SILNIK: KL-DE, Vris Controller
UKLAD DOLOTOWY: CAI BOMZ, Stożek Bomz-a
UKLAD WYDECHOWY: XSheaders 6-2-1, seria 2 cale, test pipe, - Bedzie przelot 2.5"
ELEKTRONIKA: ECU 05, kiedys moze bedzie chip
UKLAD NAPĘDOWY: Short shifter
ZAWIESZENIE: utwardzane amortyzatory na zamowienie, sprezyny pospring -30mm, rozporka, 215/40/ZR17
UKLAD HAMULCOWY- Tarcze Brembo, klocki Lucas, płyn Ferrodo
BODY-KIT: J-spec Lampy przod, A-spec tył
ŚRODEK: fotele USA, kierownica itd. - Status
CAR-AUDIO: 5x7 GMS, Magnat Xpress 12"
INNE:
-kierunkowskazy w halogenach z racji niemoznosci dostania J-specowych
-wycięcie katalizatora
-skrócenie galki zmiany biegów + SS
-aluramki na zegary
-Kierunkowskazy typu "clear"
-naprawiony system VRIS
-wypolerwoana rozpórka kielichów przednich
-modyfikacja felg (polerka + lakier z palety Porshe)
ZDJECIA:
MOC: 165KM, 217 Nm przy 4800 obr./min. Po przeróbkach nie mierzono
Status: W trakcie
Taka ja nabyłem


Poźniej pomalowałem auto a następnie zmieniłem fele ktore po jakims czasie wypolerowalem i pomalowalem a no i ten widoczny brak gleby

Polerka kolektora dolotowego i dekla zaworów

Kolektorki moje ukochane.


Zmnieniona tapicerka z wersji USA na czas az fabryczna obszyje nowa tapicerka





To juz prawie finish moich działań

