MODEL: Nissan 240sx s13, 1989, coup'e, 2 drzwiowa
SILNIK: ka24e jest, turbo T28 w trakcie
UKLAD DOLOTOWY: seria, bedzie filtr grzybkowy z przepływką HKS
UKLAD WYDECHOWY: seria w planach kompletny Kakimoto
ELEKTRONIKA: Przy większej mocy pojawi się AEM standalone
UKLAD NAPĘDOWY: seryjna szpera
ZAWIESZENIE: seria w planach tein drift
UKLAD HAMULCOWY- seria
BODY-KIT: seria. w planach przód od silvi s13 plus body kit kouki JDM
ŚRODEK: seria w planach klatka, jeśli się uda to fotele BRIDE
CAR-AUDIO: brak i tak zostanie
INNE: Z uwagi na to że silvia s13 jest niedostępna udało mi się zakupić to oto cudo. Jest w opłakanym stanie ale kilka nie przespanych nocy i wróci do stanu prawie idealnego. przez dwa lata stał nie odpalany. Mechanicznie ok blacharsko nieźle jak na 89' trochę pogniecony.
MOC: seria 145 km w planach na początek 250km


ZDJECIA:




Radzę zapoznać się z regulaminem.
Radzę zeswapować na SR20DET. KA24 nie jest zbyt "rozwojowy"
Dobra baza

SR20 też nie jest zbyt rozwojowy.
Nareszcie jakaś żyjąca coupe'ta Czy może to za dużo powiedziane ?

A co do rozwojowości to zależy czego się szuka i ile ma się kasy, kids
Dobra baza

SR20 też nie jest zbyt rozwojowy.



Zależy gdzie kto ma zamiar skończyć swój rozwój
No to prawda. Wiadomo że wszystko zależy jak kto rozumie słowo "rozwojowy". Bo sr sie kończy "w Polsce" powiedzmy przy 400KM, a powyzej jest juz nie stabilnie, łamiące sie Y'greki itd. Ale wiadomo z drugiej strony że 350KM może być stabilne i do tej mocy silnik jest faktycznie "rozwojowy".

A KA24 jest mało w dodatku uturbionych, to bedzie unikat chociaż, a podobno znosi całkiem dobrze pałowanie.
KA24 to silnik z ciezarowki, a co do sr to Maru dobrze prawi, chyba ze nie poszukujesz mocy powyzej 400km, zawsze mozna wsadzic IHI od lancera, ma twin scroll, nei ma tego laga co inne turba tej wielkosci i do 390km starczy, na tym pulapie sie konczy;) powodzenia w modach bo auto jest jedyne w swoim rodzaju:) pozdro
Nareszcie jakaś żyjąca coupe'ta Czy może to za dużo powiedziane ?



Auto jest w 100% żyjące. Sprawne itd. umarły tylko elektryczne pasy i klima (chociaż jest nabita) więc to pewnie cos z elektryką. Jedyne co mu potrzeba narazie to przywrócić wygląd który pokaże chęć do życia bo jak na razie strasznie mi go szkoda że tyle czasu był zaniedbywany. Co do silnika narazie zostaje jest w niezłym stanie, uturbienie na tip top podobno nieopłacalne w porównaniu do sr ale wolał bym KA. W samochód muszę włożyć dużo serca. Czeka mnie ciężka praca.
mijam czasami to autko zaparkowane na Grochowie i powiem szczerze, że robi wrażenie spore, z zewnątrz wygląda bardzo dobrze

jakbys chcial zaimportowac front z silvii to sie da
juz nie stabilnie, łamiące sie Y'greki itd.


to nie kłopot mocy tylko tego kto to sklada ... i na czym sklada
Delikatnie mówiąc nie darzę ka24de sympatią, a już ka24e to dla mnie totalny zgon... Ale nie mój cyrk, nie moje małpy, rób sobie z nim co chcesz.

przez dwa lata stał nie odpalany



Jeszcze w zeszłym roku jeżdził w tym raczej też więc nie dramatyzuj
Ładny był, ale wrastał w chodnik tam centralnie.
Co do mocy to masz racje że nie potrzeba wiecej, bo majac te 380KM mozna namieszac w niejednych zawodach, tylko potrzeba umiejetności.

A co do KA24..... no cóź, co user to inna opinia. Wiadomo że duzo moce z tym silnikiem to utopia, ale do 250KM nie widze sensu swapowac Sr-a.
Też nie.Nie ma słabszego sr-a niż 500km. Raczej przedział 500-600km, jak widzisz.
Ja znam 2 SR'y co mają ponad 400 koni, dostają bęcki raz za razem i jakoś mają się dobrze więc nie gadaj bzdur. Trzeba umieć ten silnik złożyć i kropka.
A co do swapów to koszta zmiany na SR'a i utrubienia KA (dobrze, nie tak byle jak, bo można i po taniości) są podobne. Co kto lubi. A jak ktoś szuka milion koni to i 2JZ nie wystarczy, trzeba sobie wybrać poziom do jakiego się dąży i na to odkładać kasę. Po co mieć 400 koni w tylnym napędzie do jazdy po bułki ?



Ok, po tym co przeczytałem zwracam honor. Nie interesuję się już driftem od pewnego czasu, a jak się nim interesowałem to tacy zawodnicy jak Taniguchi, Miki, Kazama, Kamimoto, Yoshioka mieli setupy w okolicach 440KM, i nie wyglądało jakby potrzebowali więcej po tym co prezentowali.

Dobra, to wymienilismy się zdaniami,okazało sie że mamy rózne, a teraz kończymy dyskusje, bo sie OT zrobił potężny. Niestety takie dyskusje zawsze są jałowe, bo argumenty są nie stałe i podwazalne.

A jak nie, to zawsze można napisac że tuner spieprzył sprawe.
A co ja ci poradzę, że jedni się znają drudzy nie
Tyle z mojej strony.

Dbaj o tą coupe'te, niewiele ich.
Szkoda tylko ,że dwie te brzydsze części Sil80 rOx
zawsze mozna wsadzic IHI od lancera




A w którym lancerze była turbina IHI? Ja bynajmniej takiego nie znam
Kash to cos mi sie chyba pozajaczkowalo
Kash to cos mi sie chyba pozajaczkowalo



i to bardzo, bo jeszcze z tym twin scrollem wyskoczyles

Wracając do projektu K24E to konstrukcyjnie jest słabszy nawet od CA18 nie wspominając juz o SR*. 250KM przy zaturbieniu bez kucia mozna osiagnąc, ale powyżej tej mocy to już bym sie obawiał.










*info z netu, ale mysle że zródło wiarygodne
właśnie takie opinie słyszałem 250 max. i to na początek wystarczy. Co do samochodu słyszę o nim co chwilę inne historie (np. że stał dwa lata, a okazuje się , że jeszcze niedawno jeździł). Jedna od sprzedającego, druga od jego sąsiada, trzecia od ziomków którzy to auto widzieli. Narazie sam odkrywam jego przeszłość rozkładając go powoli. Jeśli ktoś wie gdzie (podobno nawet w polsce) można dostać przód od silvi s13 (nawet razem z silnikiem) to proszę o priv.
w polsce mozna dostac w gdyni - jak przyplynie z japonii albo stanów
Pytał bym Gela , on co chwile ciągnie coś z JP