Marka i Model
Mazda MX-3 1.8 v6
Pełne wyposażenie na ówczesne czasy, czyli klima, elektryka szyby, lusterka, abs
Modyfikacje Silnika
SWAP na 2.5V6 J-Spec (KL-ZE)
do tego: nowe wszystkie filtry, wszystkie uszczelki OEM (dolot, wydech, pod pokrywami, pod glowicami), nowe pierscienie, uszczelniacze zaworów oraz usczelniacze wałków rozdządu, planowanie glowicy i podstawowa obróbka. swiece NGK, przewody WN NGK, kompletna regenaracja aparatu zapłonowego, wymienione wszystkie płyny.
Olej 10w60 Gulf Racing
Układ Dolotowy
kolektor Curved-Neck z Xedos 9
Przepustnica KLZE
Będzie CAI z carbon air-box
Układ Wydechowy
Seria
Będzie przelot 2.25 na tłumiku środkowym i twin-loopie OBX
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
ECU z KLZE
Układ Napędowy
Nowa skrzynia biegów z K8 + nowy olej
kompletne sprzęgło, docisk i łożysko oporowe Exedy do K-series
short-shifter
Układ Hamulcowy
regeneracja zacisków
przód: tarcze Speedmax + nowe klocki + Motul RBF600
tył: tarcze seria
Modyfikacje Zawieszenia
4 nowe amortyzatory Kayaba Exell-G
Sprężyny z przodu h&r, tył Jamex (to będzie do poprawy bo przód za twardy, tył wysoki)
Nowe wszystkie tuleje
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio
Seria i kaseciak
Body KIT i Oświetlenie
Seryjny pakiet V6, będzie zderzak Mazdaspeed JDM
DR-23 16x7 Rally Bronze
Opona: Yokohama AVS Sport 205/50/16
Do upalania seryjne 15" ENKEI
Opona R888 (będzie)
Fabryczna Moc i Moment:
seryjnie powinno być:
200hp @ 6500obr
230nm @ 5500obr
Moc i Moment Po Modyfikacjach:
bez wydechu i dolotu pewnie jakies 175-180hp
Zdjęcia 2010






Zdjęcia 2009


klika fotek z prac:

tak auto pojechało do Lukstera, gdzie była robiona przekładka 8)
Hebel:

Zawiasik:

Zestaw na swap:



Głowica po obróbce:

i już poskładana:


Opona:

Koło:

(czekam az troche połatają dziury)
Pozdrawiam