Mazda 323f (BG) GT, 1.8 16V DOHC

MODEL: 1990r., hatch, 5d.
SILNIK: filtr powietrza K&N - w trakcie
UKLAD WYDECHOWY: końcowy wydech Vega
ZAWIESZENIE: Seryjne GT
BODY-KIT: Ospojlerowanie TWR czyli : progi, zderzak przedni zderzak tylny. Halogeny soczewkowe w zderzaku, polakierowana tylna blenda miedzy światłami, przyciemnione tylne szyby -zrobione
ŚRODEK: Oryginalne fotele kubełkowe, Sportowa kierownica
Fittipaldii Personal, naba Momo,
Aluminiowe nakładki na pedały
, gałka dźwigni zmiany
biegów wzór momo, podłokietnik, skórzany mieszek – zrobione
CAR-AUDIO: Jednostka sterująca Sony Xplod (mp3) CDX-R3300, w przednich drzwiach głośniki dwudrożne Magnat Ultra 162 16,5 cm - zrobione. Subwoofer, Wzmacniacz, Kondensator, głosniki 3-drozne 6X9” (tylna półka) - w trakcie
INNE:
Obręcze: 7x15” Zender Challenge
Opony: 195/50 R15, Uniroyal Rain Type –zrobione. Felgi 17” (ciemne) jeszcze nie wiem konkretnie jakie – w trakcie
MOC: ok. 140 KM









jakies plany JDM?
cos mi sie wydaje, ze tu dlugo nie wysiedzisz
Są dalekie plany : wsadzenie turbo od 323, skrzynia od 1.3
to taki prawie-lansowoz, podlokietniki, te sprawy.. nie widze wiekszych szans w tym aucie na jakies plany w kierunku jdm.. czy moze jednak wlasciciel wyprowadzi mnie z bledu..?
http://www.passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=741 Przeczytaj to
i?
Ospoilerowany, szyby dymki, podwójna rurkia i podłokietnik - kwintesencja JDM-u
Dobra nie nadaje sie na JDM :] temat mozna usunąć :padam:
troche gleby by sie przydalo
no i mozna by nad takim gadzetem pomyslec
faktycznie ta dziura jak znalazl..

no to zamykamy :wstyd: