SILNIK: seryjne D14A4
Plany: początkowo lekkie modyfikacje d14, a jak fundusze pozwolą to swap na d16a9
UKLAD DOLOTOWY: Stock
Plany: CAI + stożek Fujita
UKLAD WYDECHOWY: Obecnie jakaś armatka żeby nie było tej cienkiej rureczki
Plany: Kolektor ebayowy + cały wydech 2' na dwóch przelotowych tłumikach (armatkę musi zastąpić coś bardziej przypominającego seryjną puchę)
ELEKTRONIKA: Stock
UKLAD NAPĘDOWY: Stock
Plany: Skrzynia od d13b2
ZAWIESZENIE: Felgi OZ Racing Superturismo 15' z naciągnietymi oponkami Yokohama Parada Spec 2 195/50/15
Plany: Jeszcze nie wiem dokładnie co ale na pewno pójdzie troszkę na glebę (myślę nad zawieszeniem KONI)
UKLAD HAMULCOWY: Stock
Plany: Swap na hamulce z VTi +przewody w Oplocie Goodridge
BODY-KIT: Przednie lampy a'la VTi + tylne święcące "prawie jak JDM" + Gaseb style
Plany: Przednie halogeny + dokładka od SiR-a
ŚRODEK: Stock
Plany: Zegary a'la Spoon + cup holder + mieszek z gałką od EK9
CAR-AUDIO: JVC KD-G331 + 2 głośniki JVC z przodu + 2 Magnaty z tyłu
INNE: Sticker tuning
MOC: 90HP
ZDJĘCIA:
Świerzo po zakupie:


Już na nowych felgach i z wydechem





Lampy po przeróbkach:


Pokrywa po odświeżeniu:

Przednie lampy "prawie jak VTi"

Nowe oponki



Tak prezentuję się na nowych oponach z normalnym profilem (wcześniej był 45)



