Problem wygląda w ten sposób:



Czyli o ile oem'owy łącznik pasuje do stabilizatora o tyle przy wahaczu śruba jest dużo za krótka.

Teraz, czy jest możliwość kupienia czegoś w stylu oem'owego łącznika tylko z dłuższą śrubą? (blox i hardrace sprzedają takie tylko śruby w obu przypadkach mają długość taką jak na zdjęciu)
Jeżeli nie ma oem z inną śrubą to który z regulowanych zakupić function7 czy asr'a?
Ma ktoś może któryś z tych dwóch?
Naprawdę tak bardzo się tłuką jak to opisują na forach zza wielkiej wody?

Z góry dzięki za pomoc.
Nie dostałeś łaczników w komplecie od ASR ?
w samochodzie uzywanym na codzien sztywne laczniki niezabezpieczone w smarze i jakims kondomie (material dowolny, byle nie dostawal sie syf) i tak predzej czy pozniej sie wysypia i dostana luzow

jesli chcesz uzywac oemowych lacznikow i nie potrzebujesz regulacji napiecia stabilizatora, to widze jedno proste rozwiazanie. rozwiercic otwor w wahaczu, zrobic ciasno pasowana tuleje z gwintem takim jak jest na laczniku, wcisnac tuleje w powiekszony otwor wahacza i wkrecic w nia lacznik.
Dzięki za pomoc. Problem rozwiązany bez wiercenia cięcia i tulejek , dzięki firmie RAMECH - http://ramech.pl. Po 3 mailach zamówione po godzinie zrobione oem łączniki z dłuższym gwintem. Poczytałem opinie o ich produktach JGR - wszyscy sobie chwalą więc zobaczymy jak będzie + cena śmieszna 55zł za łącznik.