Mazda 323 BF GTX 4WD TURBO, znana również na rynkach daleko-wschodnich jako Famillia BFMR.
MODEL: 1988, wersja na rynek szwajcarki
SILNIK: seryjne 1.6 16V turbo, doładowanie 0.4 bara
UKLAD DOLOTOWY: seria, seryjna turbina IHI VJ-14, BOV typ I by Properfect Bydgoszcz
UKLAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: stały napęd na 4 koła (Full Time 4wd) z blokadą centralnego dyferencjału
ZAWIESZENIE: sprężyny seryjne, gumy w zawieszeniu wymienione na nowe- zrobione
UKLAD HAMULCOWY: tarcze, klocki przód tył wymienione na nowe+ nowy płyn hamulcowy- zrobione
BODY-KIT: seryjny zestaw spojlerów identyczny jak w wersjach rajdowych, dodatkowo nowy grill z halogenami hella- zrobione
ŚRODEK: seryjny w bardzo dobrym stanie
CAR-AUDIO: brak
INNE:
-wymieniona skrzynia- zrobione
-wyspawanie podwozia( rudy)- zrobione
-kompletna konserwacja podwozia i odświeżenie nadwozia z malowaniem paru elementów- zrobione
-dołożony szklany, elektryczny szyberdach z drugiego egzemplarza kupionego na części- zrobione
-nowe amortyzatory Sachs'a- oczekiwanie na paczkę
-dodatkowe zegary monitorujące pracę silnika( boost, temp. oleju, ciś. oleju, temp. spalin)- do założenia
-MBC by Properfect-do założenia
-kosmetyka komory silnika(VHT lub polerka pokrywy zaworów)- do zrobienia
-wydech przelotowy z tłumikiem a'la Apexi na 2,5 cala z kwasiaka- do zrobienia
-duży Intercooler+ orurowanie 2,5 cala- do zrobienia
MOC: seryjnie 153km przy doładowaniu 0.4 bara, stopniowe zwiększanie doładowania do 1 bara. Kolega w identycznym modelu, tyle że FWD przy 1 barze miał ok.230km.
![](http://images33.fotosik.pl/433/de7af90236e19680.jpg)
![](http://images42.fotosik.pl/45/ffed1c286b7fa55c.jpg)
![](http://images48.fotosik.pl/44/fcd11103b300eaa1.jpg)
![](http://images25.fotosik.pl/308/5b6c66746cff9e6d.jpg)
![](http://images37.fotosik.pl/44/bd7278d6beefcbaf.jpg)
![](http://images40.fotosik.pl/44/936ed97a341b07b0.jpg)
![](http://images27.fotosik.pl/308/0d688f9d76eae2e9.jpg)
a tak podczas jazdy
![](http://i8.photobucket.com/albums/a10/Kubutek/DSC_0174.jpg)
![](http://i8.photobucket.com/albums/a10/Kubutek/DSC_0175.jpg)
![](http://i8.photobucket.com/albums/a10/Kubutek/DSC_0176.jpg)
![](http://i8.photobucket.com/albums/a10/Kubutek/DSC_0177_2.jpg)
Auto podczas jazdy powoduje duuużego banana na twarzy, warto było się męczyć i poświęcać tyle czasu aby przywrócić BF'kę do życia. Warto spełniać marzenia! Mazda będzie służyła jako auto do jazdy w czasie wolnym i ma sprawiać frajdę, takie też było założenie, zaś do jazdy na co dzień są 2 fiaty.
Poprzedni właściciel próbował "trochę" tuningować auto. Założył obrzydliwy wlot powietrza na maskę dziurawiąc ją nipotrzebnie, pomalował parę elementów wnętrza jak i grill na biało pędzlem i farbą chyba olejną!? Za długo się nie nacieszył bo zajeździł skrzynię biegów, którą to postanowił sam naprawić. Na szczęście nie udało się to i tak auto trafiło w moje ręce, zastąpiło Mazdę 323F BG 93r. Dużo pracy jak i kasy wymagało odbudowanie auta, zostało jeszcze parę kosmetycznych rzeczy, ale już jest dobrze. Dziękuję bratu, wujkowi,tacie i kuzynowi za pomoc przy odbudowie i nieprzespane noce.
Jeśli można to wrzucę fotki z odbudowy.
Jeśli coś zrobiłem źle to przepraszam i pozdrawiam wszystkich!