Czym różni się magiel civica gen6 od civica gen 4?
Chce wywalic orginalny magiel ze wspomaganiem z civica gen6. zastanawiam sie nad wkladem quiafa ktory podobno najlepiej pasuje do magla bez wspomagania z 4 gen. Znak ktos moze temat?
tak. markos zna.
zanim cokolwiek zdecydujesz, jest jedno zajebiscie wazne pytanie: czy jest to samochod, ktorym jezdzisz na codzien?
samochod juz od dawna nie sluzy do jazdy na codzien. tylko i wyl;acznie tory lub gory.
to kup przekladnie 3.25 i wloz do magla z 5gen. nie wiem jak z pasowaniem do 6gen, musialbys rozlozyc seryjne maglownice bez wspomagania i porownac wymiary listwy i zebnika.

nie.. quaife z 4gen NIE pasuje do magla z 5gen.. jesli przedluzanie zebnika okreslasz jako "troche roboty", to spoko, powodzenia - pod warunkiem, ze masz dostep do tokarki i frezarki. bedziesz tez potrzebowal widiowych frezow i zajebistych wiertel.
chce kupic przelozenie 2,83
wiem ze walek wychodzacy z magla jest krotszy, chcialem przedluzyc drazki idace do kolumny (ten lamamny kardan)
rozumiem ze montowales tego quiafe. montowales go do magla z ktorej wersji hondy?
z tego co mi mowiono ten quaife dedykowany byl do magla z 4 gena,
zastanawiam sie czy mocowania tego magla sa takie same jak magla z 6 gena.
hcialem przedluzyc drazki idace do kolumny (ten lamamny kardan)

to nie za dobrze chciales.. moim zdaniem przegub nie przejdzie przez kolnierz w scianie grodziowej, chyba, ze pozbedziesz sie kawalka plastikowej obudowy zebnika. jak chcesz to ogarnac, to moim zdaniem powinienes przedluzyc zebnik i jest z tym zajebiscie duzo roboty, bo walek quaife jest megatwardy. frez widiowy - spoko dziala, daje rade wygladzic walek po dziabnieciu diaxem. tuleje laczaca mozna dorobic ze stali nierdzewnej. przestrzelilem to dodatkowo srubami din-912. przewiercenie walka quaife kosztowalo kilka kobaltowych wiertel...

a nie wiesz czy wogole ten wklad quaife wejdzie do obudowy magla z 6 gena? a jak wejdzie to ile cm jest roznicy miedzy seryjnym walkiem a walkiem quuaife?
zebnik nie wchodzi w obudowe, trzeba ja rozwiercac. listwa pasowala mi do magla z 5gen.
znowu wyczytalem ze ta wersja 3,25 pasuje wlasnie do 5 gena.. ta 2,83 tylko do 4...
wiec albo kupic magla do zelazka i jakos calosc zamontowac do 6 gena
albo jakos spasowac to w obudowe od 6 gena...
napisze mejla do quiafa moze mi odpowiedza
tak troche szkoda mi wydawac tyle kasy na quaifa po to zeby i tak go przewiercac lub w jakis inny sposob frezowac... moze jest jakas firma w Polsce ktora zajmuje sie dorabianeim takich czesci?
wyczytalem ze ta wersja 3,25 pasuje wlasnie do 5 gena.. ta 2,83 tylko do 4

czyz nie to wlasnie napisalem wyzej?

zapewniam cie, ze quaife nic ci w tej sprawie nie odpowie. mozesz walic drzwiami i oknami.

ladnie i bezproblemowo spasowac sie nie da. musisz rozwiercic magla. koniec kropka.

a malo tego.. jak juz go rozwiercisz i wpasujesz zebnik w obudowe - to bedziesz jeszcze musial skrocic zebnik o kilka milimetrow, zeby zeby pracowaly na calej szerokosci listwy. jesli go nie skrocisz i nie przesuniesz gornego mocowania lozyska, to polowa zebnika pracuje na listwie, a druga polowa poza nia. ogolnie super temat, polecam. spedzilem nad tym ladnych kilka godzin. udalo sie, ale tyle ku*ew ile rzucilem po drodze, ze nawet nie pytaj
widzisz zeby u mnie miala byc podobna sytuacja co u Ciebie to spox, przetarty szlak przynajmniej wiadomo czego sie spodziewac a tak moze sie okazac ze jeszce co innego bedzie, stad moze lepiej samemu cos zaprojektowac i dac komus do wykonania...

a moze sie spotkales z czyms takim....
podobno mozna wlozyc ten zebnik z integry. ma jeden zab wiecej niz ek i pasuje...
zeby bylo jak u markosa, mozesz zalozyc sanki z maglem z 5g.
podobno mozna wlozyc ten zebnik z integry. ma jeden zab wiecej niz ek i pasuje...

http://www.jdmuniverse.co...-ek-owners.html

aha - w stanach mozna kupic kit 2.83, ktory pasuje do 5gen, wiec pewnie do 6 tez bedzie pasowalo. w europie go nie sprzedaja.
sanki zakladac inne po to zeby jeszcze takie dodatkowe kombinacje robic.. to nie jest dobre rozwiazanie na wyscigi...

no to roziwzanie z integry jest to jakas opcja do rozwazenia bo jest plug n play... ale zostaje wspomaganie. zeczywiscie mala roznica ma tez inne wady. niepotrzebna masa zwiazana z pompa, olejem czy wezami. pozatym odbiera troche mocy z silnika...

oo jest polnocna irlandia, jedyne 500 funtow

http://www.eg6ek4ep3.com/ek4.php

ciekawe co to