w serii
Nissan Almera GTi 1997 phase1
silnik SR20DE 143 KONIE
MODY:
SILNIK
TURBO , turbonetics T3/T4
kolektor wydechowy custom
kolektor dolotowy i głowica z SR20DE z N14
WAłKI : z SR20DET z S14
Reszta głowicy seria
blok: 1szy szlif
tłoki JE kompresja 8,5:1
duuuuuuży FIMC
korby seria
Zapłon wzmocniony MSD
Uszczelka z SR2ODET
wydech przelot (nierdzewka) z jednym koncowym tłumikiem
dp 3cale
reszta 2,5
WNETRZE
Jak jeżdziła po ulicy to było w miare wszystko, a od marca goła blacha, fotel kiera i co niezbędne
zegary:
EGT Omori
Boost Autostyle :lol:
KOłA
street: 16ki team dynamics, pro race 2
opony: 215/45/15 Yokohama
Drag MH 15KI
światła i grill przód Sentra b14
Maska z Karbonu robiona w AGT
Najlepszy czas ET 12,73 Motokopytko :lol:
W białej 13,1x, nie pamietam ile
KOE2006:13,3 Z wydmuchana uszczelką pod głowicą(szkoda jak cholera) :zalamany:
pare foto:
co ten typ chce ode mnie :szok:
![](http://img218.imageshack.us/img218/4558/kingeurope1098906tj5.jpg)
maxi tuning
![](http://www.maxituning.pl/pics/galeria/samochodymaxi/225.jpg)
![](http://ridaz-unit.pl/att/almera_203.jpg)
![](http://img502.imageshack.us/img502/475/al60fq.jpg)
![](http://img454.imageshack.us/img454/4462/al921hm.jpg)
![](http://img130.imageshack.us/img130/3223/s45ec.jpg)
w 2007 nowe wcielenie, nowy silnik :szok:m