Witam, oto moja Magdalena

MODEL: 1994 , 3d
SILNIK: 2,5 V6 DOHC 195KM 224Nm
UKLAD WYDECHOWY: standard
ELEKTRONIKA: standard
UKLAD NAPĘDOWY: FWD, 5g , short shifter
ZAWIESZENIE: standard
UKLAD HAMULCOWY- standard
BODY-KIT: standard
ŚRODEK: standard
MOC: seria 195KM ale do serii jeszcze kawałek drogi
Status: W trakcie

Kilka fotek:




W planach:
- Wydech 2,25 cala - ZROBIONE
- kolektory 6,2,1
- tłumik końcowy Upgrade caliber 38 - ZROBIONE
- shift light
- wymiana tapicerki na skórzaną
Kiedyś chciałem taką mieć ale Honda wygrała Powodzenia w realizacji planów
Fajna mazda :hyhy:

Powodzenia w swapie


Powodzenia w swapie


Apropos, czy znacie firmy sprowadzające silniki JDM z USA bądź z Japonii? Znam jedną JKM z Karkowa http://www.japankoreamoto.pl/index.php ale z 4 znajomych z mazdaspeed, którzy kupili u nich klze 2 miało problem, motory zajechane i kłopoty ze zwrotem, o straconym czasie i pieniądzach nie wspomnę
najss i fajne plany ... rowniez powodzenia zycze
Ładny samochodzik i bardzo ciekawe plany.
Zawsze podobały mi się tyłeczki tych Mazd :]
nie no widzę że plany co do auta grube :hyhy: powodzenia
fajne auto
a coz to za tajny koreczek gazu? :looka:
i sie wydało
fajnie, że dla odmiany Mazda a nie kolejna [H]
furax fajny :ok:
koreczek gazu? :looka:



:cigar:
ładna sztuka, jeździ taka u mnie na osiedlu, ładnie brzmi
jakieś dane na temat osiągów ?
powodzenia w modach
a coz to za tajny koreczek gazu? :looka:



Instalka była, przez chwilę, musiałem organoleptycznie stwierdzić że gaz do V6 to profanacja. Koreczek zniknie wraz z montażem nowego silnika

Koreczek zniknie wraz z montażem nowego silnika

:padam: :padam:
... jakiś mugen, niestety ni w ząb nie pasuje do tego auta poza tym jest za głośny. Inną sprawą jest to, że chcę aby to była klasyczna dwururka. Moglibyście szanowni koledzy coś podpowiedzieć w temacie? ....

A w seri co tam masz Zrób poprostu ładny zamiennik seryjnego tłumika z nierdzewki.
Projekt częściowo zrealizowany, pozwolę sobie zamieścić relację ze swapa
Na wstępie w drodze wyjaśnienia:
K8 - seryjny silnik 1,8 V6 133KM 157 Nm
KLZE - silnik jdm 2,5 V6 195KM 224 Nm (montowany głównie w Mx6)
Xtreme3, xXx, Smirnoff - ludzie z http://forum.mazdaspeed.pl

W środę 9.05.07 otrzymałem telefon, że w czwartek o 8 rano mam stawić się po silnik. Bardzo szybka akcja, wyjazd na rodzinne mazury, gdzie miała odbyć się operacja, o 1.00 w czwartek wyjechaliśmy złotą strzałą z przyczepką, do Krakowa, w składzie ja, Xtreme3 i mój ojciec. Grzaliśmy bez przerw, jeden jechał drugi spał i tak na zmianę. O 8.00 byliśmy na miejscu. Weszliśmy do środka, pod ścianą 5 szt. KLZE, krótkie hasło - wybierajcie ! Jeden silnik od razu wydawał się znacznie świeższy od reszty ,żaden z nich nie był myty. Szybkie oględziny, na wałkach rozrządu zero nagaru, pod korkiem układu chłodzenia gumka jak nowa, znaczy nie przegrzany wężyki rurki, jak z bajki. Kiedy gość sprzedający te silniki zakręcił kluczem żeby ocenić sprężanie, widać było na jego twarzy, że jest zaskoczony i nie była to kokieteria wytrawnego handlowca Tak to ten, zapakować ! Myślałem, że posikam się w spodnie ze szczęścia
Powrót podobnie, jazda bez przerwy, o 17.00 byliśmy w domu.



Mimo przejechanych ponad 1000 km, ledwo ciepli zaczęliśmy przygotowania do wyjęcia umierającej K8
Tego wieczoru udało nam się porozpinać wszystkie wiązki, przewody i inne cuda, wszystko skrzętnie oklejając aby potem nie było wątpliwości. Xtreme3 przygotował się profesjonalnie do akcji, dostarczył naklejki, pudełka na śruby i inne elementy oraz całą pakę białych rękawiczek, tak tak do klze inny kolor nie wchodził w rachubę

Ostatnia fotka z K8 na pokładzie



W piątek od 7.00 wróciliśmy do prac. Po niedługim czasie K8 wisiało na stryczku. To jej ostatnia podróż, ale jaka, w powietrzu Zdarzało się jej latać, jednak nie tak wysoko <lol>


Po wyjęciu starego silnika zrobiło się troszkę więcej miejsca w komorze postanowiłem wykorzystać ten fakt.


Przystąpiliśmy do przekładek z K8 do ZE. W ruch poszła skrzynia. Wymieniliśmy sprzęgło na nowe, uszczelki pod pokrywy zaworów i kilka drobnych elementów uszkodzonych podczas transportu w ZE. Poniższe fotki pokazują różnicę między stanem obu silników. Zdejmując dekle utwierdziliśmy się w przekonaniu, że wybraliśmy właściwy egzemplarz, jego stan zgodnie oceniamy na 40-60 kkm



Z rzeczy które wymieniliśmy pamiętam jeszcze uszczelki kolektora wydechowego, świece, przewody WN .... chyba tyle.
Dotąd dynamiczne prace straciły na werwie kiedy okazało się, że poczta zawiodła i paczki od xXx oraz Smirnoffa nie dotrą przed weekendem. Początkowo wkur***ni stwierdziliśmy, że może to wyjść na korzyść, co nagle to po diable, pomalutku przygotowaliśmy ZE do włożenia. W międzyczasie odwiedziliśmy prasę - wymiana łożyska koła.

Często podczas prac zmuszony byłem korzystać z serwisówki, w końcu jestem informatykiem a nie mechanikiem samochodowym <lol>



W niedzielę rano silnik był gotowy do włożenia. W międzyczasie oczyściliśmy komorę silnika z wychlapanego oleju i całego z tym związanego syfu.



Zauważyłem, że Mx3 dostała potu na czole, widać biedna wystraszyła się, widząc co sunie do jej wnętrza na łańcuchach
Nowy silnik lekko się opierał, tak jakby wiedział co go czeka pod moim kierownictwem ;] , jednak po kilkudziesięciu minutach siedział już na swoim miejscu.



Piękny to był widok, właściwa rzecz we właściwym miejscu.
Do wieczora dopieściliśmy wszystko. Podpięliśmy półosie, delikatnej przeróbki wymagał wydech, podłączyliśmy wiązki i to wszystko co można było zrobić nie mając jeszcze kolektora dolotowego.

W poniedziałek wstałem już o 6.00, nie mogłem spać, wszystko było dopieszczone, brakowało kolektora aby odpalić bestię i przekonać się czy tak samo dobrze chodzi jak wygląda. Do 10.00 krzątaliśmy się nerwowo niewiele robiąc, czułem się jak godzinę przed maturą, a listonosza ani widu ani słychu. Spaliłem z pół paczki fajek, nie wiedziałem co ze sobą zrobić... jak dziecko. Postanowiłem odreagować

http://www.youtube.com/watch?v=EbyT4JIrR7Y

Ojciec pojechał tropić listonosza, po pół godzinie wrócił uhahany Ja cieszyłem się jeszcze bardziej trzymając obie przesyłki w łapach



Po 3 godzinach czyszczenia, dochodzenia różnic, podłączania vrisów, przekładania wtrysków itp. kolektor był na swoim miejscu.



Ku mojemu zaskoczeniu kolektor lepiej "leży" niż oryginalny, z którym kupiłem silnik. Pomijając fakt, że dzięki zakrzywionej szyi nie koliduje z pompą hamulcową, pięknie się komponuje z silnikiem i widać kawałek tylnej głowicy, oryginalny skutecznie ją zasłaniał.

Pozostało wlanie oleju (Midland 10w40), płynu chłodzącego, płynu do układu wspomagania, oleju do skrzyni biegów, podłączenie akumulatora. Nadeszła chwila prawdy, chciałem widzieć czy podczas uruchamiania wszystko jest ok, przekręcającym kluczyk był Xtreme3............co tu pisać.... popatrzcie sami (przepraszam za wulgaryzmy to z powodu emocji )
http://www.youtube.com/watch?v=PNX5XljVzLI

KLZE on fire !
http://www.youtube.com/watch?v=3ESu6UuV5WI


Po kilku minutach pracy i oględzin przyszedł czas na jazdę próbną. Niestety ECU jeszcze od K8 więc trzeba delikatnie, ......no raz pocisnąłem, nie wytrzymałem
Dżizes jak to idzie, włosy mi stanęły dęba ! Nie żałuję ani jednej złotówki wydanej na to cudo, strach pomyśleć co będzie na ECU od klze Kiedy już setup będzie pełen nakręcimy kilka filmów z jazdy, a tymczasem dziękuję za uwagę

Serdeczne podziękowania dla ludzi, dzięki którym ten swap był w ogóle możliwy.
Przede wszystkim dla mojego serdecznego kolegi Xtreme3 za namówienie do projektu, pomoc w realizacji, za ogrom pracy jaką włożył podczas przekładki, śmiem twierdzić, że napracował się więcej niż ja, dzięki Tom !

Podziękowania dla xXx za dostarczenie kolektora, za łatwość dzielenia się wiedzą nt KLZE, za bezinteresowną pomoc i anielską cierpliwość. Dzięki Patryk, jestem Twoim dłużnikiem.

Dzięki Smirnoff za dostarczenie części i pomoc merytoryczną, świetnie rozmawia się z kimś znającym się na rzeczy. CARSPEED rocks !
Maździarze z Lublina to równe chłopy

Last but not least dziękuję mojemu Ojcu, który w sytuacjach wydawałoby się bez wyjścia znajduje rozwiązanie i technikami typowymi dla ursusa, jelcza i fiata 125p potrafi poradzić sobie również z japońskimi cudami techniki <lol>
brzmi świetnie! gratuluje
Jest jeszcze sporo do zrobienia, na razie ma jakieś 170KM, 25 poniżej serii. Aby wyjść na 195KM muszę zrobić wydech bo narazie jest przytkana seryjnym od 1,8, stożek "żre" gorące powietrze zaraz obok kolektora, ECU działa w trybie serwisowym, źle podłączony elektrozawór regulacji ciśnienia paliwa, zapłon ustawiony "na pałę". Sądzę, że po usunięciu usterek będzie seria

Na razie jedzie to tak
http://www.youtube.com/watch?v=-9g0ucgY1N4
http://www.youtube.com/watch?v=VVYkjzqZn2U
jak na brak wlasciwego ecu, to calkiem mocno cisnales... ja bym mial chyba wieksze opory

bardzo dobrze brzmi ten motor! :hyhy:
brzmi fajnie, jeździ nieźle a będzie jeździć lepiej, nic tylko życzyć powodzenia w dalszej części projektu :]
jak na brak wlasciwego ecu, to calkiem mocno cisnales



eeprom niby włożony właściwy, żyga jednak błędem EGR, którego w tym silniku nie ma! w poniedziałek będę miał programator i wezmę sprawy w swoje ręce. Z tym trybem serwisowym to w sumie przesadziłem, podejrzewam, że mam eeprom od KL (europejska wersja 2,5 V6 z EGR) stąd błędy. Z uwagi na fakt, że sondy lambda sprawne, mam mniejsze opory przed "pałowaniem," sądzę, że podleją więcej paliwa

klip na maxa byle jaki, ale zobacz jaki ten tlumik jest nieprzeszkadzajacy: http://youtube.com/watch?v=zrxVZUDU1WU
jest nieprzeszkadzajacy



Faktycznie. To chyba będzie dobry wybór
Luki jako ex własiciel Mazdy mx3 k8 to szczerze Ci gratuluje !
Wiem ile radości daje jazda zdrowa V6 a jezli moc wzrasta do 200hp to poprostu bajka która mogła by nigdy by się nie kończyć kiedy obrotomierz wchodzi w strefe vrisów i zaczyna się zabawa do której pieknie przygrywa niezastąpiony dzwięk V6

co do wydechu ja mialem u siebie remusa za 1200 zł - dodam sam końcowy wydech poprostu idaeł był to tłumik

dla mnie w V6 ostani tłumik powien być objętościowo jak najwiekszy wejdzie bo dzwiek jest niesamowity ja właśnie miałem taki
Gratki, bardzo czysto ta przekładka wygladała i widać profi podejście.
Czekam na relacje z jazdy na właściwym ECU i może jakiś wykres...
remusa za 1200 zł


Szukam jednak bardziej ekonomicznego wariantu Ponurkowałem dziś w sieci i Twin Loop z MG motorsport może kosztować też coś koło tego, aktualnie czytam opinie o produktach Upgrade. Może macie jakieś zdanie?

Bardzo fajna foto relacja Łukasz, widziałem auto na żywo w akcji .. jeździ świetnie Gratulacje :padam: :hyhy:
jeździ świetnie Gratulacje


Skoro Ty tak mówisz to chyba czas żebym sam w to uwierzył Do czasu wspólnego powrotu ze skweru nie wiedziałem w jakiej jest kondycji, teraz widzę, że nie jest źle
Chylę czoła- zazdroszczę zaparcia i odwagi.
Pewnie sam nie podjąłbym się swapa...

Tylko jedna sprawa- przestań polerować kierownicę podczas skręcania, bo wygląda to, jakbyś prowadził bmw...
przestań polerować kierownicę podczas skręcania, bo wygląda to, jakbyś prowadził bmw


Masz na myśli mój kontakt z fajerą na tym filmiku? http://www.youtube.com/watch?v=VVYkjzqZn2U
Szczerze mówiąc to nie do końca łapię o co chodzi Uślizgu dłoni nie było ;P
Masz na myśli mój kontakt z fajerą na tym filmiku?


tak tak się po prostu nie skręca- zapytaj każdego kierowcę, który miał jakąś styczność ze sportem, lub zapytaj jakiegoś instruktora jakieś jazdy torowej np. z PZMotu

bez urazy, to tylko taka sugestia, bo manewr wygląda mało atrakcyjnie, szczególnie jak zaczniesz zwracać na to uwagę i jak zaczniesz zauważać zalety prawidłowego kręcenia i trzymania kierownicy.
zaczniesz zauważać zalety prawidłowego kręcenia i trzymania kierownicy


Masz oczywiście rację, jednak nie wierzę, że podczas codziennej spokojnej jazdy odrywasz drugą rękę tylko na czas zmiany biegu, wykonujesz kilka obrotów wyłącznie obiema rękami zgodnie ze sztuką przekładając ręce a nie tak jak ja i pewnie wielu kierowców polerując ją jedną dłonia
Kiedy jeszcze niedawno pomykałem swoją inna zabawką


starałem się posługiwać kierownicą należycie Przestudiowałem słynny rosyjski propagandowy podręcznik z lat '80 o technice jazdy samochodem rajdowym Nie pamiętam już dziś tytułu. Tak czy inaczej , obiecuję poprawę

Trochę OT się robi
ogromne gratulacje, swietna relacja, super sie czyta, tymbardziej że zakonczone wszystko happy endem... czekam na kolejne updejty ze wszystkim na pokładzie i jakims ładnym wykresikiem :hyhy:
Luki1010, kiedy chcesz pokazać swoją szayke? :hyhy:
Przestudiowałem słynny rosyjski propagandowy podręcznik z lat '80 o technice jazdy samochodem rajdowym



"Sportowa jazda samochodem" Bogdanowa i Cygankowa? :hyhy:
kolejne updejty ze wszystkim na pokładzie i jakims ładnym wykresikiem



Wykresik po wszystkich modach z pewnością będzie, być może nawet w trakcie żeby pocieszyć oko progresem mocy i momentu, wszystko jednak uzależnione od $ wyszarpanych z comiesięcznego rodzinnego budżetu

"Sportowa jazda samochodem" Bogdanowa i Cygankowa?



Tak dokładnie to
http://oto.to/varia/SJS.pdf
widziałem autko na żywo, prezentuje sie wspaniale. Mocy, momentu i dźwięku można pozazdrościć
gratulacje ziom
nie wierzę, że podczas codziennej spokojnej jazdy odrywasz drugą rękę tylko na czas zmiany biegu, wykonujesz kilka obrotów wyłącznie obiema rękami zgodnie ze sztuką przekładając ręce a nie tak jak ja i pewnie wielu kierowców polerując ją jedną dłonia


a jednak

fajne filmiki masz tego Twojego błoto wozu :hyhy:
ajne filmiki masz tego Twojego błoto wozu


Błotowóz świetna zabawka Całe 28KM ale zabawa przednia
Wczoraj "wyprowadziłem" ECU z trybu awaryjnego, czas z przed to 7.13s Teraz robię 6.5s
Target to było 6.4, sądzę, że po wymianie wydechu i zrobieniu dolotu będzie 6.0 , Gtech'owe 6.0 oczywiście
zapierdziela :hyhy:
:przestraszony: :padam:
Padaka zaczęła oddychać pełnym płucem:D

Wydech miał być 2,5 cala ale w efekcie błędu sprzedawcy oraz kupującego otrzymałem rurę 2,25 cala. Byłem trochę zawiedziony ale widząc różnicę w przekrojach oryginalnego i 2,25 przekonałem się, że wystarczy, poza tym będzie ciszej. Szczerze mówiąc i tak wahałem się czy 2,5 czy 2,25 więc załamki nie było
Kleiłem poszczególne elementy punktowo zwykłą spawarką, po czym pojechałem pospawać całość Tig'iem. Niestety nie udało się zrobić wydechu w jednym kawałku, ze względu na "zawijasy" przed tłumikiem końcowym, konieczne było łączenie.
Nie miałem ciśnienia żeby było mega estetycznie więc spawy nie szlifowane, w jednym miejscu konieczne było skręcenie rury na gorąco stąd ślady po palniku, widać na zdjęciach.






Po uruchomieniu załamałem się. Wydech był tak głośny, że postanowiłem za wszelką cenę zbudować silencer i jakoś go zamontować.
Finalnie po 2 dniach zabaw i eksperymentów powstał silencer hybryda złożony z zespawanych dwóch wersji silencerów, wersji alfa oraz beta


Wersja alfa to ten z otworami, tłumił ale niedostatnio. Wersja beta to ten z rurką z siatki z otworami, ten wyciszył dość skutecznie. Zespawana alfa z betą daje bardzo dobry rezultat, auto jest niewiele głośniejsze od serii i nie zmula odczuwalnie :]



Przed zrobieniem wydechu regularnie robiłem czasy z przedziału 6,4 - 6,5 wczoraj kręciłem 6,04 - 6,06 itp.



Pomiary robione na równym, nowym asfalcie z Gtechem ustawionym i wypoziomowanym książkowo
Jestem bardzo zadowolony z efektu, zwłaszcza, że zbudowałem to sam Założony wynik 6.0s osiągnięty. Obniżam próg na 5.7s (gtechowe) po założeniu kolektorów na które już ciułam kasę może się uda :hyhy:

EDIT:

Zapomniałem dodać, że końcowy to Upgrade caliber 38, środkowy Michael speeder.
końcowy to Upgrade caliber 38

masz chyba odpowiedz na nadmierna glosnosc ukladu :niepewny: malutka puszeczka srodkowego tlumika tez raczej nie wplywa pozytywnie na gaszenie halasu..

zabraklo kolanek, ze jest tak niefajnie przed koncowym tlumikiem..? :kwasny:

przyspieszenie - MISTRZ!!! :hyhy:
masz chyba odpowiedz na nadmierna glosnosc ukladu :niepewny: malutka puszeczka srodkowego tlumika tez raczej nie wplywa pozytywnie na gaszenie halasu..



Rozwijając temat głośności powiem, że na wieczorne wypady na miejskie ściganki wydech jest pierwsza klasa. Jest głośny to fakt, ale ten wydeszek i japońskie 6 garków to wspaniała orkiestra :hyhy:

Z wkładką do jazdy na co dzień też spoko. Pierwotnie planowałem, że jeśli będzie za głośno wywalę środkowy mini tłumik i zwrócę się do elteca po konkretną puszkę ale odpuszczę sobie, jest git



Masz moze jakis filmik? Żeby to usłyszeć i zobaczyć jak jeżdzi?
Masz moze jakis filmik? Żeby to usłyszeć i zobaczyć jak jeżdzi?


Tutaj znajdziesz moje filmiki z przed zamontowania wydechu
http://pl.youtube.com/profile?user=luki101010

Niebawem nakręcimy kilka nowych, jakichś sensowniejszych
Trzeba była chociaż zrobić zakręty z większej ilości części, jak nie miałeś kolanek. Trochę dałeś z tym dupy - serio, o ile by to podrożyło całą imprezę?

Poza tym fajnie, a głośno jest przez Upgrade i mały środkowy.

Gdzie spawali Ci TIGiem?
serio, o ile by to podrożyło całą imprezę?

no pewnie jakies 50pln...
Trochę dałeś z tym dupy - serio



następny będzie lepszy

kiedys prawie kupiłem mx-6
dzwiek V6 w serii był boski
a teraz to juz musi byc MEGA MUZA :padam:

jaka jest masa auta ? (z wagi)

czy lecisz w pruszczu ?
chetnie bym poznał ET potworka

pozdr
hmmm. Ladna Mazda

a silnik po prostu super :hyhy: w zasadzie jedyny sluszny w Mazdzie bez turbo i bez wirujacych tlokow
Zjebisty swapik, bardzo ladny dzwiek. Naprawde jest czego gratulowac szczegolnie jesli chodzi o ilosc WLASNEJ pracy wsadzonej w projekcik - cos o tym wiem ;D

Co do wydechu to sie nie przejmuj, chlopakow oczy bola jak widza takie rzeczy takie kolanko w tym miejscu na koncu wydechu jesli wogole wplynie na przeplyw to w jakiejs smiesznej setce procenta. Wszystko mozna policzyc

Gratki
Co do wydechu to sie nie przejmuj, chlopakow oczy bola jak widza takie rzeczy takie kolanko w tym miejscu na koncu wydechu jesli wogole wplynie na przeplyw to w jakiejs smiesznej setce procenta. Wszystko mozna policzyc


Akurat różnice potrafią być duże, a przynajmniej odczuwalne, ale chyba nie ma sensu ciągnąć tej dygresji.
jaka jest masa auta ? (z wagi)

czy lecisz w pruszczu ?
chetnie bym poznał ET potworka



z 1,8 waży 1125 kg, ten silnik jest jakieś 30 kilo cięższy

W Pruszczu nie jadę, auto nie skończone i trema by mnie zjadła przed własną publiką nigdy wcześniej nie startowałem na zawodach.


Po sympatycznie spędzonych 2 godzinach w Strefie Tuningu dorobiłem się pierwszego wykresu
O ile z ilości niutków i przebiegu krzywej jestem zadowolony to mocy coś podejrzanie mało
W serii silnik ma 195KM/224Nm, pamiętać trzeba, że na wysokooktanówce japońskiej. Sądziłem, że wydechem i dolotem zniweluję tą różnicę i zakręcę się w okolicach serii.
Nie martwię się też zbytnio bo Elmer w jakiś spobsób tłumaczył, że na ich rolkach czasem wychodzi przymało kucyków ale niech sam się wypowie dlaczego tak może się dziać. Teraz czas na kolektory i kolejną wizytę w strefie Trzeba złamać barierę 200KM



ps. Szkoda, że nie widzieliście miny Elmera kiedy wyjąłem silencer hie hie
Przebieg momentu jest killer, po zachowaniu auta na rolkach podejrzewam, że z Hond z B16 to auto zrobi totalną masakrę. Zresztą od 3000 do 6500 jest ponad 200 Nm, także jest naprawdę bardzo sympatycznie.

Myślę, że tutaj może gdzieś jeszcze siedzieć moc w zapłonie. Masz knock sensor? Komputer też jest JDM?
Masz knock sensor?


Oczywiście, stąd też problem zbyt niskiej liczby oktanowej naszego paliwa. Tak btw czy istnieją dodatki powodujące "wzbogacenie" Pb tym samym wpływając na występowanie stukowego?

Przebieg momentu jest killer



Mazdy juz tak maja. ja w swojej 1,8 sohc 323 f z 91 roku mialem od 1,700obr praktycznie 95-97% maksymalnego momentu i spadalo dopiero powyzej 5,5 tys tak jak i tu

super jezdza z dolu a gora... no coz Honda to to nie jest
no coz Honda to to nie jest



No właśnie, cieszyć się czy płakać ?
Oryginalna fura i konkretny przebieg momentu, szkoda że nie startujesz :padam:
wynik bardzo spoko zapodaj jakiegos sampla orkiestry wydechowej
Mazda rozbita, nie wiem czy coś z niej będzie. Stałem na światłach wjechał mi w dupę nissan micra, przodem uderzyłem w golfa. Kierowca micry 2,5 promila, jestem załamany
Wielkie wspolczucia :zalamany: masz jakies foto ocenimy czy da sie robic dalej czy juz nie
będą jutro, aż boję się jechać oglądać za dnia
O ja pierdolę, współczuję.
Mazda rozbita

ooo fuck...
współczuje...
i to jest właśnie największe kurestwo
masz auto, dbasz, a jakiś kretyn w jednej chwili wszystko Ci niszczy
mam nadzieje że jakoś się ułoży...

zawsze mozna wsadzic silnik do Mazdy 121...
Bardzo mi przykro.
:zalamany:
o fuck... shit happens....głowa do góry chłopaku, nie może być gorzej niż jest, zawsze będzie TYLKO lepiej.
wspólczuje ... No to koleś teraz sobie za to beknie, jedyna satysfakcja. Ważne żyby serducho było zdatne do ewentualnej dalszej transplantacji głowa do góry nie ma sytuacji bez wyjścia !
serducho nietknięte, jak wypłacą z OC trza szukać nowej budy
dokładnie, co prawda mnóstwo pracy zostało zmarnowane przez zjeba (nie mam innych słów na takich debili) ale napewno dasz rade i wszystko się ułoży!! powodzonka
Spoko Łukasz wszystko się ogarnie, ważne że ty jesteś cały.
najważniejsze, że bez strat w ludziach. i że serducho zdatne do użytku.

na Twoim miejscu solidnie oklepałbym ryja kierowcy Micry...
właśnie doczytałem ... współczuję stary i życzę powodzenia w odbudowie / swapie budy ... cokolwiek bylebyś wrócił do nas :hyhy:

trzymam kciuki


ps, ciekawe czy ktoś już włożył taki silnik do civica np 5 gen :devilred:
Wrócę stary, nawet nie wiesz jak mi chujowo, że nie mogę być na pasie. Może przyjedziemy nowym nabytkiem Toma, szału nie ma ale autko ładne i takie o jakim marzył co do joty.

naprawiasz ją?
Czy nowa buda?
za odzyskaną kasę z wraku.



raczej nowa buda
współczuje, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło i to prawda!
raczej nowa buda



Nie będę jeździł szpachelwagenem
najważniejsze, że bez strat w ludziach. i że serducho zdatne do użytku.

na Twoim miejscu solidnie oklepałbym ryja kierowcy Micry...



Pobijesz chu*a a bedziesz sadzony za czlowieka niestety. Wiem ze nie jest latwo sie powstrzymac bo sam bylem w podobnej sytuacji...

Luki...Szkoda fury, zycze szybkiej odbudowy, dobrze ze Ci sie nic nie stalo
uff to dobrze

W kregach V6 szpachel jest w modzie
W kregach V6 szpachel jest w modzie



Jeszcze mózg obity po dzwonie i nie zakumałem MOżesz rozwidnić ?
joke :hyhy:
Powodzenia w odbudowie, przeczytalem wlasnie temat od poczatku i z kazdym postem czekalem na filmik z wydechem a tu... Wspolczucia kolego.
i jak tam sprawy sie mają ? masz już na oku jakąś nową 3 ??
http://moto.allegro.pl/it...er_tuning_.html

A może taka buda ?? xD