MODEL: Civic Coupe 94r
SILNIK: D16Z9 – , przewody napieciowe firmy OBX, olej – Valvoline 10W40
UKŁAD DOLOTOWY: cold air intake firmy AEM
UKŁAD WYDECHOWY:wymieniony kol. wylotowy na Megan Racing 4-2-1, koncowy tlumik ala mugen reszta seria
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
UKŁAD HAMULCOWY: Przod - Tarcze EBC Turbo Grove plus klocki Green Stuff, Tyl - seria
ZAWIESZENIE: Zestaw Koni 1130
ELEKTRONIKA: seria
CAR-AUDIO: seria
ŚRODEK: SERIA
BODY-KIT: SERIA
INNE: Tylne światła zmienione na Clear Tail Lamp, zmiana kierunkow na pomaranczowe JDM i przednie leflektory Clear
PLANY: maska karbonowa, szort shifter + kit, ewentualnie zmiana lakieru ale jeszcze nie wiem, zestaw turbo(planowane ok. 200HP), zegary na slupek, nowy radiator firmy KOYO
MOC: seryjne 125 KM, a moze nawet troszke wiecej
OSIĄGIi: nie mierzone
0-96 km/h – nie mierzone
1/4 mili - nie mierzone
i pare fotek ktore przybliza wam moja EJ1
![](http://img204.imageshack.us/img204/8845/profilnm7.jpg)
![](http://img247.imageshack.us/img247/7825/silnikuc8.jpg)
![](http://img82.imageshack.us/img82/3458/dzidace2.jpg)
![](http://galeria.japanese-riders.pl/albums/userpics/10010/fotki_046.jpg)
![](http://galeria.japanese-riders.pl/albums/userpics/10010/fotki_008.jpg)
i planowany nowy lakier dla niej to taki :
![](http://img424.imageshack.us/img424/8240/jdmwzieleniid5.jpg)