SILNIK: 1.6 DOHC TURBO, B6T
MOC: seria @ 0.4 bar - 150 KM @ 6.000 rpm, 195 Nm @ 5.000 rpm, aktualnie 1,2 bara, 200+ KM
UKLAD PALIWOWY: wtryski 326 cc z Probe 2.2T, ciśnienie na listwie 4,0 bar podniesione przez FPR Autogauge, Walbro 255 lph
UKLAD DOLOTOWY: większa turbina IHI VJ-11 z Probe 2.2T, FMIC od Iveco TD 2.5, BOV Greddy RS style, stożek Simota, MBC ProPerfekt
UKLAD WYDECHOWY: custom made DP z osobnym kanałem 40 mm na wastegate + wydech 2,5" pełen przelot z nierdzewki, tłumik środkowy przelotowy VEGA
ELEKTRONIKA: wskaźniki boosta, temp. oleju, ciśnienia oleju i woltomierz, Ecumaster DET II
UKLAD NAPĘDOWY: seria FWD, shortshifter
ZAWIESZENIE: obniżone, utwardzone, rozpórka przednia górna D&W
KOŁA: Toyo R888 205/50/R15 przód, białe 15" z Escorta RS (?)
UKLAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT: dokładki i spoiler GTX, czerwony pasek na listwach, czarna maska, wycięty przedni zderzak pod IC
ŚRODEK: Momo Corse w germańskim rozmiarze 32 cm, naba Momo, kubeł Bimarco C, pasy Schroth, noname gała skórzana, na sezon pełna wydmuszka
CAR-AUDIO: Clarion DXZ388RGUSB + Clarion SRR1028 + Alpine jakieś, częściej poza autem niż w - w końcu waży :]
WAGA: zważone 1015 kg bez tylnej kanapy i z 1/3 baku, 950 kg w sezonie
INNE: Uniden 520XL + Sirio AS-100
PLANY: spiek, EBC dla ustabilizowania doładowania
ZDJECIA:






