witam chce zakupic kuty zestaw do b18c4 (tłoki,korby itp) mam tylko problem bo nigdzie nie ma zestawu strikte pod b18c4 tylko pod b18a1/b1 i pod b18c-jakie mam wybrac do swojego b18c4 żeby pasowały?prosze o pomoc i z góry dziekuje.
daje link tłoki maja byc pod mocne turbo ok 1.2-1,4 bara które wybrac?
http://cgi.ebay.com/ebaym...sQ5fAccessories
kupuj do integry 94+GSR (B18C1)
1.4 bar? a gdzie dartony..?

nie masz wyboru - potrzebujesz K541M815
zobaczymy jak wyjdzie z moca jesli wystarczy to bedzie 1.0 lub 1,2 na seryjnej tulei..a jak nie to będą dartony..
Markos czemu piszesz że mam wziąsc nadwymiar?szlifu nie bedzie raczej tylko chonowanie ..myślałem ze raczej nominał tym bardziej ze powinno to byc luzniej spasowane pod mocne turbo..jesli kupie nadwymiar to bedzie na sztywno i to po szlifie..
Nadwymiar bo nie ma co sie łudzić, że seryjna tuleja po iluśtam set tysiącach ma owalizację w normie. Robisz rozwiert i pasowanie dobierasz takie jakie życzy sobie producent tłoków.
szlifu nie bedzie raczej tylko chonowanie

bedzie szlif. i honowanie tez bedzie. tzn inaczej.. lepiej, zebys zrobil i jedno i drugie. inaczej albo bedzie odpowiednie pasowanie, albo go nie bedzie. szkoda silnika na takie eksperymenty.

oraz:
ok juz rozumiem wezme ten pierwszy nad wymiar-powiedzcie mi jeszce jedno -jak jest z tymi modelami silnika czy wszystko to to samo jesli chodzi o tłoki-b18c,b18a/b,b18c1/c5??czy jest jakas róznica?i jeszce jedno jakie odprezenie bedzie najlepsze?czy to 8.6-8.9 bedzie okej -bo z tego co patrzyłem z to wiseco ma najwieksze odprężenie-inne firmy zaczynbaja od 9 lub 10:1
jak juz wspomniano: tłok Wiseco K541M815