, ale nadal długie przełożenie 3. i 4. biegu.

Co do D15, to tylko d15z4 z 99-00 ma FD 4,25, reszta skrzyń mają niższe główne i długie 3. i 4. bieg.
no zgadza sie, z tym że za hybryde trzeba wylożyć z 1000 zł, a za skrzynie z np: D13 dużo mniej, wiec w czym jest rożnica.

z tego co wiem, to w hybrydzie można samemu ustawiać przełożenia, czy to wszystko?
w hybrydzie można samemu ustawiać przełożenia



mozesz rozwinąć?
wystarczy wziąc tabele skrzyn..i sobie policzyc...

dlatego FD 4,437 (d13b2 95r) + 3,4 z crx...krócej sie nie da...szkoda ze niema 6 biegowych
no zgadza sie, z tym że za hybryde trzeba wylożyć z 1000 zł, a za skrzynie z np: D13 dużo mniej, wiec w czym jest rożnica.



Odpowiedź jest prosta. Jeśli Cię nie stać wydać 1000zł na hybrydę to olej sprawę, bo zwykłą b13 nie ugrasz zbyt wiele.

Poza tym policz, że ktoś musi rozpiąć półośki, wyjąć starą, włożyć nową skrzynię (ja będę jeszcze zalewał nowym MTFem), a to są koszta.

Można kupić skrzynię B13 (150zł), dokupić przełożenie 3. i 4. biegu (200zł), olej (150zł w ASO), złożenie (250zł) + włożenie gratów = łącznie 1000zł.
ceny 1000zl za hybryde dawno nie widzialem, 800-900zl to juz ostra cena sam mialem dwie pierwsza kupilem za 500 druga za 650, teraz te druga mam na sprzedaz (w razie czyjejs checi), mowa tu o fd:4,25 w obudowie od crx i przelozeniami od l3 z crx (oprocz piatego biegu, bo ten jest z civica jakiegos).

Polecam te skrzynie, na prawde daje duzo frajdy, tymbardziej jesli sie polaczy z lekkim kolem zamachowym. Co do skrzynii z D15 niemam porownania, wiec tu sie nie wypowiem

dlatego FD 4,437 (d13b2 95r) + 3,4 z crx...krócej sie nie da



...a i owszem da sie- ja mam u siebie FD 4,9 i 3,4 z crx w D15B2 i jest hardkor

Pozdro
4,9 to z ITRa?

Jaki koszt takiej mieszanki?
jak ktos chce mam hybryde do oddania 1,2 z d13 3,4 crx 5na trase fd 4,25 info na gadu 2357151
4,9 to z ITRa?

Jaki koszt takiej mieszanki?


raczej aftermarket do d-serii
KarQ napisał/a:
4,9 to z ITRa?

Jaki koszt takiej mieszanki?

raczej aftermarket do d-serii



dokladnie MFactory, z tym ze do np. 1/4mili wedlug mnie FD 4,9 nie bardzo podchodzi/jest to tylko moje zdanie... moze NoName powie jeszcze cos od siebie na ten temat...

...ale za to rolka to malina-wkreca sie zajefajnie i auta mocniejsze z kreski od mojego maja co robic zeby mnie gonic

Koszt to cos kolo 500$ plus transport
http://www.teammfactory.c...20Drive%20Gears

Pozdro
raczej aftermarket do d-serii[/quote]

czyli w serii nima ?

...ale za to rolka to malina-wkreca sie zajefajnie i auta mocniejsze z kreski od mojego maja co robic zeby mnie gonic

mi się wydaje że Ty musisz sie namachać przy zmianach biegami nawet pomimo tego ,że hanki kręca sie wysoko

jakie wartości km/h masz na poszczególnychbiegach jeśli można wiedzieć ?
czyli w serii nima ?



niet

Suma sumarum jest kolosalna roznica miedzy FD 4,437 a 4,9 bo poprzednio na takim smigalem, wiec jesli ktos nie lubi skrajnosci to 4,437 daje duzo frajdy i wystarczy



Nie będę jednak wydawał tyle kasy na 4,9.

Po zmianie na 4,437 odczułeś dużą różnicę?

4,25 z krótką 3. i 4. będzie odczuwalnie gorsza od 4,437?
ceny 1000zl za hybryde dawno nie widzialem, 800-900zl to juz ostra cena sam mialem dwie pierwsza kupilem za 500 druga za 650, teraz te druga mam na sprzedaz (w razie czyjejs checi), mowa tu o fd:4,25 w obudowie od crx i przelozeniami od l3 z crx (oprocz piatego biegu, bo ten jest z civica jakiegos).



...ale sam przyznasz, ze z FD 4,437 moze oscylowac kolo 1k chocby ze wzgledu na dostepnosc tego przelozenia... 4,25 jest ogolno dostepnym przelozeniem a 4,4 to loteria


...ale sam przyznasz, ze z FD 4,437 moze oscylowac kolo 1k chocby ze wzgledu na dostepnosc tego przelozenia... 4,25 jest ogolno dostepnym przelozeniem a 4,4 to loteria


nie koniecznie ... trzeba poszukac skrzyni od d14a2 albo concerto 1.6 sohc ... bo z d13 to nigdy nic nie wiadomo. z concerto tez pewnosci 100% nie ma bo przypadek byl podobno ze nie bylo tam takiego przelozenia.
za to d14a2 mozna wyrwac spokojnie ... ja taka kupilem za 300zl wyjalem fd i sprzedala sie z fd 4,25 - suma sumarum taniej sie nie dalo go zdobyc
d14a2 jeździło w przedliftowym 5D?
tak ... czy w poliftach bylo to nie wiem, ale przed. na bank.
dla leniwych

porównanie prędkości na danym biegu skrzyni d16z6 oraz skrzyni z fd 4,9 i 3 i 4 crx
(jak jakiś błąd poprawcie)

powinno działać

http://www.teammfactory.c...mission+1+%26+2

na dole fajny wykresik dający info o obrotach i prędkości na każdym biegu
Mam skrzynie:

1 - 3.25
2 - 1.909
3 - 1.25
4 - 0.909
5 - 0.75
FD - 4.25

lub

1 - 3.25
2 - 1.782
3 - 1.25
4 - 0.909
5 - 0.702
FD - 4.25

mogę kupić

1 - 3.25
2 - 1.909
3 - 1.25
4 - 1.033
5 - 0.702
FD - 4,437

Martwi mnie, że nie ma 1.346, co o tym myślicie? Zakładać, czy zmienić od razu na krótszą?

Przy tym FD, 3. bieg (1.25) jest taki jaki w FD 4,25 1.346.
Martwi mnie, że nie ma 1.346, co o tym myślicie? Zakładać, czy zmienić od razu na krótszą?



...dokladnie, zalezy oczywiscie za jaka monete mozesz ja kupic, czy jest juz na duzych lozyskach itp

Jesli cenowo okazyjnie to kup i skombinuj sama 3-ke od rexa:P
Ale osobiscie nie zakladalbym jej bez 3-ki... jak juz latac to tak zeby byla frajda bez polsrodkow

Powiem tak: mam u siebie cos takiego

FD 4.9
1ST 3.250
2ND 1.909
3RD 1.346
4TH 1.033
5TH 0.750

...i skrzynia miazdzy suty
Pozdro
Poszukuję jeszcze jednej odpowiedzi na pytanie:

W 5genach były dwa rozmiary tarczy sprzęgła; 200? i 212mm. Czy ma to znaczenie przy skrzyni? Tzn. czy skrzynia z modelu z mniejszą tarczą podchodzi do tego z większą bez żadnych modyfikacji i na odwrót?

[ Dodano: 2010-03-25, 06:37 ]