SILNIK:
- SR20DEH seria 150km/180nm po modyfikacjach 169km/193nm
- przyspieszony wałek ssący o 4 stopnie (Mod By Coobcio)
(plan: dalej w n/a czyli łeb od wałka po obróbkę głowicy a jak nie to soft na 250-300km )
UKLAD DOLOTOWY:
- filtr Fujita, 3'
UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor wydechowy SSAutochrome 4-2-1 - 2,5 cala
- wydech M-Tech 2,5 z - długi środkowy M-tech
- końcowy RS TYPE N1
ELEKTRONIKA:
- seria ecu GT
(w planach ecumaster)
UKLAD NAPĘDOWY:
- skrzynia manualna
- sprzęglo Exedy,
- mocniejsze półosie (lewa czeka na zalożenie
(w planach płytka Phantom Grip)
ZAWIESZENIE:
- seryjne rozpórki przód/tył
- INTRAX RACING RS
(w planach polibusze bo seria za szybko wymięka na tym gwincie)
UKLAD HAMULCOWY:
- tarcze TRW - 280mm i 257mm
- klocki FERODO Premier
(w planach przewody goodridge, klocki ferodo DS)
BODY-KIT:
- Seria Sport Line (GT)
KOŁA:
- O.Z F1 17' / 7,5 / ET 40
- opony Falken ZIEX ZE512 215/40/17 87w
ŚRODEK:
- kierownica Nardi-Personal Grinta 330 mm
- klakson Nardi,
- skórzany czarny mieszek/czerwona nitka
- skórzana gałka Nismo
(w planach kubeł i pasy FIA)
CAR-AUDIO:
- CD+OEM 8-speaker system (clarion)
INNE:
limitowana edycja primery 100 egz. - 50 czarnych i tyle samo czerwonych











