Witam, chcialem pochwalić się swoją hondą, moze nie jest to rarytas ale dla mnie ma duzo większą wartość niz wartość rynkowa:)

MODEL:
1991 r., hatchback ED6

SILNIK:
Seria D15B2 po wymianie wszystkich filtrów, płynów

UKLAD DOLOTOWY:
Dolot + stożek K&N (dolot ze zderzaka) + filtr na odem

UKLAD WYDECHOWY:
Kolektor seria + wycięty środkowy jedyny końcowy "Mugen" Auto Jacky Sport

ELEKTRONIKA:
Seria

UKLAD NAPĘDOWY:
Seria

ZAWIESZENIE:
Amortyzatory seria, sprężynki H&R 50/40

KOŁA:
Wypiaskowane i piecowo wypalone białe R14 (byly to zniszczone OZ)

UKLAD HAMULCOWY:
Seria

BODY-KIT:
Seria

CAR-AUDIO:
Jakieś Sony CD + tuba (nie interesuje mnie ten temat:) )


PLANY?!
a wiec zdecydowanie chciałbym swapnąć cos ....:) /rozporeczki/siedzenia ED7/ pomysłów jest duuuzo wiecej ...

Troche fotek .... z teraz / rok wczesniej jak do mnie trafila



Serdeczne pozdro
MalarZ
Masz ostry skos na tłumiku i fajne białe felgi. Tak niby niewiele a jak schludnie. Jakie plany na powłokę zewnętrzną?
dobre początki :hyhy: tak trzymaj
co do powloki zewnetrzenej to rozgladam sie za dokladka przedniego zderzaka od golfa III GTI - idealnie sie prezentuje troche to nie po JDMowemu ale widzialem juz pare takich modeli i podoba mi sie ... , co do tylnego zderzaka to jesli mialbym okazje kupic dokladeczke od I-VT jasna sprawa zebym to zrobil
Przez myśl przeszlo mi pomalowania zderzakow w kolorze budy ale nie jestem do tego przekonany. Widziałem pare fajnych gadzetow z za wody ale niestety nieznam nikogo kto moglby mi cos z tamtad zorganizowac ...

Szczerze powiem ze wyglada zewnetrzny nie martwi mnie tak jak D15B2 ....



pozdro
MalarZ


Jak dla mnie idealnie - delikatnie ale pięknie !! / mowa oczywiscie o fotce na dole ...
Ładna no i oczywiście dobry materiał na dalsze mody. pzdr czekam na rozwój :hyhy:
Co byście wybrali i-VT z B16A1 czy uturbic moje D15b2 .... ?
ja bym swapnął B18 ;D a tak na serio to chyba sobie samemu musisz odpowiedzieć co cię bardziej jara: N/A czy psst... osobiście szukałbym B16A1

co do furki to świetnie sie prezentuje, szczególnie felgi bo wydech trochę nie w moim guście. te białe O.Z. są trochę podobne do starych Mugenów NR (zresztą też przez O.Z. chyba robionych...). fajna też dokładeczka... czysto i schludnie. gratulacje.
Turbo panie! Tylko załozyc czapke z VTEC'em do D15 +turbo i masz potwora.
dzieki bardzo, co do N/A czy pssst, mnie osobiście chyba bardziej jara "pssst":D


pozdro.
MalarZ
Turbo panie! Tylko załozyc czapke z VTEC'em do D15 +turbo i masz potwora.




ile mozna by km z tego wykrzesać ?
i-VT z B16A1 i uturbić
salomonowy wyrok :hyhy:
hehe obowiam sie ze taki skład nie wchodzi w gre ze wzgl. na koszty biore pod uwage to albo to
i-VT z B16A1 i uturbić



a to po co? bezsensu.
Jak to po co? Aby palić gumę na 3 biegu - prawie jak kierowcy BMW :hyhy:

Pit trudne pytania zadajesz :wstyd:
tak jak mówi Pit - zalozyc góre Z6 na D15 i to uturbiac. 190 koni dobrze wystrojone powinno byc.
gdzie cos takiego moglbym zrobic i jakie przewidujecie koszty .... ??
To niech sie Pati wypowie, bo on cos tam ostatnio... :hyhy:

Głowica kompletna to cos 600zł-1000zł chyba z tego co widziałem gdzies.
"pati" zrobil takim myk dokladnie z takiego silnika jak moj? d15b2?


pozdr.
MalarZ
z D16A9 na dwóch wałkach, ale nie ma wielkiej róznicy tak naprawde.
Maciek Grabowski z Warszawy uturbił niedrogo dwie D-serie pod 200 koni i smigają do tej pory. Złego słowa powiedzieć nie mozna. Bardzo fajne autko tak poza tym. Felga gleba i nic wiecej nie potrzeba
jestem podobnego wyznania ... jak dla mnie to ok 200 koni z turbem + gleba + fela + jakis ciekawy wydech = i jestem happy /kosmetyczne gadzety nie sa az tak wazne dla mnie w 1 kolejnosci engine ... !!