MODEL: 1992, coupe, 2 drzwiowe

SILNIK: KL-DE, Vris Controller

UKLAD DOLOTOWY: CAI BOMZ, Stożek Bomz-a

UKLAD WYDECHOWY: XSheaders 6-2-1, seria 2 cale, test pipe, - Bedzie przelot 2.5"

ELEKTRONIKA: ECU 05, kiedys moze bedzie chip

UKLAD NAPĘDOWY: Short shifter

ZAWIESZENIE: utwardzane amortyzatory na zamowienie, sprezyny pospring -30mm, rozporka, 215/40/ZR17

UKLAD HAMULCOWY- Tarcze Brembo, klocki Lucas, płyn Ferrodo

BODY-KIT: J-spec Lampy przod, A-spec tył

ŚRODEK: fotele USA, kierownica itd. - Status

CAR-AUDIO: 5x7 GMS, Magnat Xpress 12"

INNE:
-kierunkowskazy w halogenach z racji niemoznosci dostania J-specowych
-wycięcie katalizatora
-skrócenie galki zmiany biegów + SS
-aluramki na zegary
-Kierunkowskazy typu "clear"
-naprawiony system VRIS
-wypolerwoana rozpórka kielichów przednich
-modyfikacja felg (polerka + lakier z palety Porshe)

ZDJECIA:

MOC: 165KM, 217 Nm przy 4800 obr./min. Po przeróbkach nie mierzono
Status: W trakcie

Taka ja nabyłem




Poźniej pomalowałem auto a następnie zmieniłem fele ktore po jakims czasie wypolerowalem i pomalowalem a no i ten widoczny brak gleby



Polerka kolektora dolotowego i dekla zaworów


Kolektorki moje ukochane.



Zmnieniona tapicerka z wersji USA na czas az fabryczna obszyje nowa tapicerka









To juz prawie finish moich działań

jak dla mnie kozak ladnie wyszla ta polerka kolektora ... pozdrawiam ...
Fajne autko ostatnio widziałem takie zołte naprawde kozak