Z ciekawości chciałem się was zapytać który przelot będzie najlepszy do EK4 i zarazem niezbyt głośny ponieważ ceny są porównywalne.

- Apexi
- Megan Racing
- DC Sports
- Skunk2
- Czy może wyrób firmy EL - TEC
Takie małe porównanie wydeszków do integry, to będziesz miał jakieś zdanie

http://www.team-integra.n...p?ArticleID=451
Cichy będzie tylko El-tec, potem Apexi (jeszcze zależy który model), potem reszta.
Skunk jest naprawdę głośny.
apexi ws2 jest naprawde cywilizowanym wydechem.
eltec bedzie mial ta przewage ze bedzie caly z nierdzewy i wojtek zrobi Ci końcówki i ilość tłumików wedle Twojego widzimisie.
skunks jest dobry, ale glosny, megan to zadna rewela - taki ebay, ale z grawerką, a dc dośc przyzwoity.
ja bym brał apexi
mowie o Apexi N1 bo ten mi sie podoba do CIVICA. No ale skoro mówicie że lepszy będzie EL-tec to chyba rzeczywiście będzie najlepszy wybór. Tylko teraz kwestia czy kupować sportowy katalizator czy nie i zostać bez katalizatora i jak z przegladami technicznymi ?
apexi n1 jest naprawde dobrym wydechem. to top klasa.
Ok a sam co byś wybral El-Tec czy Apexi N1 ? I czy przy Apexi będzie jakoś masakrycznie głośno czy da sie wytrzymać wiem ze moge jeżdzić z silencerem ale to nie to samo i co z katalizatorem warto zakładać sportowy czy darować sobie w ogole ?
nie mam takiego dylematu. mam juz customowy wydech
apexi jednak bardziej do mnie przemawia.
Dzięki ale prosze jeszcze nich ktoś mi odpowie co do katalizator czy lepiej mieć go chodzi mi o sportowy czy sobie darować ?
Zależy jak jest u Ciebie z przeglądami. Katalizator nie zabierze dużo mocy, może 2 KM.
Apexi podobno całkiem szybko koroduje jak na nierdzewę. Nie wiem ile w tym prawdy ale gdzieś natrafiłem na takie żale. Ja osobiście brałbym El-Teca lub inny krajowy wyrób, są naprawdę super.
Ok przekonałeś mnie nie ma co kombinować tylko EL-Tec i tyle dzięki
Dodam że jakość samych tłumików, stali i precyzja spawow naprawdę rewelka.
CMQ a co myślisz o ich kolektorach lepiej od nich brać czy zamówić DC Sports 4-2-1
Jeśli chodzi o kolektor to brałbym gotowy. DC są bardzo przyzwoite.
CMQ a co myślisz na temat sportowego kata ( aby uniknąć problemów z przeglądami ) warto montować czy nie czy taki kat bardzo ogranicza moc ?
Nie ogranicza za bardzo ale jest drogi.
450 zł w eltecu to jeszcze nie jest jakis tam straszny majtek a mozna by sie nad czyms takim zastanowic no chyba ze doradzisz mi jakas stacje diagnostyczna w trojmiescie ktora przymyka oczy na brak kata oczywiscie na pw
Problemy z przeglądami.... masz napisane w dowodzie "KAT" ?
No jak kupie fure o o której myśle to ona jest wyposażona w kata więc w dowodzie też na pewno będzie wpisane że ma katalizator a jak go nie będzie to mały problem może być na przeglądzie ale i tak wywalę katalizator
A moze m-tech. Jeszcze nie slyszalem zeby ktorys z moich klientow byl niezadowolony. Mozesz sobie wybrac tlumik w kazdym interesujacym cie wymiarze.
a ja bym polecił SSgarage
gooffy, ma być cichy wasze są mega dobre ale cichym to ja bym go nie nazwał, tzn pierwszy tydzień przed wypaleniem, tak, ale potem
ja znam dwa sposoby na wyciszenie:

montaz tak jak u mnie przelotowego i koncowego z sailencerem- z wkladka jest tylko lekki pomruk, naprawde cichy... a jak sie wyjmie wkladke to juz jest weselej :hyhy:

drugi sposob :

jak u Patiego- montaz Turbo :hyhy: tez cichy samochod

oba rozwiazania do zrobienia w SSGarage
Jednak wybieram elteca dużo osób go chwali pozatym podobno robią szybko sprawnie i dokładnie a o to mi chodzi.
Proti - jak robisz w wolnossaku przelot o duzej srednicy z jednym niezbyt duzym tłumikiem na końcu to sie nie dziw ze głośno
A wydech Nevady i Zelmera zrobiony w El-tecu na rurze koło 60 na dwóch przelotach i cicho

Jak oni to robią :zdziwko:
precyzja spawow naprawdę rewelka

po 3 reklamacjach, ktorych bylem swiadkiem - nie pisalbym tego z takim przekonaniem fakt, ze wszystkie uznane, ale jednak. spawy za mocno spolerowane - 2 kolektory pekly, z 2 tlumikow chcialy odejsc denka.
!markos no ale z osób które są na tym forum lub na civicklub nikt nie narzeka tylko raczej wszyscy chwalą wiec coś w tym musi być. Przy każdym zakupie zdążają sie reklamacje.
Minusem jest też sztywne łączenie środka z tłumikiem końcowym, ale na życzenie klienta wszystko można zrobić.
Proti - jak robisz w wolnossaku przelot o duzej srednicy z jednym niezbyt duzym tłumikiem na końcu to sie nie dziw ze głośno



a czy ja mówie, że jest źle? pozatym mam dwa tłumiki, a w środku średnio pogadasz, mi to nie przeszkadza, mi tam sie podoba dzwięk długiego ale jak ktoś chce mieć cicho to nie tędy droga niestety
markos - 3 kolektory...
a... ja widzialem tylko 2
ja widziałem trzeci. z wyegzekwowaniem gwarancji nie ma klopotu, ale troche kłopotliwe jest zdejmowanie i jezdzenie na poprawki...
Ok pytałem o układ wydechowy a nie o kolektory bez OT mi tutaj
kolektor jest czescia ukladu wydechowego. tlumiki, ktore stracily szczelnosc tez

zeby nie bylo - tez pewnie zrobie w el-tec. no chyba, ze ssg zaproponuje mi jakas fajna cenke i koncowy tlumik zgodny z moim wyobrazeniem :rotfl:
Co do katalizatora - ja mam Lindo Gobex i nie przeszkodziło mi to mieć 141 koników i 155Nm. Przy wydechu 2 cale MG/El-tec.
Goffy ile chcesz za dwa tłumiki przeloty do EG4? Nie chce jechac do warszawy na spawanie bo to znaczaco podnosi koszty wiec chciał bym kupić same przeloty i tutaj znajomy spawacz mi zespawa w całość.Da rade?
nie dziala ci pw?
sprawdz priv na streetshadows.pl