Konczy mi sie maglownica, musze podjac decyzje co z nia dalej robic.
Znajomy poleca mi jakas firme, ktora ponoc regeneruje i o dziwo robi to dobrze, ktos wspominal, ze mozna zakupic komplet nowych gratow do regeneracji, nowka to kosmiczne pieniadze, a uzywka nigdy nie wiadomo w jakim bedzie stanie. Ogarnial ktos podobny temat ??
ja bym reanimowal na nowych czesciach. regeneracja to pewnie tak jak z turbem - dzialac bedzie, ale i tak wiadomo, ze zaraz kleknie.
markos przyblizysz temat nowych czesci ?? Graty OEM, czy sa produkowane przez firme w stylu JC ?? Gdzie to dostac ??
oem
Regeneracja da rade, dorabaiaj uszczelniacze itp ale wiadomo to nigdy nie bedzie nowka. Najlepiej znalezc w dobrym stanie uzywke ale tak jak napisales- ciezka sprawa. W 2 autach regenerowalem i jestem zadowolony.
po czym poznajesz ze magiel sie kończy?
Nie ja poznawalem, dwoch mechaniorow powiedzialo mi to samo, mysle, ze to wystarczajaca rekomendacja. Pozatym auto mi sie prowadzi z dupska, mam jeszcze cos do wymiany w zawieszeniu, wiec nie wiem czy to bezposrednio wina magla, czy dodatkowo lub tylko tych dodatkowych gratow.
a co masz do wymiany w zawieszeniu?
może łożyska amortyzatorów? - bo jak te są naprawdę mocno dojechane to słychać i czuć jakby przeskakiwał układ kierowniczy. No i fura się niepewnie prowadzi.
Nie, amory sa w porzadku, chociaz i tak beda wymieniane, bo sa seryjne , mam jakas jedna rzecz do wymiany, nie pamietam w tej chwili, a karteczke z wypisem gdzies wjebalem .
może łożyska amortyzatorów?

w civiku nie ma lozysk amortyzatorow, jest stalowa tulejka i gumowe poduszki, amortyzator sie nie obraca.
uważam, że pierwszą rzecz jaką powinieneś zrobić to geometria.
przy okazji...

gdzie w Warszawie można ustawić geometrię w mocno obniżonym aucie gdzie laser wali w zderzak...
przy okazji...

gdzie w Warszawie można ustawić geometrię w mocno obniżonym aucie gdzie laser wali w zderzak...



http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=3199
uważam, że pierwszą rzecz jaką powinieneś zrobić to geometria.



Yarko , mam i tak cos do wymiany z przodu. Tak jak powiedzialem zostalo to stwierdzone przez dwoch dobrych mechanikow, powiedzieli dokladnie to samo. Wiec po co mam robic geometrie teraz i po wymianie gratow w zawieszeniu jeszcze raz ?? Tymbardziej, ze w nowym roku pewnie wjada jakies nowe amory, wiec sie zrobi wszystko od razu. Dodam tylko, ze autem jezdze teraz tylko z 2-3 razy w tygodniu, zeby je zagrzac, wiec czasu jeszcze troche jest, jesli robie 50 km tygodniowo .
Nie ja poznawalem, dwoch mechaniorow powiedzialo mi to samo, mysle, ze to wystarczajaca rekomendacja. Pozatym auto mi sie prowadzi z dupska, mam jeszcze cos do wymiany w zawieszeniu, wiec nie wiem czy to bezposrednio wina magla, czy dodatkowo lub tylko tych dodatkowych gratow.

aha spoko, pytam bo miałem u siebie podobne podejrzenia i chciałem skonfrontować
no raczej, jak Ci się nie spieszy to rób już na nowych gratach, polecam tą miejscówkę z linka który wrzuciłem, znają się na rzeczy.
odświerze temat
ma pododbny problem
magiel luzy

i tu pytanie czy regenerować czy używkę (wiadomo ja z nimi jest)
czy robiliści regeneracje u siebie i ile już jeżdzicie bez luzów

wątpie aby wymiana uszczelek itp pomogła (luzów przogromnych niema) ale na dołkach słychać puki stuki

podniosłem auto i sprawdziłe całe zawieszenie i sa właśnie luzy tylko na maglu

czy regeneracja u macherów to tak naprawde wymiana uszczelek itp (poco płacić sam to zrobie) czy coś wiecej
inaczej naczym polega regeneracja maglownicy
jesli masz magla bez wspomagania do do wymiany jest slownie JEDEN element. numer czesci 53430-SR3-000, + ewentualnie nowa sprezynka 53413-SH3-003, do ogarniecia w przydomowo-warsztatowych warunkach.

jesli ze wspomaganiem.. to masz problem
jesli ze wspomaganiem.. to masz problem


to żeś mnie pocieszył


kur... czy ktos się zajmuje takimi żeczami profi (nie pan kaziu) bo nowa to

PS tak ze wspomaganiem
o tym zakladzie czytalem dobre rzeczy http://www.maglownice.polskareklama.pl/
ogolnie pan kazio jak ogarnia, to niech robi. to w koncu tylko mechanika...

zaryzykowalbym wlasnoreczne naprawienie magla. schemat jest, manual mozesz sciagnac, wiekszosc rzeczy nie wymaga specjalnych narzedzi. czesci mozesz kupic po numerach z dowolnego sklepu online. sprawdz w manualu co kwalifikuje sie do wymiany podczas demontazu calosci i do roboty.
tylko obawiam sie że ząbki się powyrabiały ale pewnie okaże się w praniu

oki zbiorę potrzebne rzeczy zregeneruje i powiem jak było
przekladnia zebata to raczej ostatnia rzecz, ktora zuzywa sie w maglownicy..
o tym zakladzie czytalem dobre rzeczy http://www.maglownice.polskareklama.pl/



wlasnie chce do nich wyslac jedna z moich maglownic.
Podłącze się do tematu.
Mam problem ze wspomaganiem. Niby działa ale ciężko i nie odkręca kierą, jak skręcę tak kiera zostaje. W maglu nic nie stuka nie puka. Czy to jest padająca pompa czy magiel?
Podłącze się do tematu.
Mam problem ze wspomaganiem. Niby działa ale ciężko i nie odkręca kierą, jak skręcę tak kiera zostaje. W maglu nic nie stuka nie puka. Czy to jest padająca pompa czy magiel?



Sprawdź stan dolnych sworzni, póki (tfu tfu) jesteś cały i Twój samochód też
Łódzki zakład który podał !markos ma też negatywne opinie. Jest też drugi z ulicy Łubinowej, ale o tym drugim słyszałem praktycznie tylko pozytywy. Ja swoją regenerowałem jeszcze w innym, który już nie istnieje. Po regeneracji znacznie się poprawiło prowadzenie, ale ideał to to nie jest, jednak moja maglownica była mega zniszczona.
W zeszłym tygodniu bylem w lodzi w warsztacie podanym przez markosa. Robia oni tylko maglownice, 6 albo 7 podnosinikow, ogarniaja temat dobrze. Niektore magle maja zregenerowane tylko do wymiany. Regeneracja 550zł, wyjęcie i włożenie 200zl (o 100 taniej niz w wawie). Czas naprawy ok 6/7 godzin. Ja pojechalem z luzem na maglu, okazalo sie ze jest na tyle mały ze można coś tam podkręci i wszystko jest dobrze, nie bylo potrzeby regeneracji zwlaszcz ze moja nie ciekła. Ale "szpenio" od maglownic mówił ze w hondach często wybiją się zęby na przekładni, a tego nie da sie zregenerowac!Pozostaje uzywka albo sciagac nowa (koszt podobno ok 2000zl)
ja tam dawałem swoja maglownice do regeneracji i byłem zadowolony robia to porzadnie
To ja odswieze temat troche, lepiej jest regenerowac czy kupic zamiennik? Czy te zamienniki są raczej ch warte?
istnieja w ogole maglownice w zamiennikach?
http://allegro.pl/item813...nda_accord.html

Na stronie intercarsu są podane jeszcze spidan i trw poza tą laubera która jest też na allegro jak w aukcji powyzej.
Z tego co mi mówił "szpenio" od regeneracji: regeneracja to wymiana ewentualnie drążków wew. , uszczelnienie gdy cieknie, regulacja. A niestety z reguły wybijają się zęby na przekładni, czego sie nie da zregenerować, wiec trzeba to wymieniac ( kupic inne uzywane, bo ASO odpada, ewentualnie probować dorobić) Więc może kupno zamiennika ( w sumie to też nie wiedziałem ze są) wydaje sie niezłym pomysłem.
http://moto.allegro.pl/it...da_civic_v.html do civicow tez są jak by co. Oczywisce w katalogach pojebali generacje ale do V i VI gena są dostępne.
no wlasnie tez zobaczylem ze teraz sa, a w sierpniu szukalem i nie bylo nic nowego.
Jakbyście chcieli to mogę taką ogarnąć taniej... To są regenerowane przez fabrykę Laubera nie najgorszych gratach. Normalnie jest na nie gwarancja
Konczy mi sie maglownica, musze podjac decyzje co z nia dalej robic.
Znajomy poleca mi jakas firme, ktora ponoc regeneruje i o dziwo robi to dobrze, ktos wspominal, ze mozna zakupic komplet nowych gratow do regeneracji, nowka to kosmiczne pieniadze, a uzywka nigdy nie wiadomo w jakim bedzie stanie. Ogarnial ktos podobny temat ??



ul. Słomiana 16 tel.(22) 665 21 08
fajne ceny tam maja.. 700pln za wymiane jednej tulei prowadzacej w maglownicy bez wspomagania koszt tulejki 30pln. zrobilem to sobie sam. za darmo.
Ja robilem tutaj:

http://maglownice.pl/

Gosc jak dla mnie wybitny i solidny, zna sie na rzeczy. Nie sciemnia i jest kulturalny. Terminy bardzo przystepne, cena szokuje na +

Pacjentem byla corsa C, w aso koszt nowej 4500, regenerowana przez nich 2500 i czas oczekiwania 2 tyg.

U Pana z Kobyłki auto bylo gotowe po 2 dniach i cena... 600zł

Mozna tez dostarczyc sama przekladnie bez zostawiania auta.

Moge smialo polecic
Podłącze się pod temat: mam magiel bez wspomagania i jest na niej luz. Po skręceniu troche magla ciężej on pracuje ale luz nadal pozostał i jest jeszcze bardziej wyczuwalny. Czy to kwestia tej tulejki czy może cos innego?? Z góry dzięki za pomoc
fajnie by bylo gdybys napisal z ktorej strony ten luz. bo jak od strony przeciwleglej do zebnika, to do wymiany masz tuleje prowadzaca.

magla nie skreca sie mocniej jak sie komu podoba, jest odpowiednia procedura serwisowa, ktorej nalezy sie trzymac przy regulacji scisniecia listwy.
Luz generalnie najbardziej wyczuwalny jest na kierownicy. Procedura serwisowa? A to pierwszy raz slysze. I pytanie skąd mozna ściągnąć manual i schemat o ktorych wspominales wczesniej?
z adresu, ktory przewinal sie przez to forum juz kilka razy:

http://hondatech.info/

schematy i numery czesci masz na wiekszosci sklepow online bazujacych na epc, ot chocby hondapartsnow.
OK dzieki wielkie za to. Mam jeszcze pytanie czy jezeli ten luz jest bardzo wyczuwalny na kierownicy to jaka jest szansa ze luz nie jest na maglu tylko na jednym z krzyżaków na kolumnie kierowniczej??
to akurat bardzo latwo sprawdzic..