MODEL: Mazda MX-6 1992, nadwozie GE, coupe. Auto wyjechało z fabryki w Japonii jako E-spec ale cały czas dążę do typowego J-spec'a

SILNIK: 2,0 DOHC, FS, w planach przeróbka na motor JDM FS-ZE (wałki, tłoki, kolektor dolotowy), która podniesie moc do ok. 130-160PS.

UKLAD DOLOTOWY: nisko poprowadzony zimny dolot Bomz Racing zakończony "grzybem" HKS, który przyleciał ostatnio z Japonii

UKLAD WYDECHOWY: seryjny kolektor 4-1, metalowy katalizator, oryginalny JDM tłumik Mazdaspeed z pakietu A-Spec Touring Kit MX-6 (zaprojektowany przez Yumex)

ELEKTRONIKA: seria

UKLAD NAPĘDOWY: seria, w planach sprzęgło XTD

ZAWIESZENIE: sprężyny Jamex, amortyzatory GTS, w planach mocniejszy stabilizator tylny oraz zawieszenie Mazdaspeed

UKLAD HAMULCOWY: nowa seria

BODY-KIT: JDM dokładki progów LSi, JDM dokładka przednia LSi, JDM spojler klapy z trzecim światłem stop, JDM tylne lampy, JDM zamek bagażnika, JDM halogeny, muszę założyć jeszcze JDM przednie lampy oraz JDM składane elektrycznie lusterka (oba elementy ciągle jeszcze leżą w szafie)

ŚRODEK: oryginalna JDM kierownica Mazdaspeed, klakson Mazdaspeed, JDM włącznik halogenów, JDM polerowane dokładki progów, brakuje jeszcze oryginalnej gałki zmiany biegów Mazdaspeed z fabrycznego pakietu A-Spec Touring Kit - w drodze z Japonii

CAR-AUDIO: JDM oryginalny subwoofer BOSE

INNE: oryginalny korek chłodnicy Mazdaspeed, oryginalny korek oleju Mazdaspeed, short shifter, ksenon 6000K, fabryczne tylne chlapacze (FS wychodził bez nich), mam też JDM panel climatronica, ale jeszcze nie wiem jak się za to zabrać
MOC: 114PS 168Nm w serii, shamowane 117,3PS i 171,1Nm






Przed założeniem pakietu LSi:










Wykres:
Pisałem na MS napisze i tutaj ... Wszystkie zmiany jak najbardziej w moim guście
Tylko co tak mało zdjęć ?
Tylko co tak mało zdjęć ?


pytanie powinno brzmieć: czemu nei opisany wg. wzoru?
seba323f, nowe zdjęcia jak tylko odbiorę pakiet LSi z lakierowania
marcin_gcw, poprawione
no właśnie dawaj fotki z pakietem bo póki co ja tu widzę dokładkę z Laguny

podobają mi się te MXy, wygląda na wygodny dupowóz a na pierwszym zdjęciu to wygląda prawie jak Integra
Bardzo ładny MX, czekam na kolejne mody w stylu JDM!
Pakiet LSi dostępny tylko na Japonię w opcji dilera już na aucie W drodze z Japonii kolejne części do uzupełnienia pakietu Mazdaspeed "A Spec Touring Kit"
Fajne autko naprawdę mi sie podobają te Madzie

Bardzo zadbany egzemplarz a ich chyba coraz mniej bo duzo jeździ modeli po "tjuningu"

Powodzenia w dalszych działaniach idziesz w dobrą stronę [/quote]
Bardzo fajnie sie prezentuje i wyglada na zadbane.Milo popatrzec na auta ktore byly nie tak dawno marzeniami.Bede z przyjemnoscia sledzil postepy w tuningowaniu.Podobno czerwone jest zawsze szybsze Pozdrawiam.
SUper mazda!! Tylko trochę mocy dołożyć i będzie gitara. I jakieś JDM felgi!!
MX-6 są śliczne, ładniejsze od innych coupejek (S14, Integry, Calibry )
ladba mx-6 tez kiedys chorowalen na ten samochodzik, teraz choruje na mx-5
Kilka zdjęć z dzisiejszej sesji:
















Oraz jakieś graty:






Graty fajne.
Masz już jakieś felgi w planach?
Pewnie, że mam Sprowadzę Mazdaspeed MS-01:
bardzo fajnie wygląda, taki OEM+ a już szczególnie mi się podoba jak patrzę co ludzie zazwyczaj robią z tymi Mazdami...
widać pieszczona ta mazda...
Podoba mi się takie podejście do tematu malinka
witam.planuje poprawe wygladu i mocy mojego Cronosa. mamy ten sam silnik i mowisz ze graty ze 136konnego motoru podejda pod ten silnik?? montaz jest latwy czy trzeba cos przerabiac?? dzieki za info pzdr
kozak, wnetrze bardzo zadbane, reszta tez
naprawde b ladna