![](http://img7.imageshack.us/img7/2839/60588920.jpg)
![](http://img198.imageshack.us/img198/561/70225096.jpg)
![](http://img198.imageshack.us/img198/1408/38003779.jpg)
Modyfikacje Silnika
EAGLE Rods – Kute korbowody
ARIAS Piston – Kute tloki
Wypolerowane kanaly ssace i wydechowe w glowicy
Turbo Gt28rs
TOMEI Head gasket 1,8mm – uszczelka pod glowice
TOMEI Poncam 256° In & Ex – walki
Sprzeglo F1 STAGE 3 + lekkie kolo zamachowe 5kg
Miska olejowa powiekszona z Aluminium
ORC Stainless Pro Clutch Line
NISMO Strengthened Release Clutch Fork Pivot
NISMO Engine Mount + Gearbox
GReddy Air Diversion Cooling Plate Silver Aluminum
Wieksza przepustnica 60mm
Blow off HKS
Układ Wydechowy
Wydech przelotowy
TOMEI Expreme Exhaust Manifold
Wydech turbo-back MOTORIA 3”
Układ Chłodzenia
Duzy Intercooler Aluminium
Chlodnica sportowa Aluminium
Mody srodka
TOMEI Duracon Short Shift Knob
Kubeł Bimarco Futura
Naba Momo
Kierownica Sparco
Pasy Takata
Brak tylnich siedzen, plastikow i wygluszenia
Wykladzina od S14
Dodatkowa elektronika
DEFI Link Meter BF Control Unit II Version 2.0
DEFI Link Meter BF Boost Pressure Gauge
DEFI Link Meter BF Water Temperature Gauge
DEFI Link Meter BF Oil Temperature Gauge
DEFI Link Meter BF Oil Pressure Gauge
DEFI Link Meter BF Fuel Pressure Gauge
APEXi Rev Speed Meter RSM
APEXi G-Sensor Unit Rev Speed Meter RSM
Blitz Dual Turbo Timer
Mody podwozia
Felgi Brock B1 17x8,5
Zaciski hamulcowe przod S14 – 4 tloczki
Amortyzatory KONI SPORT
Nowe tarcze + nowe klocki hamulcowe
Przewody hamolcowe w oplotcie
Moc i moment
263,9 km / 310,3 Nm ... na seryjnym ECU.... doladownie 0,8 bara
Wykres
![](http://img198.imageshack.us/img198/5526/wykresf.jpg)
![](http://img407.imageshack.us/img407/1827/p1020155.jpg)
![](http://img407.imageshack.us/img407/8416/p1020157.jpg)