Jakiej wielkości wtryski potrzebujesz?

wielkość -- moc na kołach
310cc -- 200~220whp
370cc -- 220~280whp
440cc -- 280~330whp
550cc -- 330whp~380whp
660cc -- 380whp~425whp
720cc -- 425whp~475whp
880cc -- 475whp~525whp
980cc -- 525whp~600whp

Skąd brać wtryski?
-------------------------------------------------------------------------
Honda Civic (92-00):
-240cc
-Saturated
-wysoka impedancja
-------------------------------------------------------------------------
Honda Prelude (1992-96 H22A V-tec):
-310cc (JDM) 345cc (USDM)
-Peak & Hold
-niska impedancja
-potrzebny Resistor Box
-------------------------------------------------------------------------
Mazda Mx6 gt/ Ford Probe gt (88-89) :
-310cc
-Saturated
-wysoka impedancja
-potrzebne wtyczki
-------------------------------------------------------------------------
Mazda Mx6 gt/ Ford Probe gt (90-02) :
-330cc
-Saturated
-wysoka impedancja
-potrzebne wtyczki
-------------------------------------------------------------------------
Honda S2000:
-360cc
-Saturated
-wysoka impedancja
-------------------------------------------------------------------------
Nissan Skyline (R33 GTS-T, oraz S13 CA18DET):
-370cc
-Peak & Hold
-niska impedancja
-potrzebny Resistor Box
-potrzebne wtyczki
-------------------------------------------------------------------------
Nissan 240sx (Ka24e 'Red Top'):
-380cc
-Saturated
-wysoka impedancja
-potrzebne wtyczki
-------------------------------------------------------------------------
Mitshubishi Eclipse, Talon, Laser (wolnossące):
-390cc
-Peak & Hold
-niska impedancja
-potrzebny Resistor Box
-potrzebne wtyczki (choć nie są konieczne)
-------------------------------------------------------------------------
Subaru Impreza WRX (tylko typu top feed):
-420cc (niebieskie)
-Saturated
-wysoka impedancja
-potrzebne wtyczki
-------------------------------------------------------------------------
Nissan Skyline (R32, R33, R34- GTR RB26DETT):
-440cc
-Peak & Hold
-niska impedancja
-potrzebny Resistor Box
-potrzebne wtyczki
-------------------------------------------------------------------------
Toyota Supra Turbo (1986+, 7mgte):
-440cc
-Saturated
-niska impedancja
-potrzebny Resistor Box
-potrzebne wtyczki
-------------------------------------------------------------------------
Mitshubishi Eclipse, Talon, Laser (turbo, 4g63):
-450cc (niebieskie)
-Peak & Hold
-niska impedancja
-potrzebny Resistor Box
-potrzebne wtyczki (choć nie są konieczne)
-------------------------------------------------------------------------
Mazda RX7 (1986-88 wolnossąca):
-460cc
-Peak & Hold
-niska impedancja
-potrzebny Resistor Box
-potrzebne wtyczki
-------------------------------------------------------------------------
Mazda rx7 (1986-91 Turbo II):
-550cc
-Peak & Hold
-niska impedancja
-potrzebny Resistor Box
-potrzebne wtyczki
-------------------------------------------------------------------------
Subaru Impreza wrx STI (tylko typu top feed):
-550cc (różowe)
-Saturated
-wysoka impedancja
-potrzebne wtyczki
(żółte wtryski nie będą działać, gdyż są typu side feed)
-------------------------------------------------------------------------
dobry write-up :padam:
A 240cc do ilu whp starczają?
ze 170 na kołach.
ja narazie ganiam na 390cc w civicu d15b7 bez zmiany map ... czekam az zaloza mi wreszcie dmuchawke k03 .. przy delikatnej jezdzie 7L/100 przy 15L

milo wiedziec, ze wytrzymaja do 250KM
Wojtrek ma 450cc z eclipsa i działają one na 80% max wydajności przy mocy 230KM, wiec wydaje mi się nie dadzą rady przy 280~330whp.
Pati, wiesz jak jest z wtryskami h22a 97-01? bez resistora boxa podchodzą?
Akurat nie mam wszystkiego na miejscu żeby posprawdzać...
Interesuje mnie rownież to czy listwe trzeba przerabiaćbo cos mi sie obiło o uszy że moze niespecjalnie pasować?
Jesli ktos inny zna odpowiedź też chetnie poslucham:)
nie trzba listwy przerabiac, sa 280ccm i sa wysokoomowe
nie trzba listwy przerabiac, sa 280ccm i sa wysokoomowe



JDM, EDM H22 310cc
USDM H22 345cc

94-96 niskoomowe
97- wysokoomowe
wysokoomowe sa 280 a nie 310/345, 310/345 byly do 96r i tylko i wylacznie niskoomowe, po 96r byly 280 wysokoomwe bez znaczenia czy jdm,edm, czy usdm
Mitshubishi Eclipse, Talon, Laser (turbo, 4g63):
-450cc (niebieskie)
-Peak & Hold
-niska impedancja
-potrzebny Resistor Box
-potrzebne wtyczki (choć nie są konieczne)

takie dwa pytanka resistor box obojętny czy musi mieć jakąś odpowiednią rezystancję?
wtyczki da się przerobić bez dużej rzeźby bo mnie zaskoczyło "choć nie są konieczne"
Wtryski RC Injection 550cc wysokoomowe takie:



Nie podchodzą z wiązki H22A5, jakie podejdą wie ktoś? Parę osób miało wtryski RC
wopo, z tego co widzę to z każdego obd1 w h22a5 masz pewnie obd2 i nie podchodzą
jakie podejdą

zadne. potrzebujesz wtyczki ev1, a nie inny wtrysk.
Wiem, że inną wtyczkę a nie wtrysk, przecież pytanie było o wtyk właśnie.
Tym bardziej, że już gniazda w kolektorze są przystosowane pod RC, bo nie wchodziły (w ogóle i kolektor i wtryski w A7 są jakieś specyficzne), problem jest tylko z podłączeniem kostek.