Witam Wszystkich chcalbym przedstawic mojego "chrpka" :mrgreen:

MODEL: Toyota Supra MK III 1990 Coupe 2/3 drzwi
SILNIK: 3l R6 Turbo 7M-GTE - w trakcie wymiany
UKLAD DOLOTOWY: Seria + BOV (a'la) HKS SSQ version 2
UKLAD WYDECHOWY: Pelny 3" przelot z 1 tlumikiem - Done
ELEKTRONIKA: Wskazniki EGT, Boost, cisnienie i temp Oleju - in progress
UKLAD NAPĘDOWY: Seryjna manualna skrzynia ze sprzeglem Exedy - Done
ZAWIESZENIE: Koni sport - in progress
UKLAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT: seryjny pakiet Normal Body
ŚRODEK: drewniana galka zmiany biegow MOMO
CAR-AUDIO: Alpine CDR-9881RB z podlaczeniem Ipoda + seryjne 6 glosnikow
INNE: Felgi Avez type B 8,5x17 i 10x17
MOC: seryjnie 238KM, po 7 latach stania i remoncie 200.9KM (czekam na pomiar z nowym silnikiem )

14.08.09 - dzien zakupu :mrgreen:
Toyota Supra 90' 3l Turbo 7M-GTE na manualu, dach typu targa w serii 6,2s do 100km/h


autko kupione za smieszna kase ale jako ze stalo 7 lat pod chmurka, auto mialo problemy (i to spore jak sie pozniej okazalo) wstepnie wiedzialem ze padlo cos przy sprzegle wiec wymieniony zostal wysprzeglik i pompa, pozniej doszly problemy z tarczami wszystkich 4 kol (2 przetoczone i 2 wymienione) recznym (nowe okaldziny). jako ze auto dalej mialo problemy z doladowaniem (wlaczal sie feul cut) oraz przegrzewalo sie trafilo do mojego kolegi na ogledziny gdzie okazalo sie ze poszla uszczelka pod glowica przy okazji naprawy wymienilem uszczelki kolektorow na nowki i poprawilem troche wyglad komory
i mozna bylo cieszyc sie jazda



autko sobie troche pojezdzilo i trafilo na hamownie ktora wykazala

Moc - 200,9 HP / 5532 RPM
Moc na kołach - 153,7 HP / 5476 RPM
Moment obrotowy - 273,7 Nm / 4412RPM
ok sytcznia zamontowalem nowy 3" przelotowy uklad wydechowy ktorego niestety nie mialem okazji dobrze sprawdzic jako ze mialem dosc mocne bicie na kablach i umierajace swiece (wymieniane przy wymiane uszczelki pod glowica) swiece wygladaly jakby mialy ponad 100tys km a kable jak prawie nowe ale walily pradem gdzie chcialy po wymianie plan byl ze sprawdze ponownie na hamowni efekty :mrgreen: niestety porblemy zaczely sie kiedy rozsypal mi sie walek wirnika turbiny poczatkowo myslalem ze nie ma wiekszych strat (tylko turbo) ale okazalo sie ze czesc opilkow dostala sie do silnika i uszkodzila tloki

auto przez pewien czas stalo w katowicach i mialo wymieniana jednostek napewdowa (na taka sama ale zdrowa) po remoncie jako ze autko stalo stwierdzilem ze kupie kilka pierdol i tak w moje rece wpadly wskazniki Auto Gauge (EGT, Boost, ciesnienie i temp oleju), turbo timer HKS oraz felgi Avez typ B 8,5x17 na przodzie i 10x17" na tyle oponki 225/45 Pirelli P Zero Rosso i 255/40 Continental Sport Contact








http://www.youtube.com/watch?v=PN8FCwkwi_g
filmik z mojej ostatniej jazdy
http://www.youtube.com/watch?v=hBSi_JRoeVU

aktualnie auto ma doladowanie 0.5 bara
i wszyscy chórem: spal laka na zimnym