Silnik:
-tłoki wiseco 87mm
-korby eagle
-panewki nominał ACL Race
-śruby do głowicy ARP
-uszczelka Cosworth 87mm / 1,1mm
-nowy rozrząd Motrex
-obróbka silnika
-szlif cylindrów + honowanie
-szlif bloku
-osiowanie bloku
-wyważenie wału /nominalny/
-oróbka glowicy
-nowe zawory nowe prowadnice uszczelniacze
-nowa hydraulika
-wtryski 550 Denso
-regulator ciśnienia paliwa Turbosmart
-Walbro 255
-stożek Pipercross
- obecnie seryjne turbo
-seryjne wałki
-regulacja VTC - Haltecha
-wydech przelotowy 3"+ DP - custom KMS
-cooler + orurowannie- chinol
-bov chinol
-chłodnica oleju Mocal
Elektronika:
-Haltech [strojenie KMS]
-Map sensor
-Zegary STRI boost,egt,oil press.
-Shift light - haltech
-boost control - haltech
Napęd:
-elektro szpera 100%
-spiek XTD 6 łapek
-short shifter Nismo
Zawieszenie
-zwiększony promień skrętu
-koła 17 ze sky-a GTS
-gwint Apex
-hamulce prżód EBC Turbo Groove
-klocki Red Stuff
-Komplet poliuretanów Power Flex
Body
-seria + dokładka pod zderzak
-grill silvia




Dziś byłem na hamowni i wypluło na seryjnych wałkach i seryjnym kończącym się turbo [doładowanie pikuje na 1,3 potem bardzo szybko spada na 0.9 0.8]

W przyszłym tygodniu wjedzie nowe turbo i stroimy dalej zobaczymy co wyjdzie.