SILNIK: 1,6 B6T
UKŁAD DOLOTOWY: IHI VJ-11, IC Iveco, Bov Bailey, MBC ProPerfekt.
UKŁAD WYDECHOWY: Przelot 2"
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: seria GTX FWD
ZAWIESZENIE: Nowe Amorki Gazowe Bilstein B4
UKŁAD HAMULCOWY: Klocki Przód Ferodo Premium, tył TRW.
BODY KIT: seria, 2 Ori spoilery na klapie.
ŚRODEK: seria
CAR AUDiO: Radio Clarion i jakieś tam głośniki ( mało ważne jest Audio )
MOC: 140Km
PLANY:( Odłożyć Grosz na mody )Przelot 2,5", Spiek, Ebc, Nowe zawieszenie, nowy układ hamulcowy. Za jakiś czas Ogólny blacharki.
To chyba Tyle jeżeli sobie coś przypomnę to na pewno wpiszę
Foty z ogłoszenia:
Plany JDM... Jak na razie to Doprowadzenie Auta Visualnie Do Serii, później będziemy myśleć co dalej





A oto Winowajca braku mocy po kupie auta:




.
Nowy Zawias. Bilstein B4 + nowe: sworznie wahaczy, końcówki drążka kierowniczego, łączniki stabilizatorów( przód + tył), gumy stabilizatora, nowe klocki hamulcowe( ferodo premium) i wiele wiele innych.
Zawias na miejscu:


Oraz Zasłużona Emerytura( powinna się zacząć z rok temu..)

Delikatnie "wytarty" amore(działał lżej niż pompka do roweru)

Foto GTX By Yeż!

GTX nawet "Seee" Wygląda

Elektro-Ciepłownia ŁĘG w Krakowie. Zakradliśmy się od Tyłu


Nowa Dmuchawka IHI VJ-11
Foto z montażu Turba Oraz IC-ka


Proszę się nie śmiać ze spawów, pierwszy raz spawałem I nawet jakoś dało rade, ważne żeby było szczelne
Po złożeniu, pierwsze upalanie


GTX w całej okazałości Oraz właściciel to akurat najmniej ważne

No i jeszcze takie Foto, Napis GTX Wymyślony i robiony na kacu także proszę o łagodne traktowanie
Teraz czas na odłożenie gotówki i ogólny remont blacharski, potem wydech 2,5" strojenie i takie tam