MODEL: Nissan Primera P11 Sportline (gt) 1997r., sedan, 4 drzwi
SILNIK:
- SR20DEH seria 150km/180nm po modyfikacjach 169km/193nm
- przyspieszony wałek ssący o 4 stopnie (Mod By Coobcio)
(plan: dalej w n/a czyli łeb od wałka po obróbkę głowicy a jak nie to soft na 250-300km )
UKLAD DOLOTOWY:
- filtr Fujita, 3'
UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor wydechowy SSAutochrome 4-2-1 - 2,5 cala
- wydech M-Tech 2,5 z - długi środkowy M-tech
- końcowy RS TYPE N1
ELEKTRONIKA:
- seria ecu GT
(w planach ecumaster)
UKLAD NAPĘDOWY:
- skrzynia manualna
- sprzęglo Exedy,
- mocniejsze półosie (lewa czeka na zalożenie
(w planach płytka Phantom Grip)
ZAWIESZENIE:
- seryjne rozpórki przód/tył
- INTRAX RACING RS
(w planach polibusze bo seria za szybko wymięka na tym gwincie)
UKLAD HAMULCOWY:
- tarcze TRW - 280mm i 257mm
- klocki FERODO Premier
(w planach przewody goodridge, klocki ferodo DS)
BODY-KIT:
- Seria Sport Line (GT)
KOŁA:
- O.Z F1 17' / 7,5 / ET 40
- opony Falken ZIEX ZE512 215/40/17 87w
ŚRODEK:
- kierownica Nardi-Personal Grinta 330 mm
- klakson Nardi,
- skórzany czarny mieszek/czerwona nitka
- skórzana gałka Nismo
(w planach kubeł i pasy FIA)
CAR-AUDIO:
- CD+OEM 8-speaker system (clarion)
INNE:
limitowana edycja primery 100 egz. - 50 czarnych i tyle samo czerwonych












bardzo fajna fura, podoba mi sie!
klocki się kończą tarcze też - niedługo przyjdzie czas na mocniejsze heble i nie wiem jakie tarcze kupić czy zostać przy serii czy wziąc EBC albo speedmaxy + jakiś dobry klocek
kurde jaka dzisiaj inwazja nissanów widzę
ładna maszynka
Klocek weź Ferodo DS, a tarcze w zależności od gotówki. Pamietaj, że przy nacinanej tarczy DS wystarczą na 8000-10000km
Auto jest kotem, widziałem na żywo i robi bardzo przyjemne wrażenie !!
gwint jutro lub najpózniej we wtorek rano zależy kiedy u Lesiaka wolny podnosnik bedzie ... heble niebawem bo już prawie ich koniec, poza tym przeszukuję fora jak dobrze "wejść w głowę i rozrząd przy SR20 N/A... nie ukrywam że paręnaście koni ekstra by sie przydało

dopiero wtedy bedzie kotem prawie jak jej pan
a można wiedzieć jaki gwint dorwałeś i skąd?
Intrax RS z dobranymi twardszymi sprężynami tej samej firmy. Nie posiada regulacji szybkosci amortyzatorów. Za twardość odpowiada preload spręzyny.
Jest to setup raczej na ulicę z przewagą toru regulacja od -40mm-150mm. najniższego ustawienia pewnie nigdy nie wykorzystam bo musiałbym rozklepać zakola chyba
Tej firmy zawieszenia jeżdziły w Primerze BTTC, rajdowych GTi-R, porshe, ferrari i formule 1
Firma specjalizuje się w sporcie motorowym nie robi raczej tuningowych zawieszeń
Ten zestaw jest z INOX, poza tym ma budowę modułową, każdą część można kupić oddzielnie
i co najważniejsze amortyzatory są serwisowalne podobno przeżyje niejedną budę.
zawias wyglada superancko- zrób zdjęcia jak będzie stał na nim, ciekawy jestem czy helpery całkowicie się złożą
mam nadzieje że zona i dzieci nie w&%*(#@$ mnie z domu za to co chce zrobić z tym autem
powoli przestaje być dupowozem
Chętnie bym zobaczył taką limited edition na żywo. Może jakiś mini spocik
zapraszam na plac bankowy o 19 w niedziele będzie pewnie pare osób jak zwykle...
zazwyczaj są tylko 2 nissany mój P11 i Yarko Sunny VE oraz bardzo szybkie hondy
oki, postaram się wpaść z xkarolem, jak nie będzie pracował.
gruba Primera, sie mozna naciac na taki tatowoz
Intrax RS onboard auto poszło mocno w dól ale na tyle żeby dało się wjechać na leżącego policjanta z predkością 2-5 kmh ... próbowaliśmy 3 setupy i poszło najbardziej w dól jak można... auto jest 6cm nad ziemią w najniższym punkcie czyli osłonie wydechu. Rzeczywiście jest deska ale o dziwo komfort wcale nie ucierpiał albo to ja jestem takim wypaczeńcem już

o wiele łatwiej jest zainicjować poślizg kontrolowany w szybkim łuku niż na
seria bilstein + eibach prokit - to była pomyłka - gumowy i podskakujący głosny zawias

teraz to jeżdzi.. na tor można jescze opuścić zostało jescze 4cm gwintu ale nie wim czy jest taka potrzeba i czy nie wpłynie to negatywnie na zachowanie auta...

zawias ustawiał sam były mistrz polski w rajdach Jacek Lesiak który jest moim dilerem :D:D:D:D:D:

jutro fotki...auta ... zawiasu nie sfotografuje bo nie można oka nawet wcisnąc międzi zakole a oponę

baaaardzo męsko
no no no bardzo fajne auto, chetnie je na zywo oblookam
będe w niedziel na bankowcu a potem cornering bo żone do teściów wywożę z dzieciakami

[ Dodano: 2008-07-30, 06:32 ]
byc moze tak ale jakos do tej pory mnie nie zainteresowala
dawaj fotki juz po glebie, 6cm robi wrazenie
Samochód odkąd pierwszy raz zobaczyłem go pod pracą zrobił na mnie niesamowite wrażenie. Myślałem, że właściciel doprowadził samochód do takiego pięknego wyglądu (tuning z gustem). Jak poznałem Piotrka w pracy byłem w szoku jak okazało się, że to limitowana edycja i tylko 50 takich czarnul jeździ po całym świecie.

Miałem przyjemność jeździć już po założeniu gwintu i jest rewalacyjnie. Twardo ale trzyma się niesamowicie. Wygląda też bardzo fajnie, tylko regularnie przyciera o "policjanta" pod pracą

Zaraz chyba zejdę na dół zrobie jakies spy foto
Idziesz robisz
dajcie wiecej fotek tego rarytaska
miło się to czyta ... ale 2 rzeczy lakier muszę doprowadzić do jako takiego stanu bo zmatowiał trochę po 10 latach i hamulce też dżunglą podjeżdzają trochę

brakuje mu szpery, dobrego hamulca i paru kucy - ogólnie kupa jest

będę miał teraz 2 tygodnie dla nismo bo moja Magda zabiera dzieciaki na 2 tyg do teściów
i z partyzanta może uda mi sie pare rzeczy do końca doprowadzić
A ja pamietam jak pomykalem na kacu do pracy pijac kefirek i mnie jakis typ zaczepil, i wlasnie to był Piotrek i zobaczyłem wtedy 1 raz samochod…
tak to jeździło jak było dziewicą http://youtube.com/watch?v=-d33zjMrnv0

teraz troszkę lepiej ale to jescze nie to ... poprowadze wydech z kwasa do końca kólko na wałek, świeże oponki i bedzie ~6,5s /100 bo potem jak te 1270kg się nakręci to wcale nie narzekam na brak mocy ale tzrba coś zrobić zeby tą masę do pierwszej setki napędzić szybciej
fajne sa te sportline'y tak OT powiem że za 3,5 tys euro widizałem taką na mobile...
Auto fajne czekam na fotki:)
OT powiem że za 3,5 tys euro widizałem taką na mobile...



to pewne bardzo dawno było.. ostatnio wdziałem taką samą tylko z większym przebiegiem za 6500E ale jeśli coś próbujesz sugerować to auto nie jest na sprzedaż
i długo nie będzie - jeszcze 120k mu nie stuknęło nawet
Mam ten sam problem, autko-cięzkie, trzeba napędzić, chyba kompressor pójdzie- bo o dół mi chodzi. Górką 250 bez problemu U mnie 200/200 stuknąć musi by the way, tak wygladam- pełne afro
u mnie N/A zostaje ... i tak najszybszy na prostej nie będę ... z horyzontem, nie zamierzam się scigać ale na jakieś spotkanka na torze, duże prędkości na łuku - raczej w tę stronę będę doinwestowywał samochód... co zacząłem systematycznie i powoli robić... z nikim o moc nie zamierzam rywalizować... ale o czas na pętli owszem
zżera mnie ambicja, a na zakrętach też popróbuję, jak się po ...... latach ogarnę. Zawiecha w GT pozwala na dużo.

[ Dodano: 2008-07-30, 21:16 ]
Zawiecha w GT pozwala na dużo.



oj tak... przede wszystkim wybacza błędy kierowcy



pewnie takiego nie przygotuje ale cieszę się jego namiastką

320hp /8400rpm N/A



[ Dodano: 2008-07-30, 21:26 ]

taki mały spy, niestety pod pracą nie ma za dużo miejsca.
Spokojnie można pójść jeszcze z zawiasem w dół, tylko pytanie czy jest sens?!
chyba przez Ciebie zbankrutuję Bo...to...wszystko ...mi...się podobuje pogadam z Coobciem i powalczymy. P10 będzie rulez in Polandia - najpiekniejsze cary - chyba mnie jednak tutaj obedrą ze skóry
"skok zawieszenia zrobił sie już bardzo krótki co daje frajde z jazdy i prowadzi się znakomicie"
to słowa eksperta Jacka Lesiaka... jak dla mnie na tor bedzie można jescze trochę zjechać w dół... natommiast żeby to zrobić trzeba by było zastosować megadruciarski JDM-owy
patent - warto to zobaczyć:
http://www.youtube.com/wa...feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=GsNYDm3MMnk


heheh Marcin ... spy foto rządzi dobrze że pod maską nie fotografowałeś bo
delikatnie mówiąc nie jest jak u Jarka w sunnym
przecież Coobcio zrobił to samo w srebrnej primie... jak zakładał 17"
"skok zawieszenia zrobił sie już bardzo krótki co daje frajde z jazdy i prowadzi się znakomicie"



auto z małym skokiem na naszych cudownych dziurach poprostu nie moze sie prowadzic dobrze, a tym bardziej dawac przyjemnosci z jazdy przy ciągłym podskakiwaniu i dobijaniu do odbojów.
nie dobija... ale faktem jest to że po dziurach i tak sie szybko nie jeżdzi chyba że to rajdówka
... do sunnego n.p. wstawiłbym proflexa ustawił na szuter i bangla

poza tym zapraszam na prawy fotel bo na forum sie tego nie sprawdzi czy dobija czy nie
i jak się prowadzi
U mnie jest twardo, ale nawet na pachołkach nie dobija i nie obciera. A w zakręcie, aż się prosi o dodanie gazu - bez pisku opon !!! Rewelka.
sorry za OT, ale czy to rzeczywiście Sport Line ?
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C5928385
jeśli tak to
niby tak ale to jest STW - seria z 1998 roku wyprodukowana z okazji zwycięstwa Primery w BTCC ... faktycznie wyprodukowali na Niemcy 200 szt w skórze i kameleonie z tą ochydną zieloną kierownicą jedyne fajne w tej wersji były BBS 17 cali...których nie ma na aucie żal dupe sciska ... brakuje jej tylko bodykitu z allegro
Widzialem dzisiaj autko na marysinie, ladnie sie prezentuje
Felga w biel i będzie mistrzostwo świata
Felga w biel i będzie mistrzostwo świata



czasem to Cie ponosi
yyyyyyyy nie rozumiem?
Uważam, że będzie wyglądać zajebiście jak felgi będą w bieli, nie musisz się z tym zgadzać ale nie pierdol że mnie ponosi.
to Ciebie Długi ponosi czasem...
a felga musi być w biała.
a felga musi być w biała.



no nie wiem... felga fatalnie wygląda jak odkeci się dekielek .... bardziej mysle o 2-gim komplecie niż malowaniu tych na biało

http://cgi.ebay.com/ebaym...6.c0.m245.l1318
a mi OZ bardzo się podoba- zostaw i nie maluj
http://cgi.ebay.com/ebaym...6.c0.m245.l1318


taka, tylko że biała i będzie mega.
fajne auto "rodzinne" auto


nówka sztunia:)
Obrazek

nówka sztunia:)



SRi też padła dzisiaj na C. Ale to było do przewidzenia. W temacie felgi chcę zamieścic nabytki xkarola, ale zdjatka nie wchodzą??? Hamulczyki będą z S14, co by sie nie stresować
zjątka na http://www.stroker.pl/user/cars/19/12/
nowe fotki



zajebiście się prezentuje
klaksonik personala i gałka razo profi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
wklejone

Piękny jest
towar juz zamówiłem bedzie we wrześniu
Nie no kocur jest.
mijałem przed chwilą na Naddnieprzańskiej i się doskonale prezentuje
Cuudo
powiem tak nie dość, że auto jest poprostu rarytasem na skale swiatową to jeszcze palisz dobry tytoń
ale z czerwoną nie powalczysz !!!, też mam kocurowate ambicje No może może na zakrętach. A te skręty?do palenia / to szok. Jesteś niepowtarzalny. Gratki !!!!I jeszcze Nissan w tym towarzystwie. Dzięki za zaproszenie na forum. pzdr tomek
ale z czerwoną nie powalczysz



nie dołuje sie z tego powodu gdyż nie wsadziłem w ten zdrowiutki silnik nawet 1$
prze kozak
czekam teraz na to:

przesyłka powinna dotrzeć w przyszłym tygodniu
elegancko też mam w planach taki stuff teraz będę mógł sobie obejrzeć przed zakupem
co to za moda na zdjecia z netu
na obecną chwilę całkim nieżle sobie sedan radzi:

http://pl.youtube.com/watch?v=DeiwTsGBagY
ty tam lepiej dokrec troche tlumienie odbicia z przodu, bo jak zjezdzales ostatnio z garba w gm, to przod ci sie tak majtal jakbys nie mial amortyzatorow..

ps.
poprawilem link na krotszy
były
ty tam lepiej dokrec troche tlumienie odbicia z przodu, bo jak zjezdzales ostatnio z garba w gm, to przod ci sie tak majtal jakbys nie mial amortyzatorow..

nic mi sie nie majta sztywny jak skurczybyk jest
zdaje ci sie... szczegolnie jesli chodzi o przod.. no chyba, ze od zeszlego weekendu cos dokreciles.
spoko... nie mam regulacji tłumienia... reguluje się tylko wysokość... przód moim zdaniem jest ciut za nisko- to jest chyba przyczyna... teraz jest około -80... tak jest dobrze na tor...

na ulicę powinien pójść kapkę wyżej, po założeniu zimówek podniosę go trochę i popróbuję
teraz jest około -80



o matko boska i jeszcze nic nie urwales
nie mam regulacji tłumienia

gwint za 1000+€, ktory nie ma regulacji tlumienia????????
nie bo to nissan... trudno coś urwać w nissanie

[ Dodano: 2008-10-02, 00:41 ]
Piotrze i jak byłeś na hamowanku, bo wiem że miałeś zamiar. Jeśli tak to pokaż kreski.
zdrowa seria a nawet ciut lepiej... (nie było jescze seryjnej primery która wypluła na rolkach 145 koniów )



po zhamowaniu wleciała Fujita 3' i dolot z miejsca po halogenie ( na lato będzie cai )
zdrowa seria a nawet ciut lepiej... (nie było jescze seryjnej primery która wypluła na rolkach 145 koniów )



Ale "na świecie" czy u Kreatora?
Hohohoo, w Kreatorze to i moja ITR miała 202KM prawie przed strojeniem. Co nie znaczy, że tyle miała, co dyno to inny wynik.
kilka nowych fotek ze środka






najs...
safety first



za 3 miesiące jak młodsza skończy roczek wleci drugi

a wtedy będę miał realną podstawę aby powiedzieć w domu no co dzieci mają a ja nie?
PMW, jakie fajne, myslalem ze to dla Ciebie
Zajebiaszczy. Dobry wybór
postawa godna pochwały
No proszę, nie wiedziałem, że taka ładna Primera się kręci po Żoliborzu całkiem spoko, a fotelik zajebisty
postawa godna pochwały



Dokładnie. Rzeczywiście będziesz miał większe pole manewru w negocjacjach z Dominiką
Dokładnie. Rzeczywiście będziesz miał większe pole manewru w negocjacjach z Dominiką



kto to jest Dominika?

[quote="PMW"]
kto to jest Dominika?

coś mi się kojarzyło, że Twoja żona



no i Magda to przeczytała... mam przejebane... nie będę na zadnym spocie do końca roku


Ponieważ ta dziura w kierownicy zbyt pięknie nie wyglądał, to znalazła się w hydraulicznym zatyczka odpowiedniej średnicy...

no w końcu Jano ogarnaleś dla niego ten klaksonik
jedna z fajniejszych rzeczy które można założyć do środka, oprócz kierownicy, gałki, foteli, pasów...

dzięki Jano za sprawne ogarnięcie tematu... no i do nismo bardziej nardi pasuje ;D

nowe foto


[ Dodano: 2008-11-28, 22:03 ]
2,5" na końcowym apexi style - ojjj będzie mega głośno w dupowozie
bedzie mega głośno, ale na pewno poprawisz wydech bo ten tomali to taka budżetówka
nie powinno być bardzo głośno - zamówiłem spory środkowy który powinien zmieścić się, nie obijać i nie wystawać poza obrys



ciekawe co wyjdzie z takiego wydumania i jak to będzie gadać
Dobrze sie dzieje, gdzie zamawiales srodkowy- po zdjeciu wychodzi na M-tech, Si ??:)
Dobrze sie dzieje, gdzie zamawiales srodkowy- po zdjeciu wychodzi na M-tech, Si ??:)



dokładnie M-tech - podałem wymiary przez telefon - gość nawet nie zapisał,
dzisiaj odebrałem i muszę przyznać że jest wykonany całkiem w cipkę

pozostało dorobić flanszę do wydechu, nową uszczelkę i po nowym roku wrzucę fotki z roboty
No ciekawe jakie będzie porownanie do tego wydechu za 500zł od Tomali co z rur kanalizacyjnych był robiony - na pewno osiągi się poprawią bo zejdzie chociażby z 15KG z wozu
No ciekawe jakie będzie porownanie do tego wydechu za 500zł od Tomali co z rur kanalizacyjnych był robiony - na pewno osiągi się poprawią bo zejdzie chociażby z 15KG z wozu



----------->
będzie, dobry wydech to 15 kucy. Sprawdziłem!!! Dobry dolot to 15 kucy, tyż sprawdziłem - przepływka i stożek . przy zdrowym SR-erze 30 do przodu Co by nie było watpliwości:
175 po instalacji, po wydechu 191, po przepływce i stozku 204. No a teraz dojdzie rozrząd +10
i wałki +25 Przewiduję 240, z 250 bedzie ciężko. Zobaczymy. To o czerwonej, a Twoja Sportlie ? co motorkowo planujesz, bo zewnętrznie nie ma się do czego przypieprzyc
co motorkowo planujesz, bo zewnętrznie nie ma się do czego przypieprzyc



jest do czego wierz mi... Farecla będzie grana ale po zimie

Najpierw wydech... graty leżą już w warsztacie... i czekają do nowego roku, albo specjalnie przypierd...e gdzieś wiszącym poza obrys tomalą, żeby zrobić to np. już w przyszłym tygodniu...

zaraz potem regulowane kółka by coobcio... jak do 170/200 nie dobiję to wtedy będę myśleć co dalej... (kółka zawsze się przydadzą żeby zakręcić czymś ostrzejszym)

w międzyczasie ogarniam letnie oponki FK452 225/35/17 bo nie mam nic na "lato"
- rainsporty poleciały na śmietnik
i oczywiście kompleksowa renowacja felg przed założeniem nowych opon...

chcę też doinwestować troszkę zawias... helpery, polibusze, grubszy stabilizator na przód, oraz Addco na tył... (na tył nie ma problemu ale nie zlokalizowałem firmy która robi na przód do P11/G20 może ktoś mi coś znajdzie

do środka brakuje mi tylko pełnego kubełka i pasów

lista jest długa i do wiosny bedzie co robić


P.S. konie to nie wszystko - liczy się całokształt
Najfajniejsze wałki jakie miałem w takim silniku jak twoj to Piper CAMS street 256/248 u mnie w połączeniu ze zjechanym o 1,5mm łbem, chińskich kolekotrem 4-2-1 i wydechem 2,5" a i stożkiem w nadkolu wyszło takie coś na nich:


No i na końcu na hamowni zestroiłem optymalnie rozrząd pod nie...
Piper CAMS street 256/248



w tych liczby mi się nie podobają... moment boski, ale moc odbiega od moich oczekiwań
zbyt mały przyrost w stosunku do seryjnych wałków... świnia i tak wjedzie przed wałkami
więc np. wtryski 370cc to nie bedzie już jakiś problem... auto pali teraz około 12-13 l więc jak spalanie wzrośnie do 15 to nie zrobi mi już różnicy
Spalanie spadnie raczej, bowiem każdy SR20 w serii powyżej 4500 lata na zbyt bogatej mieszance tak więc zubarzamy, mocy dodawamy i spalanie zmniejszamy
już wiem dlaczego na hamowni... wyszło tylko 157/180 - końcowa częśc wydechu (ten gięty odcinek nad wahaczem) jest złamany - zrobił się z tego w przekroju owal 1,5cm na 5cm z 1cm zagłębienem w środku. Przypuszczam że spowodowane to było dużą wagą tłumika końcowego .... aż środkowy tłumik się wysrał

dzisiaj dokupiłem pozostałe brakujące elementy wydechu - 3 metry pręta fi 8mm na wieszaki (pewnie na 3 auta wystarczy) oraz materiał na flanszę

[ Dodano: 2008-12-15, 10:48 ]
dzięki za wrzucenie fotek dla Marcina

oraz przeogromne podziękowania za lepszą od oryginału kopię 5Zigena dedykowanego do P11

oraz wielkie podziękowania dla pana Chechłacza z M-tech za zniesienie mojego marudzenia przez cały dzisiejszy dzień oraz przede wszystkim wykonanie naprawde solidnej
roboty...

gada dokładnie tak jak chciałem, a o estetyce nie wspomnę bo nawet nie przypuszczałem że można tak wykonać układ
podziękowania za lepszą od oryginału kopię 5Zigena dedykowanego do P11


tzn?
zakładam, że nie widziałeś takiego wydechu więc raczej dość śmiałe stwierdzenie
zakładam, że nie widziałeś takiego wydechu więc raczej dość śmiałe stwierdzenie


widziałem... wzorowałem się na nim - średnica, odległości, wielkości puszek kąty się zgadzają lepszy o tyle że jest z kwasa a 5zigen ze zwykłej malowanej na czarno węglowej stali - tylko końcówka jest ze stali kwasoodpornej




[ Dodano: 2008-12-18, 23:24 ]
gada dokładnie tak jak chciałem

znaczy.. marcinkowi sie podobalo, czy mowil, ze za cicho?
PMW napisał/a:
gada dokładnie tak jak chciałem

znaczy.. marcinkowi sie podobalo, czy mowil, ze za cicho?



jutro w pracy posłucha

z wkładką jest troszke tylko głośniej niż na serii... tylko bardziej rasowo (to był priorytet ze względu na Magdę i dzieci)

a bez... sam miód, nie dudni przede wszystkim i jest to akceptowalny poziom głośności przeze mnie... mógłbym nawet zaryzykować stwierdzenie że w środku jest cicho a na zewnątrz głośno ... ale nie buczy a jedynie metalicznie drze japę... z takim fajnym echem

brzmi bardzo podobnie jak to:
http://pl.youtube.com/watch?v=MD0SkzD7Ymg
[quote="PMW"]
jutro w pracy posłucha

aha, to czekam na jego recenzje. jak bedzie mu sie podobalo, to znaczy, ze jest absurdalnie glosno
nitro20 napisał/a:
nastawiam sie na koncowy od M-techa
zawsze mozesz wziac taka normalna - wieksza puszke



mój następny końcowy też zrobię w M-techu jak chinol sie wypali
Szkoda że na hamkę się dziś nie wyrobiłeś, no ale po nowym roku sprawdzimy co ten wydzior dał
Ps. jutro widzę tu jakieś nagranie jak to brzmi i trochę foto jak to się prezentuje od tylca i zboku...
od tylca i zboku...



sam jesteś zboku


PS..
trochę VT tym razem przymierzam sie do renowacji felg na wiosnę i kołacze mi sie po głowie taki plan:
no białe koło zdecydowanie robi robote maluj, ja też maluje
Na VT widać śruby. Chcesz zdjąć dekielki?
dokładnie...
wydziorek
http://pl.youtube.com/wat...re=channel_page
Marcinek to na tym filmie zajarany jak mała dziewczynka...

co do wydechu to chyba nie jest wcale jakies mega głosny?? fajnie brzmi...
Marcinek to na tym filmie zajarany jak mała dziewczynka...


a jak to jest? ja w odróżnieniu od Ciebie lubie te 17+

Nie jest jakos mega głośno, no ale zobaczymy jak będzie jak się całkowicie wypali
Czy kolega to aby czasem dzisiaj nie był w Łodzi i nie jechał trochę szybciej po Piłsudskiego ?

Głośne to auto jest trochę

Pozdrawiam
Czy kolega to aby czasem dzisiaj nie był w Łodzi i nie jechał trochę szybciej po Piłsudskiego ?



był był i całkiem dobrze się bawił

no elegancki wynik, gratuluję czekamy na wykres
Ladnie brzeczy
musze przyznać że auto teraz jeżdzi już od 2000 obr/min... przyspieszenie wałka ssącego w SR20DE o 4 stopnie znacznie zwiększa kompresję... powinno dojść pare koni i gruubo niutona tak pod 195-200nm

a wiadomo ze auto od zakrętu do zakrętu jedzie niutonami
teraz dopiero nowy wydech działa jak trzeba...

jutro wykres - zobaczymy co tam wyszło

gratki oraz wielkie podziękowania dla Coobcia za sprawne ogarnięcie tematu

PS. przepyszną zupę ugotowała Twoja Mama
Hehe cała przyjemność po mojej stronie, ps. troszkę optymistycznie te dane podałeś ja obstawiam że KM jako takich nie dojdzie ale Nm w maksie pewno z 7-10 i na dole może coś pod 15 przybyć no co tu będziemy zgadywali - Jutro masz zadanie to spradzić
na serio bardzo ładnie gada ten new exhaust
Świetna ta twoja primerka... Z takimi liczbami musi to sobie już porządnie dawać radę na ulicy

Piotruś jest mensko
wykres wkleje jak tylko fotoedytor przyjdzie i mi zeskanuje

ale moge zajawke podać: 169km / 193nm po Coobciowym modzie rozrzadu

doszło 6km i 12nm a auto jescze nie jest wystrojone
Hehe co do Nm to nie wiele się pomyliłem ale miłe zaskoczenie to że konia tyle przybyło
No nic tylko czekać na wydruk po którym stwierdzimy jak to auto jedzie - zwłaszcza od zakrętu do zakrętu


1. kolektor 421 SSautochrome
2. kolektor, wydech 2,5 cala, fujita 3 cale na przepływce
3. kolektor , wydech, fujita, przyspieszony wałek ssący by Coobcio

[ Dodano: 2009-02-05, 14:57 ]
no ładne kreski, czekam na dalsze mody, bo sezon się zbliża wielkimi krokami
PS: felgi koniecznie w biel
Jakoś koło środy będę mieć czas to mozemy ci ogarnąć te odcinkę, tak okolice 8 tyś proponuję coby był zapas pod jakieś bardziej męskie wałki - choć teraz na jedynce przeciagnąć do tych 8 tyś nie zaszkodzi a coś czasik powinno poprawić...
na stronie catcams znalazłem taką oto kucizne... już nic bardziej hardcorowego chyba tam nie ma do RR

1603520
INTAKE EXHAUST
clearance [cl] 0.00mm 0.00mm
duration [0.1mm+cl] 305° 298°
duration [1.0mm+cl] 258° 250°
valve lift [cl=0] 12.05mm 11.60mm REQUIRED PARTS
cam lift 7.30mm 7.00mm
peak angle 106° 106° followers: O.E.M.
timing [1.0mm+cl] 23/55° 51/19° retainers: O.E.M.
lift at TDC [cl=0] 3.45mm 2.95mm springs: PAC-S90010


information & important remarks:

# steel billet range

# FOR COMPETITION APPLICATIONS ONLY. following details must be verified:
- the camshafs must turn smooth in the cylinderhead, provide free travel by machining where needed <bag>
- distance between valve seal and retainer at full lift must be 0.6mm at least
- minimum valve spring travel of 1.0mm at full lift must be provided
- distance between valve and piston 1.0mm (pref. 1.5mm). check 5-15° before TDC on exhaust, and after TDC on intake

# ONLY for use in race engines with adjustable engine management or carburettors.

ciekawe czy Ygreków nie powyrywają i czy nie bedzie gasł np. przy wolnych ustawionych na 1500 obr.
jaka to kucizna?
Ps. z takimi wałkami lepiej nie planować łba bo zawroy będa miały za blisko do tłoków ale mam na to sposób który lezy u mnie pod TV i się kurzy:



Tłoki z SR16VE N1 - unikat, waga 374grama ze sworzniem, pierścieniami i zabezpieczeniami, po wsadzeniu ich do SR20Di/De/DE/DEH/DET masz na nich stopień sprężania 11,7:1 bez obniżania łba na standardowej 1,3mm uszczelce pod łep
Czas montażu - maks dwa dni, towar dostępny od ręki
Przy okazji wymiany warto by we łbie zmienić spręzynki na twardsze, talerzyki na lżejsze i wymienić uszczelniacze zaworowe...
jaka to kucizna?



"billet" czyli kute a nie "casting" czyli odlewane a po to żeby można było środek wałka wydrążyć żeby uzyskać mniejszą masę

a z tymi tłokami Kuba to zajebista sprawa... ale szkoda go rozbierać jescze teraz jak oliwy nie pije
"billet" czyli kute

billet czyli skrawany z klocka, a nie odkuwany.
odkuwany to 'forged'
no tak przecież krzywki się nie odkuje trzeba ją skrawać
w każdym razie chodziło o to że to te lepsze

[ Dodano: 2009-03-17, 17:32 ]
no to zaczynamy powoli sezon, jeszcze tylko koła w biel
po co? w oponie też można się przemieszczać i większy fun przy upalaniu jest
fajne zdjecie, prawie jak twinturbo

co wy macie z tymi bialymi kolami? kola moga byc w kazdym kolorze, pod warunkiem, ze bedzie to bialy?
hmm... cały czas sie waham na kolorem... jutro z rana zawożę kóla do renowacji i nie jestem przekonany do końca czy zrobić grafit metalik, biale i zrezygnować atrap nakrętek centralnych... czy może je poprostu dać w srebrny jak z fabryki a reszte zostawić...
czasu na myślenie coraz mniej...

białe np. wyglądałyby tak:
http://www.allegro.pl/ite...elgi_oz_17.html
zrób białe, daj takie ładne czerwone naklejki OZ Racing i bedzie fajnie wyścigowo
po tym jak wczoraj rozmawialiśmy to coś czuję, że ta opona będzie kozakiem
a na białe koła to ten Yarko wszystkich namawia
daj takie ładne czerwone naklejki OZ Racing



mówisz poważnie?

a gdzie takie ori naklejki można kupić ?
mówisz poważnie?

tak

na ebayu pewnie są
dzisiaj dzięki koledze Bartkowi z nissanklubu, który powierzył mi swoje kółka
udało się oddać moje schetane felgi do renowacji... najpóżniej na poniedziałek powinny być już na aucie... oczywiście poszły w biel... raz kozie śmierć
No to groźny wygląd już będzie, zawias też - na heble nie narzekasz ??
Ps. z mocą coś będziemy wchodzić ??
na heble nie narzekasz ??

heble dają rade przy moim hardkorze

jak skończą sie premiery wlecą DS - żadnej wydumki

[ Dodano: 2009-03-19, 19:35 ]
no i widziałem już nowe łapy Primery, musze stwierdzieć że są absolutnym przechujem
Tez dzisiaj widzialem autko na nowej feldze, wyglada bardzo fajnie
Ja tam widziałem pierwszy Mega kozak
tylko takie foto udało mi się na szybko zrobić przed założeniem...

a takie dzisiaj przez okno wrrr zimno i ochydnie
Jesli malowales te obrecze w Markach na slonecznej to je widzialem

Przynajmniej ten model lezal na hali
ciasno i mało miejsca pod pracą troche na robienie zdjęć...
wrzuciłem także zaległą fotkę wnętrza




piekna masz ta primere, jeszcze nie widzialem tak ladnej:)
wczoraj przejeżdżałem obok i rzuca się w oczy-ładnie wygląda
Ekstra
No no PMW, teraz Primcia jak z bajki i z najlepszego snu

... tylko pozazdrościć


pozdrowa i powodzenia
dobrze wyglada!
felgom brakuje jedynie czerwonych naklejek
felgom brakuje jedynie czerwonych naklejek



takich jak w tym gifie? nie mogę zdecydować się na jaki kolor poanodować odnowione nakrętki które otrzymałem w prezencie od Jarka dzięki!!! i zrobiłem VT felgi o japier...
nie mogę zdecydować się na jaki kolor poanodować odnowione nakrętki

na kolor, ktory bedzie trwaly. pojedzij troche po anodowniach to okaze sie, ze jedyny trwaly, to czarny, albo zloty. na inne kolory - owszem zrobia, ale bedzie albo blado, albo nietrwale, albo jeszcze inne chujumuju.. z jakiego to stopu nakretki i czy byly jakos wytrawiane? co rozumiesz pod pojeciem odnowione?
stopu nakretki i czy byly jakos wytrawiane? co rozumiesz pod pojeciem odnowione?



już byłem w anodalu... kazali mi wyszkiełkować gdzieś i przywieżć do nich a tam mi zrobią twardą anodę tzn taką która po przykręceniu nakrętki za pierwszym razem nie zdrapie się ... nakrętki to stare Zenki Jarka 7075 czy jakoś tak nie znisczone ale okazało się że nie były fabrycznie anodowane tylko powlekane coś ala anoda i malowane acrylem ochronnym więc nie chciały sie trawić i odesłali mnie na szkiełko

to będą najdroższe nakrętki ale przynajmniej pojeżdżę troche po mieście za tym a zdobyta wiedza może sie do czegoś przyda


pominę incydent ze zdejmowaniem tego acrylu przez 2h z jednej nakrętki przeze mnie
- dlatego szkiełkowanie
felgi na samochodzie wyglądają rewelacyjnie... a co do nakrętek to dałbym żółte
anodowanie twarde barwione? a dowiedziales sie juz ile cie za to skasuja i czy jest sens ratowac taka slabizne jak te zenki..? z reszta.. co ja w ogole mowie.. juz je wyszkielkowales

o anodowanie mogles spytac, nie musiales placic i jezdzic. jestem w tym temacie ostatnio na biezaco...

a dowiedziales sie juz ile cie za to skasuja



80gr/sztuka ;D - z 5 kolorów do wyboru tylko że minimalne zamówienie to 30zł

[ Dodano: 2009-03-28, 00:08 ]
to cos im sie chyba popierdzielilo z cennikiem, bo za anodowanie raczki hamulca recznego zaplacilem 25pln
okazało się że wszystkie moje bezsenne noce, obawa przed wysypanym amortyzatorem i bóg jeden wie czym jeszcze, skończyły się wymianą łożysk w obu zwrotnicach kompletnie rozj@bana była geometria w skręcie

nismo skręca jak trzeba przy okazji zrobiłem kompletny serwis gwintu i nie omieszkałem
wrócić do letniego setupu -ekstra 2cm ... zupełnie wykluczyłem przechyły w ten sposób ,
auto jednak nie podskakuje... cały czas doskonale trzyma sie drogi, niestety będę musiał parkować obok chodnika na awaryjnych ;D

[ Dodano: 2009-04-03, 20:42 ]
dobrze wyszły ładnie się to ze sobą skomponuje
PS: jakaś sesja niedługo, Yarkowóz opuścił już zakład blacharsko-lakierniczy
Chłopaki się pięknią a kiedy będą się zbroić ?
Kuba trzeba jakoś wpaść do garage sie poziomować i pogadać o tuningach na ten sezon
zajebista ta twarda anoda, naprawde fajne wykonczenie mimo, ze to tylko taka pierdola jak nakretki!
zajebista ta twarda anoda, naprawde fajne wykonczenie mimo, ze to tylko taka pierdola jak nakretki!



musiałem dobrze błysnąć lampą żeby tak wyszło... w realu są czarne i matowe jak węgiel
super się prezentuje Twoje auto-czasem widuje jak jedziesz do pracy a jak nie widze to słyszę bo głosne jest
Primera wychuchana i wycacana na sprzedaż więcej w dziale sprzedam
można wiedzieć czemu? Pytam z czystej ciekawości
taka moda...
taka moda...



trochę aut się sprzedaje. Moja pewnie też niedługo będzie szukała nowego właściciela..
można wiedzieć czemu? Pytam z czystej ciekawości



bo wystarczy założyć ostre wałki i wyjąć wnętrze a ja wożę tym rodzinę... wiesz o co chodzi

[ Dodano: 2009-04-12, 19:37 ]