siema
jak w temacie.
moze ktos z forum ogarnia takie sprawy, bylbym zobowiazany
rozumiem, ze nie chcesz zmieniac sprężynek, ale przyrost będzie zerowy/znikomy/pomijalny - te wałki mają parametry jak oem z b18c6; a koszt całkiem spory.
seryjne walki do c6 maja:
In 11.5 240
ex 10.5 235
bc stg 3 plus. maja:
in 11.4 296
ex 11.8 290
takze takie same to one nie sa.
Skunk2 pro 1 maja:
IN. 0.496,264
EX. 0.469,264

Roznica miedzy 264, a 296/290 jest spora...a gdzies po srodku lezy takie cos (270/276):
http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6023
seryjne walki do c6 maja:
In 11.5 240
ex 10.5 235
bc stg 3 plus. maja:
in 11.4 296
ex 11.8 290
takze takie same to one nie sa.



no tylko ze BC podaje przy 0 lifcie a skunk2/honda i wielu innych przy 1mm
BC 3+ maja cos kolo 240 przy 1mm i sa troszke ostrzejsze od ITR'a
no wlasnie. troszke ostrzejsze ale nie tak ostre jak pro 2. ktore chyba nienadaja sie na seryjne sprezynki i t.
nawet pro1 sie nie nadaja na standardowe sprezynki z ITR'a, bo to sa wlaki typu stage2, a BC 3+ to walki typu stage1, do swoich sprezynek nie zkaladaj nic ostrzejszego niz skunk2 stage1/ BC 3+ bo sprezynki nie wyrobia
a czy wałki od c6 podejdą plug&play do b16 ?
podejdą... tylko wypadałoby założyć od razu sprężynki i talerzyki z ITR
a czy wałki od c6 podejdą plug&play do b18c4 czy co trzeba zmienic
co trzeba zmienic

to samo co w b16.

czy to jest dzial techniczny?
ktos moze by sciagnol z usa?
bc 3+
INTAKE lift - 11.2 mm, duration 250 @1mm
EXHAUST lift - 11.5mm, duration 245 @1mm

stock itr
INTAKE lift - 11.5 mm, duration 240 @1mm
EXHAUST lift - 10.5mm, duration 235 @1mm

na serio widzisz sens montazu tych walkow? roznice beda minimalne. imo stracone pieniadze.

s2 pro 1
INTAKE lift- 12.6 mm, duration 264 @ 1mm
EXHAUST lift - 11.9 mm, duration 264 @ 1mm

te sa juz wyraznie inne i wymagaja wymiany rozrzadu.


a sciagnac moge ja. jakie tylko zechcesz