MODEL: Mitsubishi Evolution VII , 2001, AWD

SILNIK: Seria
Plan: Od stroke kita po zakucie. Większość HKS lub AMS

UKŁAD DOLOTOWY: seria
Plan: Będzie ale brak na razie decyzji

ELEKTRONIKA: Turbo Timer HKS
Plan: Wskaźniki Defi doładowania itp

UKŁAD NAPĘDOWY: Napędy seria, Zamontowane sprzęgło organiczne Extreme z lekkim kołem zamachowym
Plan: Mocniejszy szperunek do tylnego dyfra( tak żeby kliakało )

ZAWIESZENIE: Seria
Plan: Tein SS lub HKS HiperMax Pro

UKŁAD WYDECHOWY: 3 cale by KwasMet ,
Plan: korekta przez SSG czyli zciszenie ( nie da rady jeździć z Dzieckiem )

UKŁAD HAMULCOWY: Tarcze nawiercane Brembo Oro / klocki DS2500 - przód i tył, Przewody hamulcowe Goodridge w stalowym oplocie.
Plan: Większe , dużo większe .

BODY-KIT: Seria, Lampy Ksenon ,
Plan: Karbon czyli przedni zderzak, tylny zderzak, maska , klapa, błotniki, dach, drzwi. Ewentualnie laminaty i zmiana koloru na biały .

ŚRODEK: Seria ( fotele recaro )
Plan: Kierownica Personal , Pasy Takata, Fotele Bride Zetaii Neos , Gałka zmiany biegów Skunk2, Fotelik dziecięcy Recaro Black.

CAR AUDIO: Radio CD/Mp3 JVC
Plan: brak

INNE:
BOV HKS SSQV, Pompa Wallbro, Płyta pod silnik karbon-kevlar (taka jak w N-Grupie)

KOŁA: Seria 17”
Plan: Advan RG lub Volk Gsr.

MOC: 357KM/460 Nm
Plan: 600+


Bazą do modyfikacji będzie ten pojazd czyli Evo zakupione w Naszej kochanej stolicy. Większość pewnie zna to auto ale chciałbym przedstawić też jak będzie ewoluowało w trakcie nie długiego czasu i jak firma SSG potrafi robić bardzo dobre projekty.
Poprzedni projekt ( HondaK20) już rozebrany ,więc korzyści z jazdy będę czerpał z tego pojazdu. Może nie jest jeszcze tak JDMowe jak Honda ale będzie się rozwijało na pewno w dobrym kierunku.
Zdjęć będzie więcej na razie jedno zapożyczone od poprzedniego właściciela.

Gratuluje Darku! Bolek nadal mi placze przez telefon.
Jest fajowy. Cośtam tylko wyje przy skręcie, ale marchewy wali soczyste przy pełnej kurwie - good job!
to jest to??


[ Dodano: 2009-11-04, 20:24 ]
tak
Tak
Dobry zakup - evo to chyba najlepszy wybór po Hondzie
karbony beda kozak wygladaly na czarnym nadwoziu! gratki darko
Widzę że wszystko już przemyślane , świetne auto i najładniejsza z evo gratuluje i powodzenia w planach !!
Bolo widze ze pozbył sie EVO w dobre rece,gratuluję...
Po projekcie z Honda to strach sie bac

Gratuluje
Wojtus posra sie z wrazenia
Plany są mega zacne, mam nadzieję, że wszystko pujdzie po twojej myśli. Patrząc na cvc to nie mam wątpliwości, że będzie z tego evo potwór.
fajowe, uberfajowe, ale z tym wyciszaniem wydechu do jazdy z dzieckiem to moglbys sie nie wyglupiac
Z tego co mi wiadomo auto ma byc na spoty. Wiec kubelek w wersji xxs bedzie montowany
fajowe, uberfajowe, ale z tym wyciszaniem wydechu do jazdy z dzieckiem to moglbys sie nie wyglupiac



!markos, może jest za cicho i dziecko jak wrzeszczy to zagłusza wydech?


Gratulacje i powodzenia w modyfikacjach.
Świetne auto, jeszcze lepsze plany. Oby wszystko się udało i cieszyło bezawaryjnością.
Powodzenia
Piękny samochód, moim zdaniem najfajniejsze Evo i do tego w czerni - pięknie

Plany też świetne, więc życzę powodzenia w realizacji
Pozdrawiam
forrest ty ch****
niech się dzieje wola twoja
.


Plan: Kierownica Personal , Pasy Takata, Fotele Bride Zetaii Neos , Gałka zmiany biegów Skunk2, Fotelik dziecięcy Recaro Black.




ja bym odrazu ze 2 jakies foteliki sprawil, zeby symetria byla (dobre rozlozenie mas)
dwa zdecydowanie lepiej sie prezentują

ale cięzkie są w ch...
ja bym odrazu ze 2 jakies foteliki sprawil, zeby symetria byla (dobre rozlozenie mas)


Hio przecież wiesz że będa dwa ale najpierw niech się mała urodzi.

A zakup już opity? Bo jak nie opity to się zepsuje
Opity będzie napewno jak już będzie w domku .
Narazie wiadomo gdzie jest i co się dzieje.
Piekny Gratuluje wyboru!
To juz wiem czyje Evo miało przyjechać wczoraj jak byłem, Dareczku gratulacje x2!! A i można by opić coś
gratuluje zakupu! Z zaciekawieniem będę obserwował rozwój nowego sprzęta!
dawaj więcej fot!
Ładne i znane . Dobry wybór.
Auto tylko na spoty, czy tez jakas cwiara albo time attack??
moje marzenie - evo 7 z takimi modami jak planujesz
właściwy samochód we właściwych rękach... powodzenia Darku
EVO to naaaaprawde dobry wybór
No po tym co było modzone w Hondzie to aż strach się bać.

A co do wyciszania wydechu - tez to musiałem u siebie uczynic po narodzinach córci

A EVO - może za 2~3 lata

Powodzenia
piekne w czerni
bedzie szal
To juz wiem czyje Evo miało przyjechać wczoraj jak byłem, Dareczku gratulacje x2!! A i można by opić coś


Pat zapraszam do siebie jak masz ochotę .
No po tym co było modzone w Hondzie to aż strach się bać

zeby tylko darek znalazl wiecej czasu na jezdzenie... to juz bedzie w ogole miod!
Fajnie fajnie...
Teraz czekać na zmagania z poprawieniem osiągów pora lukać....
Pat zapraszam do siebie jak masz ochotę .


uważaj bo skorzystam
to auto jest kotem nawet jako seria...
uważaj bo skorzystam


Ale na co mam uważać , Przyjeżdżaj z ekipą w sobotę 14stego i bedzie ok.
Ehhh, aż się łezka w oku kręci...
Daj spokój Bolo kupisz sobie nowe.
skoro auto na spoty to kiedy bedzie mozna je zobaczyc na jakims Łódzkim spocie?
z ciekawości... ile seryjne Evo ma na ćwiartkę?
Seryjne jakieś 13.xxx.

To moje na tym setupie powinno robić jakieś 12.3 - 12.5 s. ale to nie jest auto na 1/4 tylko zakręty

P.S.Teraz już Darka a nie moje...
Seryjne EVO (do 300KM) jeżdżą slabo na 400m mimo rewelacyjnego startu

Takie evo 7-9 360+ dzięki 60ft na poziomie 1.6-1.7s tak odskakuje na starcie że 400m robi się za krótkim odcinkiem żeby je dogonić

Z kolei Evo10 jest dużo wolniejsze od poprzednich, bo np. GT350 da się przegonić na 400m

to takie moje 0.03pln względem mojego auta
Oczywiście jak Ci się sprzęgło nie ślizga.........
nie wszyscy żyją ćwiartką Nawet już 300+ do tego 4x4, świetna trakcja dają mase frajdy Jechałem kawałek Sti po śliskim... różnica nie do opisania.

Gratuluje świetnego auta i jak zwykle konkretnych planów. Będzie bardzo szybko

Ogólnie Evo zawsze mi się mega podobało.. Może za jakiś czas
Stroker na jaką pojemność??
Siakes 2.2 tam siedzi czy inny wuj.
No to potencjał już jest.
Siakes 2.2 tam siedzi czy inny wuj.



Na razie to 2.0 tam siedzi.
A najsensowniejszy stroker do Evo to 2.3.
nie wszyscy żyją ćwiartką



chodziło mi bardziej o porównanie do wolnossącej K-serii Foresta...

nie wszyscy żyją ćwiartką



chodziło mi bardziej o porównanie do wolnossącej K-serii Foresta...

Dobrze. Jesteś usprawiedliwiony
Zaczynamy kompletować auto .
Narazie felgi i opony .

Może to nie Advan ,ale na początek do nauki i upalania musi wystarczyć .
Reszta gratów za chwilkę .
Większość płynie i leci.
Jebać advana. Pancerna felga Compomotive pierdyliard bardziej mi pasuje na upalania do tego pojazdu. Dobry wybór
czyli to bedzie time attack'owe auto czy dragowe??
gdzie evo do dragu
gdzie evo do dragu


nie widziales??
widziałem ale chyba troche nie pasi imho...
i doskonale o tym wiesz
dobre kółeczko, będzie zamiatać na torze...
Darek, wyjechałeś już na tym kole?
Bo godzine temu widziałem czarne evo na tych compomotivach na ul. Sienkiewicza

Dobry wybór.
Nie, jeszcze nie jeździłem .
Narazie kompletuję sprzęt bo w aucie obecnie są robione prace blacharsko-lakiernicze.
Jeszcze zostaje kwestia opon , w sensie jakie??
Na asfalty R888 proponuję do upalania
fajna felga ale ja bym tu widział taką:

No ta tez oczywiście fajna ale felgi będą do upalania więc szkoda mi volk na naukę jazdy po zakrętach.
w ogole taki samochod to jak na nauke jazdy troche overkill... civic w koncu nie dotarl na zadne zakrety, right?
Civic to był ułomny na zakręty. Ej z K serią to raczej nie jest dobre połączenie na zakręty. A uczyć się na evo.. hmm sam bym tak chciał.
Ej z K serią to raczej nie jest dobre połączenie na zakręty.



hmmm dlaczego?

kozak auto !

kibicuje pojektowi

P.S. jak chcesz jakieś felgi do upalania i jakieś slicki to pisz PW coś wybiorę w dobrej kasie
Ej z K serią to raczej nie jest dobre połączenie na zakręty.

możesz to Octane rozwinąć?

może nie 2d ale pięknie sobie daje rade na zakrętach


Civic to był ułomny na zakręty. Ej z K serią to raczej nie jest dobre połączenie na zakręty. A uczyć się na evo.. hmm sam bym tak chciał.



http://www.youtube.com/watch?v=Ta-yZYsLLX4

300koni widziałem go na zywo w akcji, pięknie zapitalał i trakcja super. Kilował niejedno Evo

https://www.icetronix.com...x?page=car&id=6 opis
tak btw, to niezły drętwus z evo bez spoilera...
http://www.youtube.com/watch?v=Ta-yZYsLLX4

300koni widziałem go na zywo w akcji, pięknie zapitalał i trakcja super.



od samego poczatku filmiku zastanawialem sie kiedy dogoni tego dymiacego 4 gena

bardzo ladnie jezdzi.

a teraz koniec gadania- temat jest o EVO, ktore do wolnych pewnie nie bedzie nalezalo

Civic byl szybki i w zakretach tez pewnie dawalby sobie znakomicie rade, ale Darek chcial samochod ktorym moglby sie na "codzien" przejechac.
Darek chcial samochod ktorym moglby sie na "codzien" przejechac.

ciekawe jak długo
Darek chcial samochod ktorym moglby sie na "codzien" przejechac.

ja to bede sie cieszyl jak ten samochod w ogole bedzie jakos czesciej niz 3x w roku uzywany..
tak w gwoli obrony EG z K20 ..
EG z top setup w american touge chwalone przez Tsuchiye to chyba coś znaczy

EOT
ja to bede sie cieszyl jak ten samochod w ogole bedzie jakos czesciej niz 3x w roku uzywany..



Nie no też mam taką nadzieje
Autko ma być używane narazie jako autko uliczne.

Przyjechał zawias . Z wielu względów decyzja padła na TEIN.

ps. Na marginesie Honda w pierwszym sezonie była kilka razy na torze( kilka ?? bo tylko na tyle było czasu ) miedzy innymi na Poznańskim ALTcie i całkiem całkiem dawała sobie radę .
Pozdrawiam
jaki setup jaki czas na ALT??
jaki setup jaki czas na ALT??


Jaki setup ?? tzn: k20( 245 KM) zawieszenie tein ss, stabilizatory przód/tył . Regulowane wahacze przód/tył i koła na r888 i inne takie tam pierdólki. Jakie czasy ?? generalnie coś koło 1.59.00 . Szału nie było bo kierownik mało ogarnięty przynajmniej nie tak jak Ty Arv.

Takie małe coś a cieszy.
fju fju
Się bawią chłopaki
hehe, ładne
Witam
Auto lakierniczo odświeżone.
Czas na monataż różnych zabawek.


Koła do upalania
Auto lakierniczo odświeżone.

chyba nie zmieniles lakieru?