MODEL: Mazda 323F (BA) 1995r
SILNIK: 1.5 16V DOHC Z5 - splanowana glowica, wypolerowane kanaly, odchudzone kolo zamachowe.
UKLAD DOLOTOWY: seria w przyszlosci moze storzek
UKLAD WYDECHOWY: tlumik koncowy Ulter, malo JDM'omy, ale moze bedzie jakas zmiana,
ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: Sprezyny Jamex (-40mm) a na tylnia os czekaja juz nowiuskie gazowe KYB
UKLAD HAMULCOWY-seria: wentylowane tarcze z przodu a tyl bembny
BODY-KIT: seria, w przyszlosci moze zestaw z V6 GT i czarna maska,
ŚRODEK: biale zegary, sport kierownica i zmieniony mieszek i galka zmiany biegow po za tym seria
INNE: Felgi 15" z oponkami 195/60
MOC: seryjna moc 90KM, po przerobkach niemam pojecia, ale kreci sie lepiej, ale chyba wiecej jak 100KM niebedzie

[img][/img]

[img][/img][img]

[/img]

[img][/img][img]

[/img][img]

[img][/img]
taki german & polish style w japonskim aucie...moze cos zmienisz na bardziej JDM?

ale spoko furka zadbana ,najwazniejsze ze tobie sie podoba
jak beda fundusze to zmienie, ale jak narazie mam zamiar doprowadzc ja do jak najleprzego stanu seryjnego, a tu troche zostalo, a potem jak niesprzedam to zobacztmy.

A ze tak zapytam co w nim jest z polskiego tuningu?
Aras = Udesky??
Aras = Udesky??



Niop. Widze ze ciebie tez tu przywialo I jak widzisz plany mi troche niewypalily :zalamany: