Po rozbiciu czewrwonej byla chwilowa przerwa z japoncami i od jakiegos pol roku stoji w garage March

A wiec po koleji:
MODEL:
Nissan Micra K-10 Super S Topic 92'

SILNIK: MA12- 1235cm
modyfikacja głowicy

UKŁAD DOLOTOWY:seria

UKŁAD WYLOTOWY:przelotowy

ELEKTRONIKA:brak

UKŁAD NAPĘDOWY:skrzynia i sprzegło seria

ZAWIESZENIE:
sprezyny Jamex -35 i amortyzatory KYB exel-g

UKŁAD HAMULCOWY:tarcze wentylowane,klocki seria

BODY KIT:
Czarny metalic ubrany w pełen pakiet wersji Super S(czyli wszystko tak jak bylo w czerwonym)
poszerzenia,szerokie zderzaki,lotka na klapie oraz atut wersji TOPIC czyli elektrycznie otwierany dach,amber corner light's,blacha NISMO za szyba oraz Advany,domokun i No fat chicks

ŚRODEK:
Typowe dla SS- mocno wyprofilowane siedzenia,skorzana 3 ramienna kierownica,czarna deska,tapicerka,wykladziny,slupki,podsufitka(dach),zegary z obrotkiem,shift knob & seat belts by NISMO

CAR AUDIO:
radyjko i 2+1

ZDJECIA:
na seryjnym zawiasie jeszcze





na felgach od kumpla





MOC:60KM/96Nm-seria nie mierzona

aktualnie jestem na etapie poszukiwan jakiejsc nituzinkowej felgi bo nie mam co na lato ubrac

PLANY:srobowac podzialac cos w sprawie zwiekszenia mocy i zalozyc kolko
chyba zaraz "sparta" będzie
ja tam cisnien nie widze tylko dopisz plany jakies itp... autko fajne,ladne tylko fakt jakies fajne fele musisz znalesc cos z mocą tez mozna by było poćwiczyć
fajny samochodzik i nie honda

[ Dodano: 2009-02-16, 00:30 ]
Ano byl. projekt nisko budzetowy i male doladowanie chyba cos na poziomie 0,3-0,5 bara i wszystko to przez Blosa i na LPG problemem byla tylko wydmuchujaca sie dosc czesco uszczelka pod glowica no i wystrojenie tego jakos sensownie na blosie. nie bardzo orientuje sie jak uturbic gaznikowca zeby potem bez dziwnych charcow jedzil bez problemowo w kazdych warunkach.
wiem ze mozna zastosowac wtrysk i sprawa sie ulatwia.gdzies widzialem na necei wlasnie teki patent
Może swap na jakieś SR16VE? Fajna micra. Zawsze mnie interesowało jak modować samochód do którego nie ma tylu gratów na ebayu jak do cvc.
Zawsze mnie interesowało jak modować samochód do którego nie ma tylu gratów na ebayu jak do cvc.



wierz mi da się i wcale nie gorzej... aczkolwiek swap na sr16/20 to raczej w nastepnym nadwoziu micrusa... swojego czasu Antoni Skudło wygrywał w MPRC właśnie micrą tylko wersją z 92-96 auto dysponowało silniczkiem 1.3 o mocy 180km i ważyło coś kolo 700kg
mi sie podoba. ten otwierany dach to ori?
tak ori ..
dzięki niemu nie musi się garbić jak prowadzi
tak ori ..
dzięki niemu nie musi się garbić jak prowadzi



Rozumiem, ze w takim razie w seryjnym wyposazeniu byly binokle i moskitiera na zeby ??

Fajna autko, napewno inne, mozna z niego cos fajnego zrobic.