Witam.
Jako świerzutki chciałem sie przywitać i pozdrowić wszystkich a wszczególnosci ludzi z mojego rodzimego klubu czyli Mazdaspeed.
Moje autko to mazda MX6 z 92 roku z którą juz troche przeszdłem ale o tym później
Troche danych.
MODEL: Rok 1992,Nazdwozie coupe - 2 drzwi
SILNIK: Silnik jest to seryjna 4 cylindrowa rzędowa jednostka mazdy, jak jato mówie bardziej rodzinny silniczek ale daje rade.
UKLAD DOLOTOWY: Seria
UKLAD WYDECHOWY: Seria
ELEKTRONIKA:Seria
UKLAD NAPĘDOWY: Seria
ZAWIESZENIE: Amortyzatory Tokico, Spręzyny Jamex
UKLAD HAMULCOWY: Brembo + Nissimbo
BODY-KIT: Samochód z zewnątrz jest stylizowany na serie wypuszcząną na rynek Japoński. Czyli przednia dokładka Lsi wraz z progami które czekają na pomalowanie i zamontowanie, Lampy przednie tylnie i halogeny również pochodzą z wersji J-spec.
ŚRODEK: Fotele pochodzą z wersji wypuszczanej tylko na rynek USA, Zostały obszyte nową skórką w kolorze czarnym i czerwonym.
CAR-AUDIO: Radyjko alpine 9874 i tyle
ZDJECIA:
Tak auto wyglądało jakies 3 lata temu
Po odnowie lakierniczej rok temu
jeszcze z lampami z wersji E-spec
jeszcze stare wnętrze
W towarzystwie klubowej 323F BA
To już auto z przodem z weersji J-spec, czyli inne światła przednie halogeny i dokładka przedniego zderzaka,
Jakies tam wygłuszanie wnętrza.
A jakis rok temu kupilem sobie druga mazde, Originalna J-spec z przeznaczeniem na czesci dlamnie, Zakup bardzo dobry. Kopalnia rarytasów z tamtejszego rynku na czele z silnikiem KF-ZE bardoz zadkim.
[imf]http://images24.fotosik.pl/298/78156aafd0d7bfbe.jpg[/img]
A tutaj zdjątko nowych foteli, progów z wersji J-spec.
MOC: 113 koników i 158 niutków. Wymierzone na hamowni. takze silniczek trzyma idealna rpawie serie a ja jestem z tego zadowolony.
Status: W trakcie - zostałyt pierdółki