siema
jak w temacie.
moze ktos z forum ogarnia takie sprawy, bylbym zobowiazany
Pati2009-05-04, 21:37
rozumiem, ze nie chcesz zmieniac sprężynek, ale przyrost będzie zerowy/znikomy/pomijalny - te wałki mają parametry jak oem z b18c6; a koszt całkiem spory.
MajloBHW2009-05-04, 22:06
seryjne walki do c6 maja:
In 11.5 240
ex 10.5 235
bc stg 3 plus. maja:
in 11.4 296
ex 11.8 290
takze takie same to one nie sa.
seryjne walki do c6 maja:
In 11.5 240
ex 10.5 235
bc stg 3 plus. maja:
in 11.4 296
ex 11.8 290
takze takie same to one nie sa.
no tylko ze BC podaje przy 0 lifcie a skunk2/honda i wielu innych przy 1mm
BC 3+ maja cos kolo 240 przy 1mm i sa troszke ostrzejsze od ITR'a
MajloBHW2009-05-04, 22:48
no wlasnie. troszke ostrzejsze ale nie tak ostre jak pro 2. ktore chyba nienadaja sie na seryjne sprezynki i t.
bzyq20012009-05-05, 14:39
nawet pro1 sie nie nadaja na standardowe sprezynki z ITR'a, bo to sa wlaki typu stage2, a BC 3+ to walki typu stage1, do swoich sprezynek nie zkaladaj nic ostrzejszego niz skunk2 stage1/ BC 3+ bo sprezynki nie wyrobia
Miaziu2009-05-05, 15:05
a czy wałki od c6 podejdą plug&play do b16 ?
Emre2009-05-05, 15:11
podejdą... tylko wypadałoby założyć od razu sprężynki i talerzyki z ITR
driver2009-05-06, 19:43
a czy wałki od c6 podejdą plug&play do b18c4 czy co trzeba zmienic
!markos2009-05-06, 20:09
co trzeba zmienic
to samo co w b16.
czy to jest dzial techniczny?
MajloBHW2009-05-06, 20:11
ktos moze by sciagnol z usa?
!markos2009-05-06, 20:33
bc 3+
INTAKE lift - 11.2 mm, duration 250 @1mm
EXHAUST lift - 11.5mm, duration 245 @1mm