Nissan
MODEL: Primera P10 GT 95
SILNIK: 1,6->2,0 16V SR20DE + sekwencja do 250KM
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
UKŁAD HAMULCOWY: tarcze 280mm zaciski 200SX S14 4 tłoczkowe, tył tarcze
ZAWIESZENIE: Przód i tył na gazówkach KYB
ELEKTRONIKA: Pełna
CAR-AUDIO: coś tam gra
ŚRODEK: skóra
MOC: 150KM
OSIĄGI: Będą rosły
PLANY: Było 1,6 w kiepskim wyposarzeniu JEST 2,0 16V full wypas

I. ETAP
- wymiana tylnego zawieszenia, na sportowe KYB najprawdopodobniej (zrobione)
- obnizenie sprezyny Eibach - 30mm (zakupione)
- OZ Racing (zakupione)
- mody w heblach 4tloczkowe zaciski na przód od 200sx by Coobcio (zrobione)
- lakierowanie listew lusterek, ogolnie odswierzenie powloki lakierniczej, (tył zrobiony)
- odświerzenie wnetrza, nowa tapicerka oraz poprawa elektryki (zrobione, wnetrze GT)

II. ETAP

- Zmiana motory na SRke cel---> Ponad 170KM 200Nm (SR20DE juz siedzi -- > czas na mody)
- Dolot, przepływka (do zrobienia)
- kompletny wydech 2,5 cala ( by MaG--> do zrobienia)
- wymiana sprzegła Asin (do zrobienia)
- duzo by pisać... Cel kolo 200KM (dam rade)









[size="3"]A oto kolejny dzien wzmagań CZWARTEK.Zdjec zaciskow nie wrzuce z uwagi na brak czasu aby je odebrac. Dziś wymontowałem pełną instalacje elektryczna z wnetrz oby pojazdów. Nie myślalem ze moze być to tak duże. Dziś sprzyjała pogoda wiec bardzo pozno skonczyłem było chyba koło pierwszej w nocy.
Kolo godziny 17 zabrałem sie za montarz instalacji z GT do mojej P10. Powiem szczerze ze nameczyłem sie okrutnie. Jednak zdarzyłem zrobic cała instalacje tylna samochodu wrac z ulozeniem wiazki oraz podpieciem jej do elektryki szyb tylnich. Zblizala sie godzina 23 kiedy rozpoczynałem demontarz starej instalacji z dzwi od kierowcy. Troche mi sie zeszlo z przekladaniam mechanizmu opuszczania szyb i samej szyby, jednak dałem rade. Zamontowałem tylna kanape, fotele, tunel oraz obicia drzwi tylnich. Na tym zakonczylem zmagania.
Ku mojemu zdziwieniu po podpieciu wiazki i innych dupereli chcialem zobaczyć czy samochod zapali. Tu sie okazalo ze jednak nic z tego... Faktycznie rozrusznik pracował silnik troche krecił jednak zochowywał sie tak jak by nie mial czym sie napoić... No ale to zostawiam na jutro gdy przybedzie MaC i jego kolo Wojtas. Razem napewno cos zdzialamy;]

Oto foty
Moja wiazka juz po demontarzu

Montarz nowej wiazki

Wiązka kabli z GT




Montarz dmuchawy klimatyzacji oraz nagrzewnicy

Głowna wtyczka wiazki to ona loczy instalacje silnik-wnetrze

Moje wnetrze z widoczna zainstalowana rozdzielnia

Reszta fot była juz nie widoczna poniewaz było zbyt ciemno a flesz z komorki nie wystarczał.
Jutro-w zasadzie dzisiaj kolejny dzien zmagan, jednak pierw CHWILA SNU[/size]

Dziś tak duzo nie udało mi sie zrobić. Chyba zmecznenie mnie dopadło. Ale warto uratować to GT
Jedynie co zrobiłem to załozenie centarlnego zamka, modułu, instalacji przednich drzwi pasarzer, oraz zamontowanie elektrycznych lusterek.
Odebrałem również zaciski.

Oto foty:

Zaciski



Drzwi pasarzera

Wnetrze juz prawie gotowe

"Pare" pierdół z wnetrza Jednego samochodzu


Wszytsko by było dobrze gdy nie imobilajzer który był zamontowany w satrej instalacji;/
Samochod nie odpali do poki nie zrobie obejscia tego;/
Nie ma zaplonu ani nie dziala pompa;/
Nie wiem od czego teraz mam zaczac jestem w kropce.[/size]

Witam Witam...

Znalazłem troche czasu aby opisac to co robilem przez ostatnie 10 dni.

Troche sie u mnie pozmienialo.

Oto foty:

Rozbiórka SR20



Zabawa z Kabelkami





Nocne zabawy z wyjeciem 1,6 oraz przygotowaniem prac na nastepny dzien.



SR20DE



Bawie sie dalej - ale ciezki



Cholerna pół oś, narobiła mi troche zamieszania i niespodzianek podczas prac



[size=150]CDN...[/size][/size]

Zamieszczam kolejne foty z prac i samochod w całości;]

Środek czyściutki.









A tak wyglada "prawie" efekt koncowy



Ten miesiac był pod znakiem doprowadzenia silnika do stanu fabrycznego, zostały wymienione, kable od świec, olej ( Motul półsyntetyk), filtry, oraz pozbyłem sie wszelkich wycieków. Na koniec silnik został umyty w razie zlokalizowania innych wyciekow. Moze jeszcze w grudniu wleci nowy kolektor wydechowy... ;]

W grudniu chciałbym odwiedzić chamownie. Co polecacie i gdzie. Moze ktoś chętny razem ze mna sie przejechać?

[size="4"]spodzik czyściutki;] [/size]
Na przedni zestaw hebli wejdzie koło 15"?
Zalezy od wartości osadzenia felgi. Na upartego mozna założyc centymetrowe dystanse i bedzie oki;]
bardzo fajny opis, bardzo fajny dupowoz:)
i kolejny gazolog grafoman
Jak to ktoś kiedyś powiedział : "Chamownia to takie miejsce gdzie sie chamy spotykają i wymieniają wykresami..."
coz, niestety lpg jest bardzo popularne wsrod polskich nissanowcow, dlatego tez olalem szukania auta tej marki, a P10 szczegolnie mi sie podobaja, pomijajac ten gaz i kolor(kwestia gustu) - fajne rodzinne auto z przyjemnym silnikiem
ja powiem tak.... samochod jest w gazie... bo czesto jestem w trasie i potrzebuje samochodu na codzień. Mogę sie założyć że moj silnik jest w lepszym stanie niż nie jedna jednostka która chodzi na benzynie. Gdy dojda mody (nie bede wymieniał bo duzo tego jest) bedzie czym poszaleć.

Co do kolegi który uważa ze chamownia jest dla chamów... coż uważam ze jest
Jak sprawdzisz, jak powinno być napisane to miejsce, w którym mierzy się samochody, to zrozumiesz powyższy tekst (by Wombat z resztą)
Jak sprawdzisz, jak powinno być napisane to miejsce, w którym mierzy się samochody, to zrozumiesz powyższy tekst (by Wombat z resztą)



Otóż to
Na prawdę nikogo nie bolą te ordynarne orty w pisowni? Proste sprawdzanie pisowni w firefoxie rozwiązuje problem.
Silnik bardzo przyjemny, miałem okazję pojeździć nissanem z taką jednostką, sympatycznie to pracuje. LPG w mojej opinii trochę psuje ten projekt ale skoro właścicielowi wychodzi "taniej" to nie moja sprawa
a gdzie w temacie jest:


jdm ?
do wrzucania zdjec mamy osobny dzial..
czytam sekwencja i już myślałem ze ktoś grubo poszedł w skrzynię, a to gazik Primerka całkiem przyjemna, tylko ten gaz faktycznie mało JDM, ale co poradzić...
trzeba robić jak pewien super uczestnik super programu OPT który zasłonił butle ceratą w kratkę i mówił że gazu nie ma, to dużo aut od razu zrobi się jdm