Ciekawi mnie czy cokolwiek da wymiana skrzyni na hybryde bądź krótka z D13 lub D15
Mam Honde 6g coupe D16Y7 z dolotem i przelotem.
Pozdro i z góry dzieki
Ciekawi mnie czy cokolwiek da wymiana skrzyni na hybryde bądź krótka z D13 lub D15
Mam Honde 6g coupe D16Y7 z dolotem i przelotem.
Pozdro i z góry dzieki
D15
w hybrydzie można samemu ustawiać przełożenia
no zgadza sie, z tym że za hybryde trzeba wylożyć z 1000 zł, a za skrzynie z np: D13 dużo mniej, wiec w czym jest rożnica.
dlatego FD 4,437 (d13b2 95r) + 3,4 z crx...krócej sie nie da
4,9 to z ITRa?
Jaki koszt takiej mieszanki?
KarQ napisał/a:
4,9 to z ITRa?
Jaki koszt takiej mieszanki?
raczej aftermarket do d-serii
czyli w serii nima ?
Suma sumarum jest kolosalna roznica miedzy FD 4,437 a 4,9 bo poprzednio na takim smigalem, wiec jesli ktos nie lubi skrajnosci to 4,437 daje duzo frajdy i wystarczy
ceny 1000zl za hybryde dawno nie widzialem, 800-900zl to juz ostra cena sam mialem dwie pierwsza kupilem za 500 druga za 650, teraz te druga mam na sprzedaz (w razie czyjejs checi), mowa tu o fd:4,25 w obudowie od crx i przelozeniami od l3 z crx (oprocz piatego biegu, bo ten jest z civica jakiegos).
...ale sam przyznasz, ze z FD 4,437 moze oscylowac kolo 1k chocby ze wzgledu na dostepnosc tego przelozenia... 4,25 jest ogolno dostepnym przelozeniem a 4,4 to loteria
Martwi mnie, że nie ma 1.346, co o tym myślicie? Zakładać, czy zmienić od razu na krótszą?