MODEL:
Mitsubishi Eclipse GSX, 1997, coupe, 3dr
SILNIK: 4G63T,
Silnik został rozebrany do śrubki i od nowa złożony.
Wymieniłem wał, tłoki i korby na seryjne ale w bdb stanie.
Założona została nowa pompa oleju i wody,
Panewki ACL race
Śruby głowicy i korb ARP
Uszczelka pod głowice COMETIC
Uszczelka pod kol wydechowy od evo
Zimniejszy termostat
Wszystkie uszczelki, pierścienie uszczelniacze i paski zostały wymienione na nowe ori.
Wałki balansacyjne zostały wywalone.
Korki chłodnicy i oleju ralliart
Turbina od evo III Big 16G rozwiercona i polerowana O2 housing też
Wtryski 550cc
Kable i świece NGK
UKLAD DOLOTOWY:
Heatshield hondaty
Stożek z rurą do turbiny
Wielki FMIC wraz z orurowaniem
BOV SSQ HKS st
UKLAD WYDECHOWY:
turbo back i downpipe megan racing 3",
ELEKTRONIKA:
Poprawiona wiązka do pompy paliwa
Wskaźnik auto gauge z serii stepper motor - doładowanie, temp oleju, temp spalin
ECU master II
Zawór n75 do sterowania doładowaniem
walbro 255lph
UKLAD NAPĘDOWY:
Lekkie koło zamachowe
Sprzegło organiczne by Radzikowski
ZAWIESZENIE:
17" koła seryjne wyprostowane i pomalowane na grafit z red lipem, opony 225/45/17 Bridgestone blizzak zimowe
Amory tokico Illumina 5st regulacja
Sprężyny Eibach pro kit
UKLAD HAMULCOWY:
seria
BODY-KIT:
Przednie lampy przerobione na soczewki + xenon
ŚRODEK:
Kubły Konig obszyte czerwona alcantarą
Tylna kanapa obszyta czarną alcantarą
Czarne wnętrze
Dywaniki ralliart
Odelżenie gdzie się da bez utraty komfortu
Słupek na zegary + EGT, temp oleju, boost
CAR-AUDIO:
Radio 2din z navi, dvd itp 7" dotykowy ekran
Subwoofer Hifonics 10" W104
Przedni zestaw Hifonics ZXi6.5C
Wzmacniacz 4kanałowy Hifonics son of europa
Kable sygnałowe Dietz
INNE:
Full opcja, klima, szyber, pełna elektryka
Po kupnie ważył 1500kg
Po odchudzaniu waży 1420kg
MOC:
seria - 210KM/6000rpm 290Nm/3000rpm 0-60mph-6.5s : 1/4-15.1 doładowanie 13psi ok 0.8bar -dane seryjne
W tej chwili powinno być 330-350km i 400+ Nm przy doładowaniu 1,5bara

ZDJECIA:

WIECEJ ZDJĘĆ W GALERII
http://octanecvc.fotosik.pl/albumy/660367.html

Zaraz po kupnie na początku lipca 2008r. 100% seria. Niestety poprzedni właściciele nie dbali tylko jeździli, na szczęście nie dużo i auto miało stosunkowy mały przebieg (ok 56 tyś mil)oraz zdrową bezywapdkową budę. Idealna baza!







Po kupnie długo się nim nie pocieszyłem, ponieważ ok miesiąc po obróciła mi się panewka. Stało się to podczas próby zhamowania auta, gdzie moc też nie była wysoka, ale seryjne silniki nigdy w eclipsach nie trzymaja mocy ( u mnie 170km) Misiek stanał na prawie 3 miesiące, zaczałem kompletować graty do odbudowy, gdyż uznałem że należy to zrobić raz a dobrze. Z USA zaczęły spływac paczki. Jako że panewka rozorała korbę a na szczęście wał minimalnie zakupiłem panewki ACL race pierwszy nadwymiar, kupiłem też nowe korby i śruby ARP do ich skręcenia, ARP do głowicy, uszczelka pod głowicę Cometic, nowa pompa oleju i wody, kit do wywalenia wałków balansacyjnych, wszystkie nowe uszczelki, uszczelniacze, pierścienie,pasek rozrządu, nowe sprzęgło,lekki zamach, nowy bov i MBC, heatshield hondaty,wielki IC, uszczelke pod wydechowy od evo, oraz wał w idealnym stanie.



Auto odebrałem na początku listopada z odbudowanym silnikiem i na świerzych olejach w skrzyni, transferze, i dyfrze ( oleje redline).




Po dotarciu misiek ewidentnie odżył i zrobił sie dużo szybszy na seryjnym doładowaniu tj. ok 0,8bara. Okazało się jednak, że poprzedni właściciele nie dbali o zawieszene, było praktycznie oryginalne. Tak więc musiałem kupić amortyzatory i sprężyny, bo jedna była pęknięte. Z przodu musiałem wymienić prawe łożysko oraz w zasadzie wszystkie wahacze oraz końcówki. W międzyczasie trafił mi się wydech megan racing z downpipem




Zaraz potem postanowiłem odmalować seryjne koła. Wyszło mi coś takiego, nie do końca byłem zadolony, ale zimę tak przejeździłem.




Na gwiazdkę kupiłem sobie kilka nowych gratów w celu uspranienia poruszania się miśka tj. Turbine big16g, wtryski 550, walbro, zegary oraz słupek na nie. Zacząłem tez kompletowac audio




[B]Przyszła wiosna 2009 i misiek tak się prezentował Był też lans w OPT http://www.youtube.com/watch?v=jpjXgjjES0E[/B]




W międyczasie wjechały koreczki ralliart, dywaniki oraz zamiast seryjnych oznaczeń logo ralliart.




Udało mi sie kupic kubły konig, jednak były niebieskie i lekko podniszczone, więc pojechały wraz z tylna kanpą do renowacji i zmiany obicia. W tym samym czasie wnętrze zostało wyprute i zacząłem usuwać zbędne kilogramy jednocześnie przebudowując audio.




Szare wnętrze zamieniłem na czarne i powoli coś tam zaczynało sie wyłaniać z tego przerabiania. Wnętrza bardzo się odświerzyło. Gałka, ręczny i podłokietnik dostały czarną skórę z czerwoną nicią.




Pierwsza przymiarka foteli




Samochód pojechał do lakiernika gdzie został odmalowany oprócz dachu, maski i klapy.
Po powrocie tak się prezentował, oraz wnętrze wykończone.











We wrześniu 2009 roku przerobiłem tylne lampy i kierunki tak, żeby mrygało tak jak należy a przy okazji zrobiłem spryskiwacze przednich lamp, doprowadziłem zimne powietrze na zderzak oraz odgrodziłem stożek od silnika.




W październiku 2009 MTMoto tuning show w Warszawie


nooooo, przepiekna fura, na przedostatnich zdjeciach to auto wyglada prawie jak carrera turbo:D dobry kolor felgi...no i naped 4x4 przy tej mocy...ode mnie wielkie gratki
Bardzo fajny sprzęt. Jest turbo i jest AWD więc generalnie konkret. Gratulacje. Oby się dobrze sprawował.
Bardzo ładne autko.
Auto dobrze znane

Ziom nakręć coś jak to jedzie? bo jestem ciekaw jak się przeklada te ~300KM na te warunki (buda 1400kg/staly AWD), może być z rolki
nooooo, przepiekna fura



X2

ciężkie bydle
a i tak juz po kuracji odchudzającej. komfort waży.
Ziom nakręć coś jak to jedzie? bo jestem ciekaw jak się przeklada te ~300KM na te warunki (buda 1400kg/staly AWD), może być z rolki


Nie mam za bardzo czym nakręcić, ale coś wymyśle. W przyszłym tyg będzie nowe sprzęgło zrobione u radzikowskiego bo te co mam z USA ( miało być stage 3) ślizga mi się przy ostrym starcie. Przy okazji wymiany sprzęgła zosatnie założony większy O2 housing i wtedy cos nakręcę.

Tak jak napisał Siela
jest dobrze a będzie jeszcze lepiej
fajny sprzet, ale co forum to widze coraz ciekawsze odmiany slowa "rownowazace". na racingforum jest "balastowe", tutaj "balansacyjne", no bez kitu za takie wesole slowotworstwo ktos powinien was nagradzac

aha.. jak powstawiasz wszystkie zdjecia w najprostszych znacznikach img, bez niczego innego i wyczyscisz nazwy plikow z dodatku "med" na koncu, to bedzie nieco lepiej sie ogladalo.. o jakos tak:

Badam rozwój tego wozidła od STOCKa i wszystko świetnie się rozwija, felgi bym dał mimo wszystko jakieś lekkie, japońskie 18tki
to na pewno jest stałe AWD? gdzieś czytałem że dołączane... a' la Haldex

fura konkretna - mocno rozpowszechniona przez pierwszą cześć "fast end fjurjys", czego efektem jest wiele egzemplarzy po niekoniecznie udanym tjuninku niemniej twój egzemplarz jest mega wizualnie (podoba mi się kolorek), a i moc konkretna
mitsu wypas. gratulacje
wypas furka, piękna i dobrze sie pewnie odpycha a ja mieć z niego wtryski
to na pewno jest stałe AWD? gdzieś czytałem że dołączane... a' la Haldex


Na pewno jest to stale awd, żaden haldex
Coś pięknego przez jakiś czas sam na coś takiego chorowałem.
Wczoraj nawoskowałem miśka i pojechałem zrobić kilka fotek.
Oto efekt:



Reszta w galerii
http://octanecvc.fotosik.pl/albumy/660367.html
Ciezkie bo AWD, no i jak juz ktos powiedzial - solidne blachy, a nie papier jak w Civach 4/5/6gen. Zmiany wewnatrz na duzy plus, jeszcze tylko zrob cos z ta kierownica...moze Momo z Evo ktoregos??
Co do kiery mam taki pomysł, ale nie wiem co będzie z poduchą. Czy moge podłączyć tą od evo do mojego miśka?
No ja niestety tego nie wiem. Ale skoro auto czesciowo bazuje mechanicznie na E3 to byc moze te kiery Momo, ktore byly stosowane w 3/4/5/6 podchodza lacznie z poduchami...ot taka idea...bo te z 7/8/9 to raczej bez szans.
Kiera z 7/8/9 pasuje na wieloklin, jedynie opornośc poduchy może być inna aczkolwiek nie musi.
No to nawet lepiej, bo to chyba najladniejsza seryjna kierownica ever
Wczoraj zostało wymienione sprzęgło oraz O2 housing( wyjście z turbiny) na większy

Tak wygląda sprzęgło po 10kkm masakra!!!!!
zapali lacza tera?
Tera kilka km chce zrobić łagodnie co by nie zwęglić nowej tarczy Ale czuć różnice w jeździe i to ogromną, teraz na tych zimówkach będzie palił lacza aż miło
Kurde taki wstyd , wstyd że dopiero teraz ten temat zauważyłem, a na mieście tego auta też nie widziałem, w ogóle...
Powodzenia w modyfikacjach!
A to dziwne, że nie widziałeś, bo dużo jeżdźę po mieście, pracuję w centrum.

[ Dodano: 2009-08-28, 22:50 ]
eclips daje rade, mr2 matiego i jakiś czarny cvc na willwodach wymiękli a i prawie udało się objechać rafiego, chociaż po wczorajszym strojeniu myślę że dałby radę bo jest naprawdę spora różnica! szkoda że dziś na rolkach nie wylądowało auto to by było wiadomo co i jak.
oglądałem na targach, ładny jest, czysto i bez przesady.
Autko bardzo zacne
eclips daje rade, mr2 matiego i jakiś czarny cvc na willwodach wymiękli a i prawie udało się objechać rafiego, chociaż po wczorajszym strojeniu myślę że dałby radę bo jest naprawdę spora różnica! szkoda że dziś na rolkach nie wylądowało auto to by było wiadomo co i jak.



4x4 daje gwarancje zawsze swietnego startu jak było widac z Rafim ale z lotnego to juz czterołap szału nie robi niestety
Daje rade, ja jestem zadowolony z tego jak jeździ.
W poniedziałek w nocy został jeszcze raz wystrojony i jest mega poprawa. Zamiast MBC mam EBC oraz w końcu mam czujnik tem pow zasysanego.
Zostało poprawione to co mi nie odpowiadało. Przez to, że wcześniej był MBC doładowanie miałem tylko 0,7 bar, ktore rosło do 1,4 na wyższych biegach. Teraz turbina szybciej się wkręca i ma 1,5 juz od pierwszego biegu. Została zrobiona korekcja dla zimnego silnika, której też wcześniej nie było. Ogólnie jest duzo lepiej, z dołu i z niższych biegów jest teraz agresywniejszy.
Mati79, na 1/4 nie jeździ się rolowanego
Fotki z targów


Mati79, na 1/4 nie jeździ się rolowanego



Nie kazdy zyje jedynie 1/4 mili...
nie no jasne, ale akurat odnośnie dobrego startu było mówione a tu nagle rolowany się wkradł
rolowany to był z civicem jakimś i MRką i mimo przysypiania octana to i tak je spokojnie przechodził, z rafim było ze startu i przechodził go dopiero na samym końcu ćwiartki gdzie octanowi się już kończyła chyba 4?
no ale ja to mialem w samochodzie ladniejsza kolezanke niz ty octane
Taa, moją laseczką w środku był tieesto, więc...
Ale fakt twój cvc z laseczkami wyglądał całkiem całkiem, pasowały one tam w środku.
Ta blondyna marna w ryj, ale ta druga jakby jej odessać trochę udo to git!
Ojj ładnie sie prezentuje Skąd taki czerwony dywan wyczesałeś ?


Skąd taki czerwony dywan wyczesałeś ?

z ek9
Dywan jest w pytke Niezla zmyłka wyszła z połową dywanu, heheh
Jak kupowałem to wydawało mi się, że ma 2m szerokości a wyszło trochę mniej, następnym razem 2 połówka i będzie git.
0,7 kup od razu. połówka to tak tylko na smaczek
Jak to jest tkanina która została z obicia foteli
Sam jestes z foteli, to dywan z ek9
no ale ja to mialem w samochodzie ladniejsza kolezanke niz ty octane


a dlaczego mężczyźni nie mają celulitu?











bo chujowo wygląda...
Fajny tafił mi się właśnie przeciwnik. Mianowicie audi R8:D Trochę się chyba nie spodziewał, że stary eclipse może być szybki i jak była okazja na dwupasmówce to zaspał i nie dogonił. Potem leciał cały czas za mną. Aż w końcu na którychś tam światłach chciałem mocno ruszyć i spaliłem sprzęgło;) i już dalej odpuściłem go bo śmierdziało i nie kleiło. Po tym ostatnim strojeniu doszło bardzo dużo Nm z samego dołu bo wcześniej nie miałem problemów ze sprzęgłem.
No to rzeczywiście trafiłeś na godnego przeciwnika... szkoda tylko tego sprzęgła
Update pierwszej strony.

Z nowości to kupiłem trochę gratów, żeby sztywniejsza buda była. Przednia czerwona rozpórka megan racing, tylna dolna oraz tylna górna mocno rozbudowana. Oraz czerwone przewody i ładne mocowania chłodnicy, tak żeby ładniej było pod maską na przyszły sezon. Graty pewnie będę montował na wiosnę.

przepraszam, ale to rusztowanie na tyl to niezly lol jak spojrzy sie na sposob wykonania mocowan do kielichow.. to ma cos usztywniac?
A no faktycznie, nie przyglądałem się wcześniej Dospawa się płaskowniki i będzie git
Świetne auto. Gratulacje Octane.
hmm... na sprzedaż?
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10616162
powrot do vtec'a
vtec'i nie są snobistycznie szybkie
moze nie snobistyczny, ale zwykle najszybszy
http://www.youtube.com/watch?v=Tbekh2b8a8U
Nagrałem filmik. Jak robiłem próby to ostrośc była lepsza niż w tym nagraniu:( ale mniej więcej widać gdzie jest wskazówka. Dobijam do 140mil/h czyli ok 220. Nawierzchnia była mokra więc start tak sobie wyszedł. Ale widać przy wyższych prędkościach jak jedzie:p
znowu Panie nie wiele widac a kamerka gdzie byla pod czapką ?
Pod czapką?



W zębach
Poprzez złącze USB zgrałem obraz prosto z moich oczu Ale że było rano to jeszcze ostrość nie ta była zaraz po przebudzeniu.
Niezły projekcik, taka fura zawsze mi się podobała, ale niestety nie moge miec 2 niepraktycznych aut...
Widziałem na targach auto, macałem, ale jako że nie siedze codziennie na forach i nie przegladam wszystkich tematów nie wiedziałem ze to Twoje
http://www.wspolczesna.pl...y=autotunning03

moze passwordowcy Cie wespra
Widze czesto autko na ul. Tysiąclecia jak śmigasz
Ładnie sie prezentuje
Octan jezdzi zawsze w czapce z nutri
Drogowcy staraja się, ale eclipse zawstydził drogowców:p
hehe ja dzisiaj wyjechałem solką i miałem to samo
tyle sniegu

u mnie nawet grama sniegu nie ma

pewnie zarobek spory na takim odsniezaniu
nie szkoda Ci go?
nie szkoda Ci go?



Pewnie nie bo Octane jest http://www.youtube.com/wa...feature=related
Szkoda, zajebiście szkoda, ale nie mam innego samochodu , a autobusem nie bede jeździł w taką pogodę.
napęd 4x4 jest idealny na śnieg, aż żal nie jeździć w zime
Eclipse sprzedany