MODEL: 1998 rok, sedan, ilosc drzwi 5
SILNIK: SR20DEH seria
UKLAD DOLOTOWY: seria - ale seryjne znajduje się w nadkolu
UKLAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: seria , sprzęgło ceramiczne na zamówienie w salonie
ZAWIESZENIE: seria blinstain
UKLAD HAMULCOWY : seria
BODY-KIT: seria
ŚRODEK: seria
CAR-AUDIO: 10 głośników seryjnie + Pionner 7400 MP
MOC: 150 HP narazie żadnych planów


Witam . Jakiś czas temu sie przedstawiłem jak był poprzedni serwer i była to MX3 V6 . Teraz jest również japoniec i to dość żadko spotykany . Ogólnie jest to super auto o bardzo dużym potencjale do zmian ale zachowam go w orinalnym stanie - jest jak z fabryki i troche szkoda na tą chwile mi coś tam kombinować . Przyspiesza w około 8 sek do 100 a przy tym przy oszczędnej jeździe komputer porafi wskazać 5.4 litra na 100 km . Jedynie może na co sie zdecyduje to może felgi 16 ale sie pomyśli . Pozdrawiam JDM-owców .







fajne auto. Zdejmij naklejke 'D'
bardzo fajne autko :] zawsze mi sie ten model podobał, a ten jest zadbany i kolorek też OK. a felgi inne by się przydały bo te zbyt urodziwe nie są ;P
fajne auto. Zdejmij naklejke 'D'



to już zrobiłem i zdjecia ciutke nie aktualne - haka juz nie będe zdejmował bo to najwyższy model podobno - niemiec żaglówke nad jeziorko ciągał :]
Zawsze lubiłem Primerę GT! Super.
a wersja SRi na pomaranczowo to co to jest?
To wersja 2.0 130KM z kilkoma sportowymi akcentami.
mam pytanko: co to jest wersja 2.0Te na rynek japoński? to był chyba model przed liftingiem.
Ajajajaj

Świetna!
ten watek jest sprzed roku kiedy pit chyba nie mial jeszcze sprecyzowanych wymagan dotyczacych prezentowanych na forum samochodow :rotfl:
ten watek jest sprzed roku


niecałego ziomku, niecałego
ten watek jest sprzed roku kiedy pit chyba nie mial jeszcze sprecyzowanych wymagan dotyczacych prezentowanych na forum samochodow :rotfl:


:rotfl:

ostro
rozwijalismy sie, BUM!