Silnik: H20 benzynówka + LPG
Skrzynia: Automat
Zawias: Jak w każdym wózku, twardy jak cholera, opony nalewki.
Heble: 4x tarcze + porzadny rękaw
Interior: fotel + pas 1 punktowy i kierownica, wskaźniki temp oleju i wody
Body: odmalowany seryjnie, widły 80cm
Oświetlenie: 2 halogeny dla dobrej widoczności w zakamarkach magazynu
Waga: 3,5 tony
Dodatkowo: maszt duplex, zasięg ok. 5m, udźwig do 1,5 tony
Narazie seria, trzeba trochę popracować nad nim coby mógł Toyotki odstawiać, Hysters zostaje z tyłu :devil:
Driftuje się bardzo ładnie, bardzo przewidywalna maszyna, donuty robi od niechcenia















JDM ?
Kupiłem też ostatnio Hondę ale musze nad nią poparacowac troszki, bo porzedni właściciel jej nie szanował.

3 biegowa skrzynia
edit 2008.02.16



I kolejny potwór w stajni Juz mam go od czerwca 2007 ale jakoś pochwalić zapomniałem
Isuzu Trooper Magic II
Silnik: seria 2.8 - diesel z suszarką i coolerem,
Moc: około 100 koni (w 91 roku )
Zawias: seria, 2 komplety kół: lato - 255/70/15 felga stalowa 15x8 gunmetal, zima - 265-75-15 felga stalowa 15x6,5 gunmetal
Wnętrze: stock ale trzyma dobrze
Oświetlenie: dodatkowe światła drogowe na orurowaniu, stock halogeny w zderzaku
Bodykit: orurowanie przedniego zderzaka
Plany: pomalować całe auto, jakieś gadżeciki i można jeździć do końca świata





Wóz służy do wożenia ciężkich rzeczy, w większości po utwardzonych drogach, więc przepraw nim zaliczać nie zaliczam (choć po lasach czasem jeżdżę ), karierę wyścigową również już zakończył

nie moja fotka, więc w tle zaznaczony ciekawy element myśli konstrukcyjnej [/b]