SILNIK: b20a3 swap na b20a5 w którym padły panewki
UKŁAD DOLOTOWY:odizolowana rura pvc zakończona filtrem stożkowym K&N
UKŁAD WYDECHOWY: własnego pomysłu zrobiony na 60mm rurce bosala,strumiennica ,tłumik końcowy od Laguny 2, wydech zakończony dwiema końcówkami ultera
UKŁAD NAPĘDOWY: krótka skrzynia od ex odciążone koło zamachowe
Zawieszenie:przód obniżony tył stoc i tak nisko siedzi
UKŁAD HAMULCOWY: stoc
BODY-KIT: jakieś tam dokładki przyczepione przez poprzedniego właściciela
ŚRODEK: sportowe nakładki na pedały gałka razor i kiera jacky
CAR-AUDIO: radyjko 2 dinowe high power głośniki przód nokia narazie jbl gt5 na tyle , skrzynia jbl 1204b wzmak jbl 1100w + kondensator , przewody macrom mpk21:rotfl:
KOŁA: exipy 16" z oponami Falken zex512 na przodzie 205/50/16 tył 225/45/16
MOC: była duża ale posypały sie panewy
MODYFIKACJE: to co zdążyłem poprawić po poprzednim właścicielu, pomalowanie alu w grafit , ściągnięcie lusterek ala M3 wsadzenie elektrycznych od 16v , wywalenie bocznych kierunków ala tesco z niby wlotami , wsadzenie Bi-Xenonów z gładkimi szkłami , przedni zderzak od przedlifta z dokładką od espace, wsadzenie audio z dwu dinowym radyjkiem,swap silnika z b20a3 na b20a5 16v z lżejszym kołem zamachowym ,wsadzenie wałków od b20a7 czyli najmocniejszej wersji
PLANY: swap h22a leży w garażu ze skrzynią m2b4 lub u2q7 w zależności na co fundusze pozwolą ,większe obręcze bo na tych h22a może trzeć o asfalt,zrobienie blachorki i odnowienie lakieru , przyciemnienie szyb , przerobienie tyl;nego zderzaka i progów bo jakoś mi nie pasują
![](http://prelude3web.com/forum/imgshack/_f/f_0009766.jpg)
![](http://prelude3web.com/forum/imgshack/_f/f_0009306.jpg)
![](http://prelude3web.com/forum/imgshack/_f/f_0009305.jpg)
i taki tam filmik jak to było kiedyś z pralką
http://www.youtube.com/watch?v=ZuPUwBlqXys