Taka sobie zwykła przez niektórych uważana za "gejowskie auto" mazda....
Model: Mazda MX-5 Miata 1.6 93" 950KG
Silnik:
swap z 1.6(115KM) na 1.8(140KM) z NB
przewody MazdaSpeed
olej Motul V300 15W50
Uklad dolotowy:
dolot custom + filtr storzkow K&N
Uklad wydechowy:
wydech 2,5" przelot + m-tech / bez kata od kolektora
Elektronika:
seria
Uklad Napedowy:
swap wału półosiek i dyfer z torsenem
swap nowszej skrzyni z NB
Zawieszenie:
rozpórka przednia górna
rozpórka tylna dolna
TEIN Super Street Dampers + górne mocowania
poliuretan wszedzie
Uklad Hamulcowy:
seria 230mm przód/tył swap na hamulce z NBFL prze 270mm tyl 275mm
klocki tarcze seria
Kola:
Enkei'e RS5 17"/7"
YOKOHAMA Parade 205/40 i 215/40
Body Kit:
brak
Środek:
Klatka MazdaSpeed 6pkt skręcana dedykowana
Kierownica Sparco Zamszowa + dystans
2xPasy Sparco 3" 6pkt
zegary NB
Audio: Zrobione
radio Sony
głośniki: przód PIONEER TS-A172 C
Moc:
seria: 115KM
teraz: okolo 140KM