Witam postanowiłem zaprezentować autko do codziennej jazdy ale i do polatania okazjonalnie na parkingach czy np . treningach. Jest to nissan 200sx S14 95r budowane od podstaw , plany są takie aby stale je modyfikować ale bez utraty funkcjonalności ma być to auto w miarę na co dzień.

Silnik:
-tłoki wiseco 87mm
-korby eagle
-panewki nominał ACL Race
-śruby do głowicy ARP
-uszczelka Cosworth 87mm / 1,1mm
-nowy rozrząd Motrex
-obróbka silnika
-szlif cylindrów + honowanie
-szlif bloku
-osiowanie bloku
-wyważenie wału /nominalny/
-oróbka glowicy
-nowe zawory nowe prowadnice uszczelniacze
-nowa hydraulika
-wtryski 550 Denso
-regulator ciśnienia paliwa Turbosmart
-Walbro 255
-stożek Pipercross
- obecnie seryjne turbo
-seryjne wałki
-regulacja VTC - Haltecha
-wydech przelotowy 3"+ DP - custom KMS
-cooler + orurowannie- chinol
-bov chinol
-chłodnica oleju Mocal

Elektronika:
-Haltech [strojenie KMS]
-Map sensor
-Zegary STRI boost,egt,oil press.
-Shift light - haltech
-boost control - haltech

Napęd:
-elektro szpera 100%
-spiek XTD 6 łapek
-short shifter Nismo

Zawieszenie
-zwiększony promień skrętu
-koła 17 ze sky-a GTS
-gwint Apex
-hamulce prżód EBC Turbo Groove
-klocki Red Stuff
-Komplet poliuretanów Power Flex

Body
-seria + dokładka pod zderzak
-grill silvia






Dziś byłem na hamowni i wypluło na seryjnych wałkach i seryjnym kończącym się turbo [doładowanie pikuje na 1,3 potem bardzo szybko spada na 0.9 0.8]


W przyszłym tygodniu wjedzie nowe turbo i stroimy dalej zobaczymy co wyjdzie.
piękny nissan Gratuluje
Daily driver z elektroszperą- jesteś hardkorem.
Masz na to certyfikat?
Tak mam mocny prąd i gruby drut w migomacie.
Zaraz zaraz... to ten wózek co gdzieś mi się obił o oko w TVN Turbo?? Bardzo fajny sprzęt
Tak to ten sam wóz budowałem go dla klienta obecnie modyfikuję go dla siebie.
to TY byles w GRojcu w srode na placu???:>
Tak a co? tylko szybko miski wskoczyły na placyk.Druga sprawa byłem tam pierwszy raz i nie wjeżdzony w nawierzchnię bardzo śliska, można polatać jedynka w odcince nieco dwa ale za mało miejsca na dwójkę.
Piękna bestia do latania bokami
jak na daily driver to bardzo fajne graty bardzo podoba mi się ten przedni grill Silvia, naprawdę dobry smaczek gratki fury
no to niezle niezle CI szlo bylem pod wrazeniem marchewa z rury szla;p heh musisz mnie tym przewiesc jak bedziesz nastepnym razem bo warto przezyc takie cos;d
Spoko do tego czasu już będzie nowe śmigło,więc jak się tylko spotkamy to nie ma sprawy.
no oka spoko ;] to podejde do CIebie i zagadam;]
Po ogarnięciu nieco doładowania na seryjnym T28 wyszło >

Poprawiła się nieco góra co widać doszło 10km więc jest spoko ale już nie będę więcej męczył tej turbiny wkrótce wjedzie coś innego.Doładowanie łapie pika 1,3 po czym spada do 1.0.
Hmm...
ponad 400 niutów jest przez 100obr, tak samo powyżej 250km jest przez tyle samo. Był w ogóle sens? Jak ma być widać wynik to tak, a do codziennej jazdy ja bym obciął ten pik który jest - mija się on z celem.
Jak dla mnie mocno kontrowersyjny wykres.
ja bym powiedzial, ze nie mocno kontrowersyjny, tylko calkiem bez sensu.. zmieniasz biegi przy 5000rpm, zeby przebic sie potem w ten kawalek, gdzie dzieje sie cos powyzej sredniej?
najpierw strzał i brak trakcji, zmula do mocniejszej serii, zmiana biegu, znowu brak gripa.... wg mnie totalnie bez sensu
Spokojnie ogarnę to już wkrótce wylatuje seria turbo wjedzie coś rozsądnego + boost już będzie szedł po kompie a nie po Mbc więc nie ma się co napinać że bez sensu bedzie ok.

[ Dodano: 2009-09-21, 19:39 ]
Widzę Kamil, że prace przy Twoim 'codziennym' aucie posuwają się do przodu, maska i wydech widziałem co prawda u Ciebie, ale przed założeniem, efektowniej i efektywniej w S14 niż na półce NICE DAILY DRIVER
ps. hydraulik przyda się na parkingi, do dzieła