Jak będe miał kase to kupie właśnie to :twisted:

"Lancer Evolution VIII napędzany jest zmodyfikowaną 2-litrową, 16-zaworwą jednostką napędową Mitsubishi DOHC z czterozaworową głowicą, dwoma wałkami rozrządu, turbosprężarką i intercoolerem. Silnik nosi fabryczne oznaczenie ECI-MULTI 4G63. W europejskiej specyfikacji rozwija moc 195 kW ( 265 KM) przy 6,500 obr./min. Maksymalny moment obrotowy wynosi 355 Nm (36.2 kg-m) przy 3,500 obr/min.

Nowa konstrukcja turbosprężarki pozwoliła na optymalne wykorzystanie mocy w zakresie najczęściej wykorzystywanych obrotów: 3,000/4,000 obr/min. Pozwala to na osiąganie znakomitych przyspieszeń na poszczególnych biegach:

- 30 - 70 km/h (3 bieg): 5,2 sek.
- 60 – 100 km/h (4 bieg): 5,6 sek.
- 120 – 140 km/h (5 bieg): 4,4 sek.

Ponad to istotnym modyfikacjom uległy: pompa wody, kolektor dolotowy, tłoki oraz korbowody. Zmieniono charakterystykę pracy turbosprężarki, dzięki czemu silnik otrzymuje więcej powietrza."
Takie tam paplaniny znajdziecie na :hyhy: http://motonews.pl/servic...op=art&sid=626, a tu podźiwiajcie!

















Chyba lepsze od Evo VIII jest Evo IX -ma zmienne fazy , co podobno poprawiło dolny zakres Rpm , ciągnie od jałowych do końca i brak turbodzióry, chociarz ja lubie takie niespodziewane walnięcie :rotfl: Jak dla mnie to i tak najładniejsze było Evo VI i Evo V. A oto fajna VI

















:padam:
najbardziej hardkorowe EVO jakie widziałem, 930Bhp 1/4 MILE @10.25Secs:
To jest troche bardziej hardcorowe:
http://www.norris-designs.co.uk/demo-evo9.htm
Ale pod wzgledem mocy i jazdy na wprost nie ma na razie bardziej hardcore'owego niz to : :hyhy:
www.amsperformance.com/amsevoFLASH.swf
chyba najszybsze evo 8.95 na 1/4



to też dosyć ciekawe :]