Model
Mazda MX-6 rok 93

Lakier
Czerwień z VW Polo 9n3 (niestety nie pamietam kodu)

Silnik
Seryjne FS 2.0 DOHC Seryjnie 118bhp i 172 Nm
W lipcu 2007 r. został wymieniony i wyremontowany silnik u Jaksy.
Po remoncie powinno być ciut więcej ale jeszcze nie miałem czasu pojechać na hamownie
Plany
- Uturbienie na bebechach od Mazdaspeed Protege z 2003r.
- Polerka pokrywy zaworów i kolektora ssącego.
- intercooler (jeszcze nie wiem jaki będzie najodpowiedniejszy)
- Blowoff (prawdopodobnie properfect TYP I lub II)
- po założeniu turbiny sterowanie silnika (ecumaster Det II lub MS)

Układ Dolotowy
Seria
Plany
Po założeniu turbiny Storzek z zimnym dolotem (K&N albo Simota)

Układ Wydechowy
Seria
Plany
Po założeniu turbiny przelot 2.5''

Wyposażenie:
- czarna welurowa tapicerka
- el. szyby
- el. lusterka
- el. szyberdach
- el. wysuwana antena

Zawieszenie koła
- sportowe sprężyny -35 mm Jamex + amortyzatory Sachs Advantage (na zdjęciach jest stara rozpórka)
- felgi 16x8" ET50 od RX7 FD pomalowane proszkowo na białą perłę
- opony Yokohama S.drive 205/50R16
Plany

Hamulce
- Tarcze nacinane i nawiercane Mikoda
- Klocki Nishimbo
- zregenerowane zaciski hamulcowe i pomalowane na czerwono

Body
- oryginalny spoiler na tylnej klapie (został zastąpiony tym z wersji 2.5 V6)
- Pakiet LSi

Wnętrze
- tapicerka standardowa.
- alu ramki zegarów
- zmienione podświetlanie z zielonego na czerwone
- wskaźnik ciśnienia, temperatury oleju i wykonany od podstaw słupek pod wskaźniki
(zegary zostały zmienione na; podciśnienie i temp. oleju, a słupek obszyty alcantarą)
- kierownica MOMO
- naba MOMO
- wygłuszone nadwozie
Plany
- Skórzane fotele (jeszcze nie wiem czy będę obszywał czy wstawię oryginały z wersji Angielskiej)
- Gałka JDM, sparco albo garetta.
- Metalowe nakładki Progowe (z wersji JDM)

Caraudio
- głośniki z przodu(seria)
- Tył głośniki brak
- Radio JVC
Plany
Wsadzenie jakichkolwiek głośników na Tył

Wyposażenie dodatkowe/modyfikacje/naprawy:
- alarm z zapalaniem z pilota
- modyfikacja lamp tylnych
- rozporka przód z polerowanego aluminium
- przyciemnione szyby
- brak oznaczeń
- renowacja podwozia
- halogeny z żółtych przerobione na białe
- kierunkowskazy przednie - usunięty pomarańczowy filtr
- kierunkowskazy boczne "Clear"
- pomalowane ramiona wycieraczek
- lakierowanie / alcantara / doprowadzona do czystości i ładu komora silnika
- konserwacja podwozia
- Rozpórka (stara)














z zewnątrz fajnie. w środku wywal te gałke i zmień pierścień od klaksonu, albo go pomaluj. kiedy wychodzi turbo?
raczej sredni z niego jdm. z kierunków wyjąłeś pomarańcz z halogenów zrobiłeś cleary a w sródku wieś tańczy i śpiewa. i jescze te autogałdźe. planów nie ma
zadbany ladny ale jednak
Zaktualizowałem troche dane w pierwszym poście (coby nie było niejasności)
Jeżeli chodzi o samo wnętrze to teraz będe się nim zajmował (mieszek jest spowrotem czarny nie mam ładnych zdjęć po powrocie do serii bo czerwony wyglądał obciachowo), poza słupkiem, góra w alcantarze, i kierownicą nie było robione nic. jest to kolejny etap prac jakie będa robione w samochodzie. Gałka jest straszna i napewno wyleci. Słupek z zegarami to przygotowanie pod wskaźniki od turbo więc to musi pozostać zreszta mi się podoba. co do JDM z zewnątrz to brakuje mi tylko lamp przednich które na 100% nie zagoszczą w aucie z prostego względu poprostu nie podobają mi się oraz są niepraktyczne (według mnie), co do samego turbo to aktualnie zbieram i powoli kupuje poszczególne elementy. niestety cięzko jest dostać ten setup co chce więc wszystko zalezy co gdzie poznajduje. ale licze że tak przyszły rok powinno zagościć.
raczej sredni z niego jdm. z kierunków wyjąłeś pomarańcz z halogenów zrobiłeś cleary



I naklejek nie ma....

Ładna sztuka, czekam na rozwój tematu, ciężko trafić taką a mało osób je dłubie, zamiast remontu trzeba było zrobić swapa na klze i tam softa jebnąc

Gratki
dzięki nie chciałem KLZE bo tam ciężej z Turbo. do FS'a już mam prawie wszystkie schematy