Mitsubishi Eclipse GSX, 1997, coupe, 3dr
SILNIK: 4G63T,
Silnik został rozebrany do śrubki i od nowa złożony.
Wymieniłem wał, tłoki i korby na seryjne ale w bdb stanie.
Założona została nowa pompa oleju i wody,
Panewki ACL race
Śruby głowicy i korb ARP
Uszczelka pod głowice COMETIC
Uszczelka pod kol wydechowy od evo
Zimniejszy termostat
Wszystkie uszczelki, pierścienie uszczelniacze i paski zostały wymienione na nowe ori.
Wałki balansacyjne zostały wywalone.
Korki chłodnicy i oleju ralliart
Turbina od evo III Big 16G rozwiercona i polerowana O2 housing też
Wtryski 550cc
Kable i świece NGK
UKLAD DOLOTOWY:
Heatshield hondaty
Stożek z rurą do turbiny
Wielki FMIC wraz z orurowaniem
BOV SSQ HKS st
UKLAD WYDECHOWY:
turbo back i downpipe megan racing 3",
ELEKTRONIKA:
Poprawiona wiązka do pompy paliwa
Wskaźnik auto gauge z serii stepper motor - doładowanie, temp oleju, temp spalin
ECU master II
Zawór n75 do sterowania doładowaniem
walbro 255lph
UKLAD NAPĘDOWY:
Lekkie koło zamachowe
Sprzegło organiczne by Radzikowski
ZAWIESZENIE:
17" koła seryjne wyprostowane i pomalowane na grafit z red lipem, opony 225/45/17 Bridgestone blizzak zimowe
Amory tokico Illumina 5st regulacja
Sprężyny Eibach pro kit
UKLAD HAMULCOWY:
seria
BODY-KIT:
Przednie lampy przerobione na soczewki + xenon
ŚRODEK:
Kubły Konig obszyte czerwona alcantarą
Tylna kanapa obszyta czarną alcantarą
Czarne wnętrze
Dywaniki ralliart
Odelżenie gdzie się da bez utraty komfortu
Słupek na zegary + EGT, temp oleju, boost
CAR-AUDIO:
Radio 2din z navi, dvd itp 7" dotykowy ekran
Subwoofer Hifonics 10" W104
Przedni zestaw Hifonics ZXi6.5C
Wzmacniacz 4kanałowy Hifonics son of europa
Kable sygnałowe Dietz
INNE:
Full opcja, klima, szyber, pełna elektryka
Po kupnie ważył 1500kg
Po odchudzaniu waży 1420kg
MOC:
seria - 210KM/6000rpm 290Nm/3000rpm 0-60mph-6.5s : 1/4-15.1 doładowanie 13psi ok 0.8bar -dane seryjne
W tej chwili powinno być 330-350km i 400+ Nm przy doładowaniu 1,5bara
ZDJECIA:
WIECEJ ZDJĘĆ W GALERII
http://octanecvc.fotosik.pl/albumy/660367.html
Zaraz po kupnie na początku lipca 2008r. 100% seria. Niestety poprzedni właściciele nie dbali tylko jeździli, na szczęście nie dużo i auto miało stosunkowy mały przebieg (ok 56 tyś mil)oraz zdrową bezywapdkową budę. Idealna baza!
![](http://images49.fotosik.pl/31/18ff8b693ee976be.jpg)
![](http://images39.fotosik.pl/31/e42fd135a3692426.jpg)
![](http://images34.fotosik.pl/406/871cae9203610355.jpg)
![](http://images48.fotosik.pl/33/103ab3960cce8203.jpg)
![](http://images37.fotosik.pl/138/2594d39288e8254f.jpg)
Po kupnie długo się nim nie pocieszyłem, ponieważ ok miesiąc po obróciła mi się panewka. Stało się to podczas próby zhamowania auta, gdzie moc też nie była wysoka, ale seryjne silniki nigdy w eclipsach nie trzymaja mocy ( u mnie 170km) Misiek stanał na prawie 3 miesiące, zaczałem kompletować graty do odbudowy, gdyż uznałem że należy to zrobić raz a dobrze. Z USA zaczęły spływac paczki. Jako że panewka rozorała korbę a na szczęście wał minimalnie zakupiłem panewki ACL race pierwszy nadwymiar, kupiłem też nowe korby i śruby ARP do ich skręcenia, ARP do głowicy, uszczelka pod głowicę Cometic, nowa pompa oleju i wody, kit do wywalenia wałków balansacyjnych, wszystkie nowe uszczelki, uszczelniacze, pierścienie,pasek rozrządu, nowe sprzęgło,lekki zamach, nowy bov i MBC, heatshield hondaty,wielki IC, uszczelke pod wydechowy od evo, oraz wał w idealnym stanie.
![](http://images44.fotosik.pl/227/2ef63f0de6f002bd.jpg)
Auto odebrałem na początku listopada z odbudowanym silnikiem i na świerzych olejach w skrzyni, transferze, i dyfrze ( oleje redline).
![](http://images36.fotosik.pl/114/3558576467676d6f.jpg)
![](http://images44.fotosik.pl/227/6ee3444291a40fc0.jpg)
Po dotarciu misiek ewidentnie odżył i zrobił sie dużo szybszy na seryjnym doładowaniu tj. ok 0,8bara. Okazało się jednak, że poprzedni właściciele nie dbali o zawieszene, było praktycznie oryginalne. Tak więc musiałem kupić amortyzatory i sprężyny, bo jedna była pęknięte. Z przodu musiałem wymienić prawe łożysko oraz w zasadzie wszystkie wahacze oraz końcówki. W międzyczasie trafił mi się wydech megan racing z downpipem
![](http://images45.fotosik.pl/228/5751bc60380325d9.jpg)
![](http://images44.fotosik.pl/35/000aec52549451b3.jpg)
Zaraz potem postanowiłem odmalować seryjne koła. Wyszło mi coś takiego, nie do końca byłem zadolony, ale zimę tak przejeździłem.
![](http://images34.fotosik.pl/420/cacd4d4ab6a1725e.jpg)
![](http://images33.fotosik.pl/426/4abb83adb14b2b8f.jpg)
Na gwiazdkę kupiłem sobie kilka nowych gratów w celu uspranienia poruszania się miśka tj. Turbine big16g, wtryski 550, walbro, zegary oraz słupek na nie. Zacząłem tez kompletowac audio
![](http://images38.fotosik.pl/51/2ce3664a506ef147.jpg)
![](http://images37.fotosik.pl/55/ca5678e6d4cb2dc6.jpg)
[B]Przyszła wiosna 2009 i misiek tak się prezentował Był też lans w OPT http://www.youtube.com/watch?v=jpjXgjjES0E[/B]
![](http://images47.fotosik.pl/142/e27dafbd9e651b91.jpg)
![](http://images40.fotosik.pl/138/7496a1affd3ffc31.jpg)
W międyczasie wjechały koreczki ralliart, dywaniki oraz zamiast seryjnych oznaczeń logo ralliart.
![](http://images35.fotosik.pl/50/3464655b95e12f63.jpg)
![](http://images44.fotosik.pl/142/de6c351536512203.jpg)
Udało mi sie kupic kubły konig, jednak były niebieskie i lekko podniszczone, więc pojechały wraz z tylna kanpą do renowacji i zmiany obicia. W tym samym czasie wnętrze zostało wyprute i zacząłem usuwać zbędne kilogramy jednocześnie przebudowując audio.
![](http://images42.fotosik.pl/84/61d99588a013fa14.jpg)
![](http://images40.fotosik.pl/84/5330f987266d892e.jpg)
Szare wnętrze zamieniłem na czarne i powoli coś tam zaczynało sie wyłaniać z tego przerabiania. Wnętrza bardzo się odświerzyło. Gałka, ręczny i podłokietnik dostały czarną skórę z czerwoną nicią.
![](http://images44.fotosik.pl/93/84623d822e040cef.jpg)
![](http://images36.fotosik.pl/98/a9b91b39015c40a6.jpg)
Pierwsza przymiarka foteli
![](http://images44.fotosik.pl/111/e4f9849f026eb1ac.jpg)
![](http://images45.fotosik.pl/111/9e0046d014f76ad9.jpg)
Samochód pojechał do lakiernika gdzie został odmalowany oprócz dachu, maski i klapy.
Po powrocie tak się prezentował, oraz wnętrze wykończone.
![](http://images50.fotosik.pl/141/cfda486ebfeb41b1.jpg)
![](http://images39.fotosik.pl/137/09b62cac242bab74.jpg)
![](http://images38.fotosik.pl/138/19a6dcc308ffa30d.jpg)
![](http://images50.fotosik.pl/161/26b67d6f16d5d74f.jpg)
![](http://images41.fotosik.pl/157/87bce1ef43df0c62.jpg)
![](http://images37.fotosik.pl/157/29e21d0df21497e1.jpg)
![](http://images49.fotosik.pl/159/14b2b546f63aa944.jpg)
![](http://images39.fotosik.pl/138/d308b7897f269cdf.jpg)
![](http://images41.fotosik.pl/138/0631b68f8b074b9b.jpg)
We wrześniu 2009 roku przerobiłem tylne lampy i kierunki tak, żeby mrygało tak jak należy a przy okazji zrobiłem spryskiwacze przednich lamp, doprowadziłem zimne powietrze na zderzak oraz odgrodziłem stożek od silnika.
![](http://images45.fotosik.pl/202/8208dfd5717b5886.jpg)
![](http://images42.fotosik.pl/113/e91fba1b262ea3aa.jpg)
W październiku 2009 MTMoto tuning show w Warszawie
![](http://images42.fotosik.pl/132/f090bde70a480fa0.jpg)
![](http://images46.fotosik.pl/219/d2b3ff133c43b40c.jpg)