hmmm ...

http://www.caranddriver.c..._column?cid=259
Obojętnie ile ma to zapindala jak wściekły.
raptem ok.8% wiecej mocy niz katalog. TDi tez maja takie gifty
Te straty to troche z dupy policzyli, a o tym, ze GT-R jest mocniejszy niz deklaruje Nissan mowilo sie juz od samego poczatku
Analogiczna sytuacja miała z modelami R33/34 i ich RB26DETT - niby 280HP a wypluwało grubo ponad 300 w serii
No i to autko skręca karki... o czym przekonać się mógł Jeremy Clarkson
w R33/34 to była inna sytuacja. wtedy w japonii był przepis (albo tzw. gentlemans agreement) o nieprzekraczaniu mocy 280 koni w seryjnych autach. oficjalnie...
Oficjalnie to każdy GTR miał mniej na kartce niż w rzeczywistości. Nie wiem skąd macie informacje że tak było tylko z R33/R34, nawet R32 miał więcej niż w broszurce, ale może Nissan zdecydował się napisać moc minimalną

Zresztą każdy VQ38DETT jest ręcznie składany, każdy silnik będzie miał troche inne parametry.
To tak jak FSO 126P Też każdy inny....

Zresztą każdy VQ38DETT jest ręcznie składany, każdy silnik będzie miał troche inne parametry.



A jak sa skladane przez roboty to myslisz ze maja idealnie identyczne parametry?
Sa skladane recznie wlasnie po to zeby zapewnic wieksza dokladnosc i precyzje.
To tak jak FSO 126P Też każdy inny....



FSM
Tak strasznie mi przykro że pomyliłem jedno z drugim...
Jaki cel ma ten topic...?
czekalismy wszyscy az zadasz to wlasnie pytanie - kluczowe dla idei powstania tego watku
watek jest juz spelniony, mozna go zamknac
Cacy, jestem kontent.