MODEL: 1996(12), sedan, 4 door
SILNIK: 2.0 l, SR20De, mod wałka ssąsego by Coobcio
UKŁAD DOLOTOWY: własny patent dolotu na stożku Fujita
UKŁAD WYDECHOWY: kolektor 4-2-1, układ na 3 tłumikach przelotowych Fi 55 ostatni Sebring
ELEKTRONIKA: ecumaster
UKŁAD NAPĘDOWY: wzmocnione wałki półosi MOTOMAX
ZAWIESZENIE: seria dla SRi
UKŁAD HAMULCOWY: ATE+ Ferodo Premier
CAR-AUDIO: Alpine jednostka sterująca, odseparowany Helix DB 62.1, sub Alpine
MOC: seria 131 KM, obecnie 144 KM
yyy... got jdm? albo chociaz czytales regulamin?
czy ona ma gaz? czy ja dobrze widzę ?
dobrze widzisz. ale nie byle jaki na mikserze ino na sekwencyji
Od razu pojechane , a ty PMW nie pal głupa przecież znasz moje auto, regulamin czytałem i nie złamałem go nadto, auto się rozwija wolno i monotonnie niestety.
LPG do przemieszczania, PB do jazdy
a ty PMW nie pal głupa przecież znasz moje auto



znam owszem tylko za każdym razem (bo na nkp co drugie auto jeździ na gazie) zastanawiam się po co pchać kasę w modyfikacje auta jednocześnie oszczędzając na benzynie

[ Dodano: 2009-04-07, 01:07 ]
a to temat jeszcze nie zamknięty?

Nie ma JDMu, trzeba zrobić ciach