Mam takie drobne pytanko , a mianowicie civic 5gen chcialbym wrzucic lepsza chlodnice dodam tylko ze B seria wiec i tak chlodniczka troszke grubsza, ale mam w glowie dwie opcje :
1. gruba (42mm) cala alu chlodnica z wiekszym smigielkiem
2. chlodnica dluga oem integra z dwoma smigielkami
Chcialbym sie dowiedziec ktora opcje wybrac i czy przy opcji nr dwa duzo trzeba prezrabiac mocowania zeby pasowala ?
Z gory dzieki za info i pomoc .
Tylko po co jak ta chłodnica dedykowana do seryjnego Eg6 z b16 jest w 100% wystraczajaca.
niewiem czy dobrze kojarzę ale w itr jest drugi wentylator na klime wiec za wiele nie pomoze chyba ze sie myle
jak furki nie emczysz czesto na trac day'ach to styknie ta oem chyba ze mocno zdlubany motor ...
Czy wtakim razie ta grubsza chlodnica jest bardziej wytrzymala na uszkodzenie , mam na mysli kamienie itp . ?
Czy wtakim razie ta grubsza chlodnica jest bardziej wytrzymala na uszkodzenie , mam na mysli kamienie itp . ?


LOL

Weż z Vti i daj se już spokój
Z vti to ja mam bo mam vti , tylko dwa razy juz byla padnieta i klejona , wiec sie obawial ze zimy moze nie przetrzymac .Dokladajac pare marek zamiast nowej vti moge miec gruba cala alu , tylko pytanie czy jest wytrzymalsza ?
ja mialem grubego chinczyka i wytrzymal 2 zimy a potem na wiosne pojawilo sie jakies 15 dziurek od soli... wes sobie kup nowke z vti ja dalem za taka niecale 300zl.