Mam na sell kubełek sparco Sprint z szynami. Jeździł w 5genie VTI a potem w Integrze db7 - szyny pasowały tu i tu bez żadnego modzenia nie wiem jak jest z CRX. Fotel jeździł z seryjnymi pasami i na szynach zrobione jest mocowanie pod to gówienko do wpinania pasów Przez jazdę z tymi pasami przedarł się materiał z lewej strony na rurce nad tym czarnym plastikiem który zaznaczyłem na foto. Przy przekładce do integry siedzenia zostało oddane do tapicera który obszył siedzisko na czarno oraz obszył boczki nowym czerwonym materiałem niestety ostatnio siedzenia znowu się przetrało w tym samym miejscu od opierania się w tym miejscu seryjnych pasów ;/ Jedyny patent jaki wymyśliłem na to ownięcie to mocną czarną Taśmą PATEXA która nawet tam pasuje w fotelu pękła również guma od dołu - do zrobienia za psie pieniądze u tapicera - ja tego nie robiłem po prostu między fotelem a szynami jest szpara od 3cm w którą włożyłem piankę i efekt jest dokładnie taki sam jak z oryginalną gumą lecz zdecydowanie bardziej miękko pod dupcia dlatego nie naprawiałem tego. Zdjęcia zrobię wieczorem. Fotelik myśle że może jeszcze długo pośmigać. Szyny i mocowania zrobione naprawde profi (200zł kosztowało dorobienia ich ok 2lat temu) myśle że nie będzie problemu z dopasowanie do innej fury.

Fotel posiada utraconą homologację. Można śmigać KJS, SuperOES, Sprint itp.


cena : 350pln

Preferowany odbiór WWA i okolice ale mogę też wysłać kurierem DPD za free!



Fotki: jak widać mocowanie dorobione naprawde profi, gruby konkretny kawał metalu (: Mocowanie w tym momencie odkręciłem w celu wyczyszczenia z brudu, jak znajdzie się chętny to mogę pomalować ładnie na czarny mat całe mocowanie. Oczywiscie fotel do mocowania przykręcany jest na prowadnicach.

przepraszam za jakość fotek ale niestety padł mi aparat i jedyne co miałem pod ręką to nokia n73